01.03.2011., utorak

tipograf-naci (justify my love)

oduvijek tvrdim da imam previše zajedničkog s Georgeom Constazom. ono kad intervjuira kandidate za stipendiju pa odabere sebi sličnog koji isto "wants to be an architect".

firma bi uzela par pripravnika, a meni su u ruke slučajno dospijeli životopisi kandidata.

katastrofa. sve neki redovni studenti, jedva preko 5 godina studiranja, ambiciozni, s vannastavnim aktivnostima... kaj je to? gdje su normalni ljudi koji žele potratiti koju godinu života dok još mogu?

katastrofa br 2. vizualni identitet cv-a. očajan. veličina fonta 16, pričam ti priču, dvostruki prored, 3-4 stranice... kaj je to? samo faks iza sebe imaš, 1 stranica maksimalno!

ak sam za nekaj naci, onda je to za tipografiju. volim dobro odabran font, veličinu fonta, volim kad se poštuju neke stvari: razmak iza zareza, razmak iza točke i sl.
čak i na sms porukama poludim na nepostojanje razmaka iza interpunkcije

kaj radis?sutra imam
ispit,ali mozemo u
kino;)iako ima dog.ali
tek kasnije,,,,ak ne
vidimo se sljed tjedan


još kad onda ubaci "neznam" ili sl... iako nemam pravo biti i pravopisni naci jer i ja znam često zaflaksat s ije-je...

takve stvari dosta govore o čovjeku...

čuda možeš otkriti i kad još u Wordu klikneš paragrafić... želiš li zbilja zaposliti osobu koja tekst poravnava "spaceom"?

kužim ja da ljudima to nije bitno... ali... zapravo ne kužim.


jedva sam uspio naći jednu kandidatkinju. 7 godina studiranja (iako sad po bolonji faks traje 5 pa ono što je prije bilo 7-8, sad je 8-9 godina tako da moj idealni kandidat još studira i nadam se razmišlja kako bi bilo bolje da je upisao krajobraznu arhitekturu, al sad je kasno i cijeli život će biti nesretan). mada životopis joj je u onom eu formatu pa nije ni imala previše prilike za zabrljat. al svira klavir.

iako ima i jedna trenerica aerobica... hm...


šteta da ja neću voditi razgovore za posao. iako bi to bilo logično. jer zbog godina, vjerojatno će sa mnom ići na ručak... a mislim da zaslužujem ručati sam s najboljima.


p.s. i da se mene pita, "justified" poravnjavanje teksta bih specijalnim dekretom izbacio iz Worda i njemu sličnih. oni "vole kad lijepo izgleda, pravilno, poravnato i lijevo i desno"... debili. to kaj tekst izgleda ko na spravi za mučenje (a i čitatelj isto)...
- 11:55 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.