21.11.2011., ponedjeljak

Nadam se da se smiješno piše s ije

Pred mjesec dana sam čuo kak je jedan lik bio u stanju da nije mogao govoriti ni kretati se, već samo treptati, i napisao je tako knjigu.

Jedini način komunikacije je treptanje, a bojim se da treptanje dozvoljava samo da-ne komunikaciju. Jedan treptaj = ne, dva treptaja = da. Eventualno tri treptaja bi mogla koristiti, ali četiri već iziskuju previše napora.

Pa mi je bilo smiješno kako je takvo pisanje knjige moglo izgledati? Netko je vjerojatno sjedio kraj njega i postavljao pitanja:
- želiš napisati knjigu?
(dva treptaja)
- knjiga bi bila ljubavna?
(jedan treptaj)
- krimić?
(ne)
- pustolovni?
- (ne)
- Sf?
(...)
- glavni lik se zove Marko?
(ne)
- Hrvoje?
(ne)
- Ivan?
(ne)
- Filip?

Bilo mi je smiješno, čak sam skoro i post napisao. Ne zlobno smiješno, samo smiješno. Valjda nije loše svugdje nalaziti razloge za smijeh. Iako ispada pomalo neprilično kada se razlozi nalaze u tuđoj nesreći. Ali i dalje bih rekao da se ovdje ne radi o tome. Iako znam da tom čovjeku sigurno ne bi bilo smiješno.

Nekada sam se bojao šaliti s nekim stvarima… radi loše karme. Kao, vratit će ti se.

Onda sam pogledao stand-up Rickyja Gervaisa u kojem je rekao da se neće ispričavati za svoje šale jer ne shvaća zašto bi postojale neke stvari oko kojih se ne bi smjelo šaliti. Pa čak i ako bile uvredljive. I složio sam se s njim. Iako nisam za uvrede, ili šale na tuđi račun. Uvijek je smješnije na svoj.

Tako sam onda bez problema nakon večere s Dalmatinkom konobaru, koji je rekao da se nada da će nas opet vidjeti, odgovorio: „Ne znam dal u istoj kombinaciji“.

I sad, par mjeseci kasnije, teško da će nas konobar vidjeti zajedno.

A samo mjesec dana otkako sam čuo za knjigu napisanu treptanjem, s mamom igram kombinaciju pantomime-pictionaryja-onomatopeje da bih shvatio što želi reći. I ne pobjeđujemo baš uvjerljivo.

Ali svaki dan bi trebao biti sve bolji score.


- 09:28 - Stavi u košaricu (10) - Sadržaj košarice - Blagajna

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.