30.03.2012., petak

Njena postelja vs ježeva kućica

Izlizana je ona tematika kak žene nakon seksa žele što dulje ostati u zagrljaju i maziti se dok muškarci gledaju kako što prije pobjeći.

Redovito je zaključak da su žene emocionalne i traže nježnost i sigurnost, dok su muškarci svinje i samo im je do seksa.

E, netočno. Muškarci nisu svinje. Muškarci su ježevi.

Do epohalnog otkrića došao sam neki dan kad sam miloj i dragoj pustio Ćopićevu Ježevu kućicu (nije znala da je uglazbljena!?!).

Klasika. Lija zove Ježa na večeru, povečeraju, kad se trbuh zategne kao bubanj ratni, Jež obznani namjeru da krene doma što Lija ne primi najsretnije i nagovara druga nek prenoći kod nje. „Moja je kuća čvrsta ko grad, prenoći u njoj, kud ćeš sad!?“ Jež argumentira svoju želju („al' mi je draži moj skromni dom“), zahvaljuje se „pozivu tvom“, pristojno je pozdravlja i odlazi. I tu večer, prije nego li će ih razuvijeriti, cijela šuma ga smatra budalom.

No, ženska čitateljica basne će, čak i prije vuka i lije, priznati „sad vidim i ja, jež ima pravo“, i zgroziti se nad stavovima vuka, mede i divlje svinje. I likovati kad vuka umlati seljačka hajka, medu jadnog izbodu pčele, a divlja svinja padne ko kruška.

Ali kad ta ista čitateljica pozove momka na večeru i iskoristi njegovu glad za seksom, provedu još pola sata mazeći se, a tada on osjeti čežnju za domom, e onda se okreće ploča. Što fali njenoj kući, zar njen krevet nije dovoljno udoban, zar ona nije ugodno društvo!? Kakav je uostalom taj njegov dom i što je tako čarobno u njemu?

„Budalo ježu, bodljivi soju,
zar tako cijeniš straćaru svoju?!“

Sigurno hoće doma jer samo želi igrati igricu ili gledati seriju.

„Meni je draži moj skromni dom“ odjednom nije dovoljno dobar odgovor, a:

„Kućico draga, slobodo moja!
Palato divna, drvenog svoda,
kolijevko meka, lisnatog poda,
uvijek ću vjeran ostati tebi,
nizašto ja te mijenjao ne bi'!“

u čas postaje patetično.

Njeni argumenti trenutno postaju nepobitni:

„Koliba tvoja prava je baba,
krov ti je truo, prostirka slaba.
Štenara to je, tijesna i gluha,
sigurno u njoj imaš i buha!“

Što je i istina jer on prašinu pod krevetom nije obrisao cijeli mjesec.

Pomoći nema.

Presuda je donešena: on je divlja svinja i „živi, samo, od skitnje, pljačke i svršit će - naopačke!“, sa zadnjim slogom kletve, djevojka zalupa vratima.


Svo to šuškanje pod poplunom, toplina tijela, dodirivanje gole kože - mogu se protumačiti kao divne i romantične stvari, ali tuđi popluni i kreveti su ili pretopli ili prehladni, jastuci ili preveliki ili premali, ruka pod tuđom glavom trne, stalno se netko komeša, vrti, a tijela se počnu znojiti kad su predugo u dodiru.

Jež se samo želi naspavati. Kvragu, radi sutra! „Vrijedan je, radi, bavi se lovom“.

- 11:36 - Stavi u košaricu (13) - Sadržaj košarice - Blagajna

27.03.2012., utorak

I ukućani plaču

Ljudi koji nisu nikad živjeli u kućama, misle da su kuće savršena stvar. A nemaju pojma koliko je to zahtjevno ili koliko jak karatker traži.

Nemaju pojma kak je to kad zakunjaš pred telkom i tako ti se spava, ne možeš oči otvoriti... ali znaš da se moraš prebaciti u krevet (jer se na kauču nećeš naspavati)... a krevet je tako daleko; gore po štengama (njih 18), pa kroz hodnik zadnja vrata lijevo... i znaš da moraš prvo pogasiti sva svjetla u prizemlju, grijanje, plin, provjeriti jesu li vrata zaključana... moraš oprati i zube, nedajbože otuširati se, odjenuti pidžamu... posla za 20 minuta minimalno! Razbuđivanje zagarantirano.

Potrebni su izuzetni napori i nevjerojatna odlučnost za napokon zgasiti televizor i upustiti se u taj grozni razbuđivački protokol.

