Oziljci


Jednom beše dečak sa veoma lošom naravi. Njegov otac mu je dao vrecu eksera i rekao mu da svaki put kad pobesni i izgubi kontrolu nad sobom da zakuca jedan ekser u ogradu.
Prvog dana dečak je zakucao 37 (ili čak i više) ekserana ogradu.
Tokom sledećih nekoliko meseci on je naučio kontrolisati svoj bes i broj ukucanih eksera se smanjivao.
Otkrio je da je lakše kontrolisati svoju narav nego zakucavati eksere u ogradu. I tako je došao dan da tokom celog dana nije ni jednom pobesnio.

Rekao je to svom ocu, a otac mu reče da svakog dana kada uspe kontrolisati svoje ponašanje, da iz ograde iscupa po jedan ekser.
Dani su prolazili i jednog dana dečak je bio u stanju da svom ocu kaze da je iscupao sve eksere. Otac je uzeo sina za ruku i odveo ga do ograde.
”Dobro si to uradio, sine moj, ali pogledaj sve te rupe u ogradi. Ograda vise nikad neće biti ista. Kada u besu kažeš neke stvari, one ostavljaju ožiljak, kao što su ove rupe u ogradi. Možeš čoveka ubosti nožem i posle toga nije važno koliko si puta kazao da ti je žao jer rane ostaju. Verbalna rana je isto toliko bolna kao i fizička.

03.12.2004. u 13:53 | 11 Komentara | Stampaj | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve moje misli...


Za one koji pozele da mi pisu
the show must go on

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje VOLIM da citam

Mysteries
Black lady
Snovi...
Tija
Angel

to be continued...

...

Moj Svet

Ustajem, sto ustajem
kad svaki dan isti je
zatvorila sam sama
sebe u svoj svet
i nista drugo mi ne preostaje

Samo da ozivis me
i svaku svoju staru gresku ponavljam
disacu ako mi das vazduha
pevacu ako mi das podstreka
da sam najbolja

I znam da dacu vise
nego sto zasluzujes
i da cu duboko u sebi da te potisnem
i znam da ponovo kraj sebe pusticu te



When You Believe

Many nights we pray
With no proof anyone could hear
And our hearts a hopeful song
We barely understand
Now we are not afraid
Although we know there's much to fear
We were moving mountains long
Before we know we could

There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It's hard to kill
Who know what miracle
You can achieve
When you believe
Somehow you will
You will when you believe

In this time of fear
When prayer so often proves in vain
Hope seems like the summer birds
Too swiftly flown away
And now I am standing here
My heart's so full I can't explain
Seeking faith and speaking words
I never thought I'd say

There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It's hard to kill
Who know what miracles
You can achieve
When you believe
Somehow you will
You will when you believe

They don't always happen when you ask
And it's easy to give in to your fear
But when you're blinded by your pain
Can't see you way safe through the rain
Thought of a still resilient voice
Says love is very near


Zahvaljujem