Just one big hole(in my life)

nedjelja, 07.10.2007.

Iron Maiden!!!

Bijah ja jučer u tom ekskluzivnom Boogaloo-uyes, na tim poznatim Iron Maiden tribut benduzujo... i iskrenolud... nije mi se svidjeloheadbang... mislim totalno je bilo ok-e ali je bila gužva i to... mislim ljudi su pogalicry... i ono u jednom trenutku sam se srušila na podrofl... i ljudi su nastavili nisu me uopće primjetili... gazili mezubo... a ja nemogu ustati jer me stalno neko rušicry... i onda mi je neki tip pomogao(puno hvala!!lol) i ono ustahthumbup... u tom prvom valu razdvojila sam se od mojih curabang... kad ono pjevam ja jednu pjesmu(mislim jedinu koju sam znala) a tip iza mene u deliriju skoči i s laktom me usred glave udaricry... ajme mene sada boli glavanamcor... imam ono konstantno bolove u području čelabelj... i ono kvrgu veličine everestayes... inače cure su me obavijestila da na stranici http://www.trancepleme.com imate slike s one lude noći iz čvarepartyparty... i komentari koji mi se nikako ne sviđaju na forumudead... mislim ono tip veli bilo je jedino dobro dok su na početku neke KLINKE pogaleno... pogale sigurno nismonono, a KLINKE zasigurno nismoheadbang... ono a neki drugi tip na forumu nam je dao 13godinacry... pa daj ko je tu ludlud... mislim ja imam 16 uskoro 17 i možda jesam kolko tolko klinka ,ali cure imaju 17 uskoro 18naughty... mislim zvučim sada kao neki kur..,namcor ali istina je i smeta me to kad me ljudi stavljaju u još manje godine jer sam zbog godina iskompleksiranacry... uvijek sam bila najmlađa, najbalavija i onoeek... to me jednostavno pogađacry... ma neću vas više mučitismijeh... pusakiss od JUST ANGEL!!!!



P.S.-fancy...baš je kul... inače je vam se sviđa dizajn ili je bolji onaj stari?

07.10.2007. u 14:38 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pošto se meni nekaj bilo zblokalo odlučila sam počet iznova... na ovom blogu... koji je sličan onom prvomu... valjda će biti zanimljivije nego prije...

Who am I?
Ime: Magdalena
Prezime:!?!?!?!?!
Škola: Srednja uzaludna (hehehe)
Rođena: 16.travnja(4).1991
Godine:16
Volim: sve, ili sa barem trudim voljeti sve
Mrzim: pedofile, ubojice, silovatelje i muške koji napumpaju curu i onda je ostave itd…
Ne podnosim: ružičastu, fufice, dvolicemjerstvo, lažljivce, muške svinje,…
Obožavam: ono što obožavam
E-mail i msn: just0angel@gmail.com



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...Tutor...
...Free Image Hosting...
...Vukovi umiru sami...
...6Shadow...
...Atenaa...
...Leptirica...
...Broken7...
...Mr.Dax...
...Night Angel...
...Tinček...
...Dead angel...
...Anela...
...Sad boy...
...Veslačice Učiteljskog fakulteta...
...Drama Queen...
...Furije...
...Tarantula...


MJUZA:
Slušam stvarno sve ali da me pitate
onako naglo što slušam, koje grupe
nekako ovako bih vam odgovorila:
-Blind Guardian
-Korpiklaani
-Manowar(i baš me boli briga što ljudi vele da je to za pedere)
-Nightwish(baš me bloi briga kaj ljudi vele da je to komercijala-iako i je)
-S.O.A.D.(isto što i za Nightwish)
-KoRN(kopiram zadnja dva)
-Enya
-Dido
-Vangelis(zahvaljujući mojoj Tinici)
-Apocalyptica Cult(vrijedi poslušati)
-Shakira(znam nikako ne spada ovdje, ali žena ima moćan glas)
-Crvena Jabuka
-Prljavci
-Parni Valjak
-Svadbas
-ma ne znam više, evo obaćajem da ću jednom skinuti sva imena koja se vrte na mom mp3-iju;)

PISCI ili KNJIGE koje trebate pročitati:
-Tad Williams
-Dnevnik Anne Frank
-Sadako hoće živjeti
-Petrarca
-Boccaccio
-Salinger
-Garth Nix
-Meg Cabot
-Agata Christi
-Lolly Winston
-ma nemogu se sjetiti stvarno hrpa knjiga koje sam pročitala... ovo su jedne od boljih;)


TOLIKO VAS JE POSJETILO MOJ BLOG:::::))))!!!!!!
Free Site Counter