U stanu se samo otkotrljaš na krevet - vjerojatno zapravo već i jesi u krevetu jer u garsonjerama ne postoje i kauč i krevet. Ne moraš ni ona 3 koraka napraviti koja u dvosobnom stanu dijele dnevnu od spavaće sobe. Pružiš ruku, prst je već na prekidaču. Grijanjem upravlja toplana. U pidžami si već satima.

U stanu je sve tako jednostavno i na dohvat ruke. Sjediš na školjci, lijevom rukom miješaš salšu, desnom prešaltaš s rtl-a na hrt, a zatim staviš prati vunu bez centrifugiranja. Opereš ruke i prije neg se sa školjke digneš. Ušteda vremena samo takva.

U kući stalno moraš nešto nositi gore-dole. Prljavi veš dole, ispeglani gore, zimske kapute gore, ljetne jakne dole, ove ručnike u gornju kupaonicu, ove stvari usput u svoju sobu, kad se vraćaš usisavač dole, proluftati gore, proluftati dole. Kalvarija nastane kad ti se žuri, a ne znaš gdje su ti naočale. A mogu biti u 8 prostorija!! Još kak trčiš kroz prostorije, a nemaš naočale, čak i ako su tamo, ne vidiš ih, pa i to tri kruga moraš napraviti.

Nije lako.

Pretpostavljam da većina stanara ljubomorno gleda na ukućane. Kao što srednja klasa gleda na bogataše. A oni isto u mukama, imaju hrpu love, a ne znaju kaj bi s njom. I bogati plaču, kak bi rekli.

- 11:44 - Stavi u košaricu (14) - Sadržaj košarice - Blagajna

23.03.2012., petak

Isti pozivni

Spomenuo sam već da osim istog kvarta idealnu ženu čini i ista mobilna mreža. Čak je predbroj i bitniji od kvarta. Doma je otpratiš par puta tjedno, 10-ak puta mjesečno, ali telefonski morate razgovarati i po 200-250 minuta mjesečno. Danas su fiksne linije stvar prošlosti. Ako je i imaju, imaju je zbog adsl-a, a broj ne znaju, negdje je zapisan, ali tko zna gdje je tak papirić.

Priznajte, i vama je draže kad dobijete broj da vidite isti predbroj. U neku ruku odabir iste mreže može biti znak istog načina razmišljanja. Kao da ste kupovali bicikl i oboje kupili isti. Rozi. Okej, sigurno postoji bolji primjer. Ne znam, kupili ste iste žitarice. I ti i ona više volite zobene pahuljice nego rižine. Sigurno se jako volite.

No dobro.

Danas je popularno promijeniti mobilnog operatera, a zadržati isti broj (i predbroj). I sad ti upoznaš žensku, ona ti da broj, ti vidiš 098 - super, srodne ste duše i imate 1000 minuta besplatno, ona je oduševljena kak je stalno zoveš i tak pričate po sat vremena svaki dan prije spavanja - al onda ti tek nakon tri tjedna kaže da je ona prešla na 095!?

Čitao sam nedavno da je lik tužio ženu jer je tek nakon vjenčanja saznao da je svojevremeno imala plastične operacije. I dobio je parnicu jer naravno da kad se ženiš razmišljaš kako će ti potomci izgledati, a ona se pritom "lažno predstavljala".

E, tak je i s tim zadržavanjem istog predbroja. Lažno predstavljanje. Misliš da je 098, a zapravo je 095!

Nije? Ma je. Ma dobro...

- 08:27 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

20.03.2012., utorak

Spastic



Nekad su rječnici super stvar, a nekad mi i ne pomognu previše. Kao da žele reći: nisi tak pametan kao što misliš.



p.s. mogao bih nešto i napisati, znam.
- 14:16 - Stavi u košaricu (4) - Sadržaj košarice - Blagajna

19.03.2012., ponedjeljak

Uzgred (pril.)

uza što drugo (kao nešto sporedno, slučajno); usput, mimogred, nuzgred, uzgredno, uzgredice

Tko mi navede primjer i uvjeri me da u govoru ili pisanju prirodno upotrijebi riječ "uzgred" (ili "mimogred", "nuzgred", "uzgredno", "uzgredice"), dobi sladoled. Za "nuzgred" i tortu cijelu nudim.

