12.12.2011., ponedjeljak

______________________

Sanjao sam da čekamo nastup u Supertalentu. Mi - nekakva plesna hip-hop break-dancerska skupina. Nas dvoje-troje je otišlo baciti pogled na konkurenciju koja je nastupala prije nas dok je ostatak ekipe čekao u svlačionici. Zbedirali smo se kad smo vidli kolko su bolji od nas. A znali smo zapravo da smo loši i nije nam bilo jasno kak smo se uopće plasirali u polufinale. Kad smo se vratili, svlačionica je bila prazna, svi su pobjegli, nitko se nije želio sramotiti, pogotovo ne nakon ovih cura koje su razvalile prije nas.

I tako je propala moja shuffling karijera prije nego sam uopće i počeo.

______________________

Ne, definitivno sam izabrao krivi put. Trebao sam u drugom srednje postati punker. To bi me pustilo do 19-20-e i postao bih neki kul alternativac s kul zimskom kapom. Upisao bih filozofski ili grafički, zašprehao tetu iz referade i crtao stripove.

______________________

Moram priznat da mi se peglanje sve više sviđa. Čak me i smiruje nekako. Osim košulja; poludim kad skužim da moram još rukave speglati. Ali veste me opuštaju; čak ni rukavi nisu problem.

I pranje suđa mi sve lakše pada.

Ma, Dalmatinka, vrati mi se!!!!!!! Kuhat ću ti, prati suđe, bjesiti veš, peglati haljine, sve, sve... i opiturati kuhinju!

(A ako te ni pituranje ne vrati... onda si stvarno bez srca) :D

- 09:02 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.