< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2012 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (5)
Prosinac 2010 (2)
Listopad 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

Opis bloga

Linkovi

Reverie

Don't say goodbye

nedjelja, 23.01.2011.

...PONEKAD POZELIM DA SAM NEGDJE DALEKO...AL' NE ZNAM JOS NIKOGA TKO JE OD SEBE POBJEGO'...




...oduvijek...
...onako potiho u sebi...
... znala sam da cu se ovo jednom dogoditi...
...tko zna zasto...ali bas je danasnji dan bio odabran za to...

...trudila sam se pobjeci od sebe...
...trudila sam se slagati sebi...
...cak sam i uspjela...
...ali pitanje na koliko dugo...
...i mogu li ikako trajno izbrisati OVO?? (ovo=osjecaj)
...mogu li pobjeci od sudbine...
...pobjeci od sebe...
...svojih osjecaja...
...pobjeci od njega...
...reci mu „hej znas...ne zelim te vise vidjeti iz razloga koji ce tek doci kasnije,
znas...on jos ne postoji...ali uvjeravam te doci ce...“
...glupo je...
...i to ne mogu uciniti...

...da...volim ga...
...volim iskljucivo kao prijatelja...
...nikada prije nisam ga voljela drugacije...
...niti se sada to promjenilo...

...ali cudno je...
...prokleto je cudno...
...svaki njegov pogled je „mutav“...
...svaki nesto govori...
...svaki je tako „jebeno“ sifriran...
...svaki ima kljucanicu, za koju ja nemam kljuc...
...ne,nemam je...
...jer ne osjecam TO...

...lagala bih kada bih rekla da mi ne laska...
...svakome je lijepo biti zapazen...
...ali ne...ja iskreno ne zelim uci u tu pricu...
...niti sam ikada to htjela...
...ja ne zelim biti ONA niti bilo koja druga...
...jer NJU nitko ne moze zamjeniti...

...mene ne privlace njegove uvijek savrseno ispeglane hlace...
...njegove uvijek namazane cipele...
...njegove veste uvijek pomno odabrane
u kontrastu sa kosuljom...
...niti miris njegova parfema
koji mi se ipak priznajem urezao u sjecanje...
...mene ne privlaci njegov sarm...
...niti me privlaci nacin na koji pljeni paznju
svih cura u gradu...
...ne privlaci me ni to sto je tako GALANTAN...
...sto se odlikuje otmjenim ponasanjem,
uz darezljivost bez ustezanja i skrtosti...

...oko njega je uvijek puno ljudi...
...cak vise nego sto mnogi njegovi poznanici i „prijatelji“ misle...
...svi mu se dive...
...i svi ga vrlo postuju...
...stariji mu se maltene klanjaju pred njegovih 19 godina...

...ali nitko ga ne pozna...
...sigurna sam u to...
...sigurna sam da jedino ja znam ono sto ga najvise boli...
...mogu reci da jedino meni moze reci sve...
...ono cega ga je najvise sram...
...i makar on imao ponos do neba pred svima,
pricu o curama i aferama...
predamnom je jedna mala mrvica,
zeljna ljubavi...prave ljubavi...
...i samo ja to znam...

...ja sam njegov dnevnik...
...koji vodi vrlo cesto...
...vrlo tajnovito...
...i vrlo posebno...
...kao sto je i on sam po sebi vrlo poseban...
...i zato zelim da to tako ostane...
...rekla bih ZAUVIJEK...
...ali zauvijek ne postoji...

...ne zelim bjezati...
...ali ne zelim uzeti KLJUC...
...ne zelim otkljucati te poglede...
...te prokleto sifrirane osmijehe...
...ne zelim ga izgubiti...
...zelim ga cuvati kao prijatelja...
...ali NE zelim da me tako potajice gleda...

...nisam mirna...
...imam savjest...
...znam jer pece me...
...pece me zbog NJE...
...pored koje ON danas prolazi kao pored zida...
...bez pozdrava...bez rijeci...
...a bili bi lijep par...
...oduvijek sam im zeljela srecu...
...ali on je na taj vlak zakasnio...

...ja ne zelim biti ONA...ponavljam...
...niti bih to mogla biti...
...nitko nikada nikoga nije uspio zamjeniti...
...svi smo jedinstveni...
...neki malo bolji...neki gori...
...ali smo to sto jesmo...

...i ja sam ja...
...koja sjedim za stolom i udaram ove rijeci po tipkovnici...
...ja koja sam danas popila previse vina i kojoj jos sve zvoni u glavi...
...bubnja...udara...
...ja koja ne zelim otkljucati te njegove poglede...

...ja zelim ostati dnevnik...
...ali dnevnik koji ce malo pricekati...
...barem na neko vrijeme biti zabacen u neki kutak,
nakupiti malo prasine i tek onda opet biti uzet u njegove ruke...


Image and video hosting by TinyPic

|Lonely... 12| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.