- 14:41 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

16.03.2012., petak

Treba prespavati

- Nismo klinci, mislim da bi trebali definirati kamo ovo ide, bitno je uskladiti očekivanja.
- Aha...
- Pa da. Mislim, ne volim ni ja te teme pokretati, ali ne volim se više upuštati u nešto u što nisam sigurna.
- Dobro, slažem se. Ja mislim da se lijepo družimo i zašto se ne bi družili ako nam je lijepo.
- Da, odrasli smo i normalno je da stvari krenu malo brže. Ali kod mene nema sive zone. Kad spavam s nekim, onda se vežem i ne želim da on izlazi s drugim ženama i da spava s drugim ženama.
- Tu se apsolutno slažem.
- Žene su s Venere, a muškarci su svinje? Jesi i ti svinja?
- Aha, sad se moram izjasnit?
- Da.
- Ali to je onda lagana ucjena što ćemo raditi večeras; stvarno gledati film ili kao i sinoć?
- Naravno. Onda, jesi svinja ili nisi?
- Hah, pa mislim da nisam baš svinja, ali... nemoj ni povjerovati da nisam, ne znam. Mislim da bih trebao biti više zaljubljen u ovoj fazi. Svakako bih htio biti, ali... ne znam.
- Onda bi možda trebali ići polako. Ali to znači polako na svim područjima.
- Okej. Slažem se, ali mislim da bi prije bilo kakvih zaključaka trebali to prespavati.
- Može.

- E, a kad se kaže "prespavati", jel se misli u dvoje ili...?
- 11:33 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

14.03.2012., srijeda

Siroti bloger, ali zgodan

Pred kraj sata talijanskog profesoricu zove kćerka; došla bi do nje, ali ne snalazi se po zgradi. Kaže mama, pričekaj kod porte, sad će doći jedan zgodan dečko pa će ti pokazati.

Meni se rašire zjenice... zgodan!? Je li moguće da misli na... pogledam desno: visoki Dubrovčanin, zubar, svaka majka bi ga kćeri poželjela. Pogledam lijevo, pomalo stidljivi student, baby face, svaka klinka bi ga sebi poželjela. U sredini ja, reprezentativan mediteranac grčke fizionomije, svaka cura bi me za frenda poželjela. Poklopi slušalicu, nas troje ukočeni, gledamo gdje će pogledati i u koju stranu krenuti. Vrijeme je stalo, srce lupa, krv kola.

"Junac, čekaju dole kod porte, pokaži im di su glavne štenge."

Ja ovak:



A zapravo sam se osjećao ovak:



Nisam tak sretan bio otkad me slučajne prolaznice nisu proglasile za najzgodnijeg u firmi.

Neznatno mi je raspoloženje pokvarila kisela faca klinke: "Ti? Kaj danas nema onog visokog zubara?"


Skužio sam da bih bio odličan profesor jezika. Zadnje dvije iz talijanskog ne znaju objašnjavati gramatiku. Ja bi to bolje. Šteta da nemam vokabular.

Uvijek mi tak nekaj fali. Recimo, nogomet. Da sam spretniji s loptom, bio bih bolji od Zidanea. Imam nevjerojatno dobre zamisli, samo kaj ih ne znam odigrat; ili krivo dodam ili mi uzmu loptu prije nego išta stignem.

Šteta. Imam i dobar glas, al kaj kad nemam izoštren sluh. Da ne fulam tu i tamo tih pola tona, bio bih Careras. Brijem da znam i disat kroz dijafragmu, a da me nitko nikad nije naučio.

I stalno tak nekaj. Čovjek od milijun talenta, a na kraju siroti bloger.
- 11:05 - Stavi u košaricu (4) - Sadržaj košarice - Blagajna

13.03.2012., utorak

Ravnalo za samopouzdanje



S ovim dobacim iznad prosjeka i kad nije lijepo vrijeme.
- 08:12 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

10.03.2012., subota

Na placu (memori test)

Razvijam običaj placa subotom. Već druga zaredom. Malo se prošetaš, provozaš, ubodeš grejp duplo jeftinije neg u dućanu... lijepo. I prije mi se sviđalo otići na plac, ali ne bi to bilo redovito.

Do sada sam prodavače/kumice birao po geografskoj i dobnoj osnovi. U principu sam naklonjeniji ženama/gospođama. Ako bi mi izgledala kajkavkog porijetla i bila što starija i dobroćudnija, cijenu ne bih ni gledao. Tada bi ona ionako bila vrlo mala (mislim na cijenu, iako su i te stare i dobroćudne bakice redovito jako sitne). Nisam zapravo niti pratio cijene; rijetko kupujem, ne kupujem puno, nemam s čim uspoređivati... teško mi je bilo razlučiti što je dobra, a što loša cijena, i koliko bi kila plemenitog drača trebala koštati. Nekad sam za 5 kuna dobio glavicu salate i punu vrećicu rikule, drugi put sam kelj i prokulice platio astronomskih 20 kuna.

