Just one big hole(in my life)

nedjelja, 16.09.2007.

Čvara...otvaranje!

Joj, ljudi bilo je supersmijeh.. Bili smo na črlenoj jabolciwave.... oliti Crvenoj Jabuciparty... Bilo je zakon unatoč očitom korištenju playback-anamcor... Ali smo se stalno zaj...pip... nutPublika je bila mrtva(dedeki i bakice)namcor, mi smo bili najluđi...jedini smo se derali i vrištali i skakali...lud Bilo je zakon... i onda smo pješke pošli prema čvari...yes tamo smo stiglio ono na kraj reda koji je otprilike bio do mosta(to je samo usporedba)...thumbup No ovi dečki koji su bili s nama sreli su neke poznanike na početku reda...naughty i tak se mi prošvercali prije ostalih... onda ajme sranje...na početku te pretražuju... mislim ono...bang ugl. unutra smo ušli onak nakon nekih 15minparty... i tamo niš, nema garderobe ničega... i tako mi zgurali stvari na one radijatore iza rešetaka... i krenuli lumpati...zujo i sad na metal djelu mi bengalithumbup...i ja pošto neznam uskoro me vrat počeo boliti... namcor onda smo malo bili na funky djelu i tamo se zaje...pip... cijelo vrijeme...yes bile smo najluđe a pila ni konzumirala nismo ništa...thumbup onda smo malo na regge pošli...mah tad sam shvatila ono kak je ta glazba zakon...ušla sam u nju ono ko da i jesam nešto pila ili pušila...party inače tam je bio anonimus... izdužio se...smijeh sad mi je ono presladak...cerek ajme stalno slinim... zaljubljena sam do ušiju... totalno...cerekcerek stalno sam počela misliti na njega... ajme... e, a bio tamo i neki tip...koji se kao za fol meni upucavao(dakle puknut neki)...uvjeravao me da ima rolex i to zlatni...namcor i da u džepu ima kalašnjikov i 100eura...thumbup i sad dođe njemu neki poznanik, a on njemu da sam ja njogova cura Patricija(a zovem se Magdalena) i da hodamo već dvije godine...smijeh e a onda Kaca skužila da tip ide u njenu školu(gornjogradska) i da ustvari spada u šminkere...namcorda se prije furao na alternativu(ustvari bi bio dosta zgodan)cry... i onda ga opet sretnem i tada je bio bez majice(jer je bilo vruće(dobro tijelo)naughty) i okrene se i ima ogrebotine na leđimazubo... i moje cure ga pitaju od kud ti to... a on njima da sam mu to ja "Patricija" učinila u krevetunamcor... ma bilo je ludo i nezaborvano... Ugl... za dva tjedna je dirty dancing u čvari... pa ćemo i na topartysmokin... Ajd do pisanjagreedy! Pusakiss od JUST ANGEL!



to je bio vatromet na bundeku...bilo je supernaughty

16.09.2007. u 11:07 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pošto se meni nekaj bilo zblokalo odlučila sam počet iznova... na ovom blogu... koji je sličan onom prvomu... valjda će biti zanimljivije nego prije...

Who am I?
Ime: Magdalena
Prezime:!?!?!?!?!
Škola: Srednja uzaludna (hehehe)
Rođena: 16.travnja(4).1991
Godine:16
Volim: sve, ili sa barem trudim voljeti sve
Mrzim: pedofile, ubojice, silovatelje i muške koji napumpaju curu i onda je ostave itd…
Ne podnosim: ružičastu, fufice, dvolicemjerstvo, lažljivce, muške svinje,…
Obožavam: ono što obožavam
E-mail i msn: just0angel@gmail.com



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...Tutor...
...Free Image Hosting...
...Vukovi umiru sami...
...6Shadow...
...Atenaa...
...Leptirica...
...Broken7...
...Mr.Dax...
...Night Angel...
...Tinček...
...Dead angel...
...Anela...
...Sad boy...
...Veslačice Učiteljskog fakulteta...
...Drama Queen...
...Furije...
...Tarantula...


MJUZA:
Slušam stvarno sve ali da me pitate
onako naglo što slušam, koje grupe
nekako ovako bih vam odgovorila:
-Blind Guardian
-Korpiklaani
-Manowar(i baš me boli briga što ljudi vele da je to za pedere)
-Nightwish(baš me bloi briga kaj ljudi vele da je to komercijala-iako i je)
-S.O.A.D.(isto što i za Nightwish)
-KoRN(kopiram zadnja dva)
-Enya
-Dido
-Vangelis(zahvaljujući mojoj Tinici)
-Apocalyptica Cult(vrijedi poslušati)
-Shakira(znam nikako ne spada ovdje, ali žena ima moćan glas)
-Crvena Jabuka
-Prljavci
-Parni Valjak
-Svadbas
-ma ne znam više, evo obaćajem da ću jednom skinuti sva imena koja se vrte na mom mp3-iju;)

PISCI ili KNJIGE koje trebate pročitati:
-Tad Williams
-Dnevnik Anne Frank
-Sadako hoće živjeti
-Petrarca
-Boccaccio
-Salinger
-Garth Nix
-Meg Cabot
-Agata Christi
-Lolly Winston
-ma nemogu se sjetiti stvarno hrpa knjiga koje sam pročitala... ovo su jedne od boljih;)


TOLIKO VAS JE POSJETILO MOJ BLOG:::::))))!!!!!!
Free Site Counter