< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2012 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (5)
Prosinac 2010 (2)
Listopad 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

Opis bloga

Linkovi

Reverie

Don't say goodbye

utorak, 07.12.2010.

...hej gdje si?...
...nedostajes mi...
...znam morati cu cekati barem do proljeca...
...da me opet zagrli tvoja toplina...
...zamjenila te kisa...
...ti predivno sunce...
...koje mi vratis osmijeh na lice onda kada sama to ne uspijem...





...ne volim ovo cmizdravo godisnje doba...
...kada nasa klupa ceka prazna...





...ne zelim biti Grinch...
...ne zelim ukrasti Bozic...
...ali ne zelim niti ovakav...
...zelim Bozic kao kada sam bila dijete...
...kada su mi lampice na prozorima kuca bile dovoljan razlog za srecu...





...danas trebam malo vise...
...trebam najboljeg prijatelja...
...trebam ga da ga zagrlim...
...da mu mogu reci da tuzna sam...
...ili hej znas sto mi se danas lijepo dogodilo...





...ali nemam ga vise...
...trebam ljubav...najprije prijateljsku ljubav...
...izgubila sam se...
...isgubila sam se visegodisnjoj vezi...
...izgubila sam se presucivanju i lazima...
...izgubila sam snagu izgovrtiti rijeci „evo ti prilika“...
...nema je vise...
...postala sam druga osoba...
...digla sam ruke od nerazumnih ljudi...
...otisla...





...neko sam vrijeme molila...
...ali onda sam shvatila da ljudi barem vecina...
...ne zna za lijepi nacin...
...i dogodilo se ono sto nisam htjela...
...sada se znam praviti kao da je sve savrseno dobro...
...a istodobno biti sasvim druga osoba...
...onakva kakvi su oni bili prema meni...
...i nisam tuzna...
...sretna sam...





....i ne...
...ne bojim se...
...necu povrijediti one koji nece povrijediti mene...
...i nisam za osvetu...
...za razgovor sam...
...ali nisam za to da budem necija budala...
...imam savjest...
...znam jer pece me...
...ali imam i postovanja prema sebi...
...i zato veselim se...
...novom danu...
...mjestu gdje mogu uzeti biljeznicu i pisati u miru...
...nebu prepunom zvijezda...





...moru...
...i njemu koji ce me uhvatiti za ruku,zagrliti ili poljubiti...
...njemu...mom najboljem prijatelju..





...suncu...tek na proljece...
...ili barem Bozicu kakav je nekada bio...





...nema smisla znam...ali u sve vise stvari danas covjek ne nalazi smisao ali ih ipak radi...tako sam nekako i ja napisala ovo...
...saljem veliki pozdrav...
...i nasmijte se...bit cete sretniji...

|Lonely... 15| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.