Zato sam sada, kako ipak češće kupujem voće i povrće (pa makar to bilo i u dioni), odlučio pripaziti na cijene. I kao odrasli, koji su me ko klinca vodili na plac, uvijek prvo napraviti krug po štandovima, popamtiti koliko što košta i vratiti se gdje je najjeftinije.

Naravno da i dalje ne odustajem od geografskog, dobnog i kriterija dobroćudnosti. Spreman sam platiti kunu-dvije više po kili za "kaj", prirodnu boju kose i radim-u-polju-cijeli-dan pogled. Onda si utvaram da sam kupio zbilja domaće. (i da nema zabune, nije isključivo "kaj", platit ću ja i "ća", samo da je fizionomija prodavača jadranska... hrvatska, ne).

No to pamćenje cijena nije uopće jednostavno. Pratiti već samo 4-5 namirnica postavlja pravi izazov za memoriju akademskog građanina u profesionalnoj degradaciji.

Luk 5, naranče 4.99, jabuke 8, mrkva 7, crveni luk 8, mrkva 6, naranče 7, kelj 7, grejp 20 (!?!?), grincajg 6, mrkva 10 - kolko su ono tam prije mrkve koštale? - kelj 6 - zakaj pamtim kelj kad mi uopće ne treba!? - crveni luk 8, bijeli luk 8, jabuke 6 - hm, ova ženska je zgodna, kaj ona kupuje, gle kak ima dobar ten, kakve noge ima da bar mogu vidjeti od ovih limuna naslaganih, ovaj... - 3 kile kelja, molim vas... - jabuke 6, grejp 3 za 10 - a zakaj sam kupio kelj...

Podsjeća me to na onu memory igru kad imaš 10-15 parova karata pa okrećeš po dvije i sparuješ žirafu sa žirafom, dimnjačara s dimnjačarem i sl.

Sve u svemu, popušio sam na mrkvi (kupio najskuplju, svidio mi se grincajg za 6, a onda i Zadranka koja je uz to imala i mrkve), ali luk i grejp su višestruko nadoknadili gubitak.

I ima nekoliko filozofija prodaje na placu. Ne volim one koji ti guraju korabice pod nos, niti one koji viču "izvolte" čim se približim na manje od 0,5 m od štanda, preferiram neupadljive. Za jabuke sam tako na koncu odabrao nekog velikog šutljivog lika, izgledao mi je ko dobroćudni Međimurski div, pa sam prišao i rekao da bih si izabrao 3 jabuke. Lik me, ne okrenuvši glavu, pogledao ispod oka: "Kod nas se ne bira."

- 16:56 - Stavi u košaricu (11) - Sadržaj košarice - Blagajna

07.03.2012., srijeda

Fortune cookie

Koristim program Terminal (inačica DOS-a) da si namjestim prije spavanja da se laptop ugasi sam. Prilikom pokretanja programa pojavi se pozdravna poruka u obliku neke izreke ili citata, nešto kao fortune cookie. Neki put me stvarno oduševi. I inspirira, zapuhne nadom i optimizmom u bolje sutra.





- 09:40 - Stavi u košaricu (2) - Sadržaj košarice - Blagajna

05.03.2012., ponedjeljak

A vama je moj nadimak glup

Jovens Unidos no Amor de Cristo

(Mladi ujedinjeni u ljubavi prema Kristu)







Dođe mi da im maznem logo i dizajn.

Ha, i oni su maznuli Buddy Christa iz Dogme.

- 09:42 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

02.03.2012., petak

Crni ožujak

Anonymousi pozivaju na Crni ožujak. Ne kupujte, ne idite u kino, ne skidajte legalno ili ilegalno.



Ja se, ko za vraga, baš ovaj tjedan spetljao s curom koja radi u C++, zna što je "proxy server", koristi riječi poput "protokol", ne želi reći gdje je bila kad se rušio web Josipovića... hakerica.

Mi kod nje, čaj, kauč... rukica sim, rukica tam, pod košulju, pod potkošulju, ja da bih otkopčao gumbić... ona mi zaustavi ruku: "A ne, ne, strpi se, ožujak je... nema skidanja."



- 11:07 - Stavi u košaricu (7) - Sadržaj košarice - Blagajna

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.