25.12.2012., utorak

Dar

Dobio sam sinoć, kad sam legnuo u krevet, dar za Božić. Dar kao dar. Iz vedra neba. Od Boga. Ali zbilja. Dar stand-up komedije.

Vrtio sam si u glavi kak sam za večerom dobro isfurao foru s hektopaskalima u vremenskoj prognozi ("što ću s tim podatkom?"). Zauzeo sam taj neki seinfeldovski gard i funkcioniralo je. Iskoristio sam ja tu foru ovdje pred par godina, ali nije bila pretjerano uspješna.

Ne moraš pogledati puno standup-ova da bi skužio da je najvažniji "nastup", držanje, način, intonacija, stav... ništa ne vrijedi dobra fora ako je ne znaš plasirati na najbolji način. Da, da, treba puno raditi. I moraš imati ego. (možda se ne čini, ail dosta sam umišljen, problem je što samopouzdanje kod mene ne prati umišljenost).

(nadam se da ipak ne odajem sliku umišljenog čovjeka. to ne bi bila prava slika. ja sam prilično mizeran čovjek.) :D

I onda sam na te hektopaskale, kak se oni spominju samo na prognozi na radiju, nadovezao nešto s razlikom između radija i televizije. Pa se sjetio one fore (isto je ovdje bila, i isto loša) sa zvijezdama i kupnjom zvijezda i malo je preinačio... pa dodao još i neku "spontanu" foru za debitantsko otvaranje na pozornici. Sve skupa, činilo se da imam solidne 3 minute repertoara. Dotle je došlo da sam si morao zapisati na papir da ne zaboravim to sve skupa drugi dan. Odjednom, samo-tako, postao sam stand-up komičar! Di ćeš bolji dar za žićBo!

Zaključio sam da će mi stand-up nastup na nekom open-mikeu biti najodvažniji zadatak za sljedeću godinu. Maro bi me, recimo, mogao nagovoriti na tako nešto, malo pogurnuti, znao je već podjebavati da sam za pozornicu, vidio mi je sjaj u očima... ali kaj kad je pizda pobjegao par vremenskih zona i sad kupuje Filipinke. Ovako ću se morati nacugat.

Do jutra sam shvatio da do karijere neću lako.

Pod tušem sam izrekao sinoć pripremljene fore na glas... i zvučalo je katastrofalno. Odustao sam od nastupa i karijere.

Na misi su mi ipak u jednom trenutku odlutale misli pa sam opet u sebi odvrtio fore i zvučale su odlično!

Ako će za par godina biti kakav telepatski stand-up, rasturat ću!

Evo, ovo je dobra fora! To ću uvrstiti, da!

I onu do koje sam došao pred sam početak polnoćke (da, da, bio sam i na polnoćki i danas na misi, kaj vi mislite da se darovi komedije dobivaju sam-tak?)... ali ne, neću vam ispričati, bojim se da nije nijansu uvredljiva, ne želim se zamjeriti crkvi... tek sam dobio dar, ne želim riskirati ;)

- 20:51 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.