05.09.2013., četvrtak

Mogao bih nešto i napisati?

Da, ono zadnje je bila neka interna zajebancija. Ne znam ni jel je uspjela. Ali dobro... tak da, da, odnosno, ne, nisam ništa koitusalio.

Produžio sam si malo ljeto, jučer sam se iz Barcelone vratio.

Brijem da razinu urbanosti i razvijenosti grada možeš procijeniti po izgledu uličnih prostitutki. Čiju većinu tamošnjih čine egzotične Afrikanke. Tako da je grad prilično zgodno razvijen.

Osim kurvi, svidjelo mi se profesionalno osvijetljeno voće na placu i hiljadu sokova od cijeđenog voća za 1,5 euro.

Imaju i dve hiljade više vrsta voća. Ali kao i sa rakijama/likerima, dovoljna su zapravo tri-četiri različita okusa. Sve ostalo su samo varijacije breskve: spljoštene ili velike žute i sl. (pranguyanas, maraguyanas ili tako nekako). Neću reći nepotrebno jer sam se, moram priznati, bolje i svjetskije osjećao grizeći voće čudnovatih oblika.

Ono kaj baš kod Katalonaca ne kužim su prehrambene navike. Ko Talijani, pasta ili riža za predjelo. Kako-tako još kužim. Ali užasno vole slatko - za doručak neki ko štrudl, ali na bazi biskvita, bestidno posipan kristalnim šećerom, uz to vruća čokolada i još sa strane nekoliko kockica obične čokolade. No, najčudnije od svega mi je što gule koru s breskve. Od nas dvadeset, jedino Čehinja, Britanka i ja nismo gulili. To je kao da kod nas svi gulimo jabuke. Okej, vas par čudaka i naše bake - u redu, ali baš svi...

I malo su mi išli na živce s naglašenim izrazima bliskosti: ljubljenje pri upoznavanju ili grljenje ekipe ko da se nije vidjela sto godina, a u biti su i jedni i drugi došli iz Valencije, ali jedni sat i pol prije drugih. Nemam neko visoko mišljenje o ljudima koji se previše vole, vesele i glasno pričaju i smiju. Ili su glupi ili glume. Na kraju krajeva, nisu ništa bolji od nas; baš kao što je i nas deset nedavno jedva fermalo sirotog Bugarina, tako se ni deset Španjolaca neće prešaltati na engleski da se jadni Hrvat ne bi dosađivao. Mislim da su dva čovjeka (koje god nacionalnosti) maksimalan broj ljudi koji je spreman zbog nekog trećeg i nakon pete rečenice ostati na stranom jeziku.

Katedrala (ne Gaudijeva) im je ista kao i naša, čak i manja. Ali ispred imaju žensku koja operno pjeva i tako se reklamira za satove pjevanja. To mi recimo nemamo.

- 16:10 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.