21.08.2012., utorak

Ne volim kad...

Ne volim kupovat kondome. Mislim, volim, jer to ipak nagovješta lijepe stvari. A možda i ne nagovješta ništa, nego samo govori da me netko raspizdio i da sam odlučio tu večer biti kontra-ja. Ajmo onda reći da mi je nelagodno kupovat kondome. Ne toliko zbog prirode samog proizvoda, već zato što znam da prodavačica zna što ću raditi u skorijoj budućnosti. Ne volim kupovat ni čips i pivu pred tekmu. Jer ona misli da zna da ću gledat tjedan dana napuhavanu tekmu, a i ja znam da se savršeno uklapam u taj stereotip mediokritetskog debila koji utakmicu ne može pogledati bez čipsa i pive. Valjda 133. debilni zakon još debilnijih marketingaša ožujskog.

Ne volim kad ljudi misle da znaju gdje idem i što ću raditi. Nikad nisam volio furati šal ili dres jer "sad cijeli tramvaj MORA znati da idem na stadion". Išlo mi je na živce i kad sam kao klinac išao na rođendane. U 4 popodne ja ko zadnji bedak, s vesticom na kopčanje i počešljan "na stazu", s kutijom zamotanom u svjetlucavi celofan, moram kroz ulicu proći i svi iz kvarta MORAJU znati da ja idem na rođendan.

Ne znam shvaćate li me. Razumijet ću ako ne.

I sad kad ja kupujem kondome, ženska zna da ću se jebat. Ili da sam naumio. Da stvar bude gora, u trafici nema samoposluživanja pa te pita koje hoćeš. Ove, one, ovakve, onakve. Još i to - ne samo da zna da ću se jebat, nego hoće znat i KAKO!! Jesam li klasični tip, trebaju li mi dodatni podražaji, možda kakva krema...?

Nekad osjećam da zna da blefiram i kupujem kondome tak... za svaki slučaj. Kao da joj iz pogleda čitam: "I ti misliš jebat? S tom frizurom?"

Ne mogu ni zamislit kak je ženskama. Blagajnica u DM-u ti je upućena u menstrualne cikluse, zna je li ti koža suha, kosa masna i... ne znam što još sve ne. (Nikad mi zapravo nije bila jasna ženska fascinacija DM-om, zašto im je tako potreban, svega toga ima i svugdje drugdje... sve više sumnjam da postoji neki tajni odjel koji muški ne vide, a gdje stoje najzanimlijvije stvari - one zbog kojih se u DM i dolazi.)

Ne, ne volim kad znaju što mislim raditi u skorijoj budućnosti. Zato pribjegavam zavaravanju. Kupim kondome i Glas koncila. Večernji i Jutarnji. Da ih zbunim. Neki dan kruh, šampon i... Gloriju. Brijem da joj niš nije bilo jasno. O, da. Košta, ali... isplati se.

p.s.

- 22:58 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.