Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/junac

Marketing

Ne volim kad...

Ne volim kupovat kondome. Mislim, volim, jer to ipak nagovješta lijepe stvari. A možda i ne nagovješta ništa, nego samo govori da me netko raspizdio i da sam odlučio tu večer biti kontra-ja. Ajmo onda reći da mi je nelagodno kupovat kondome. Ne toliko zbog prirode samog proizvoda, već zato što znam da prodavačica zna što ću raditi u skorijoj budućnosti. Ne volim kupovat ni čips i pivu pred tekmu. Jer ona misli da zna da ću gledat tjedan dana napuhavanu tekmu, a i ja znam da se savršeno uklapam u taj stereotip mediokritetskog debila koji utakmicu ne može pogledati bez čipsa i pive. Valjda 133. debilni zakon još debilnijih marketingaša ožujskog.

Ne volim kad ljudi misle da znaju gdje idem i što ću raditi. Nikad nisam volio furati šal ili dres jer "sad cijeli tramvaj MORA znati da idem na stadion". Išlo mi je na živce i kad sam kao klinac išao na rođendane. U 4 popodne ja ko zadnji bedak, s vesticom na kopčanje i počešljan "na stazu", s kutijom zamotanom u svjetlucavi celofan, moram kroz ulicu proći i svi iz kvarta MORAJU znati da ja idem na rođendan.

Ne znam shvaćate li me. Razumijet ću ako ne.

I sad kad ja kupujem kondome, ženska zna da ću se jebat. Ili da sam naumio. Da stvar bude gora, u trafici nema samoposluživanja pa te pita koje hoćeš. Ove, one, ovakve, onakve. Još i to - ne samo da zna da ću se jebat, nego hoće znat i KAKO!! Jesam li klasični tip, trebaju li mi dodatni podražaji, možda kakva krema...?

Nekad osjećam da zna da blefiram i kupujem kondome tak... za svaki slučaj. Kao da joj iz pogleda čitam: "I ti misliš jebat? S tom frizurom?"

Ne mogu ni zamislit kak je ženskama. Blagajnica u DM-u ti je upućena u menstrualne cikluse, zna je li ti koža suha, kosa masna i... ne znam što još sve ne. (Nikad mi zapravo nije bila jasna ženska fascinacija DM-om, zašto im je tako potreban, svega toga ima i svugdje drugdje... sve više sumnjam da postoji neki tajni odjel koji muški ne vide, a gdje stoje najzanimlijvije stvari - one zbog kojih se u DM i dolazi.)

Ne, ne volim kad znaju što mislim raditi u skorijoj budućnosti. Zato pribjegavam zavaravanju. Kupim kondome i Glas koncila. Večernji i Jutarnji. Da ih zbunim. Neki dan kruh, šampon i... Gloriju. Brijem da joj niš nije bilo jasno. O, da. Košta, ali... isplati se.

p.s.


Post je objavljen 21.08.2012. u 22:58 sati.