26.02.2011., subota

Otpor desnih kapaka

Lijevo oko mi je zašiljene rožnice i zato moram nosit leće. Desno je više manje okej (-1 i pravilno zaobljeno).

Sve sam bolji u stavljanju leća.

Zanimlijvo da mi s lijevom lećom mi ide znatno brže i lakše nego desnom. Lijevo oko valjda kuži da je to sve zbog njega pa više surađuje. Desno se nije pomirilo s nametnutom sudbinom. Ne mogu reći da ga ne razumijem.
- 12:14 - Stavi u košaricu (1) - Sadržaj košarice - Blagajna

24.02.2011., četvrtak

mada su leće tvrde, mada je guzica meka

u ponedjeljak sam dobio leće. prvi put u pet godina bio sam iskreno nesretan jer nemam dobar vid.
sad sam u fazi "privikavanja" - svaki dan ih nosim po pola sata više. iako su dosta neudobne (polutvrde) nije mi toliko problem samo nošenje - vjerojatno ću se naviknuti. ali stavljanje... agonija.
urlanje, vikanje, zapomaganje... susjedi vjerojatno misle da me netko kolje. iako sam ja taj koji onda pičkara 7 minuta bez prestanka...
odmah se sjetim zašto sam ono pred dve godine bacio te leće kroz prozor. ko da vam u 30 minuta 10 puta padne jedna te ista tegla s pekmezom na pod nakon što ste svaki put počistili pekmez s poda, a teglu poljepili. otprilike ta doza frustriranosti.

al kaj je - je, tak oštro na lijevo oko nisam dugo vidio. ko da sam ponovno progledao.

odmah sam se zaljubio u Nihal i njene kristalno zelene oči, skužio kolko kamenca u kupaoni ima, prašine na policama, kak su mi cd-i izgrebani, kosa ispucana (zato sam si jučer kupio prirodni šampon za često pranje kose za 102 kn), da mi koža više i nije tako mlada (zato ću si morati kupiti kremu za poslije brijanja prirodnu za 185 kn), da su mi ruke suhe (60 kn), da mi treba prirodan dezić (120 kn), a i prirodni šampon za brijanje (112 kn), da su mi bradavice osjetljive i da si moram kupiti ultra skupu majicu tankog svemirskog materijala koja se osuši prije neg se smoči (1000 kn), da mi treba putovanje u prašume Perua (7000 kn), dva tjedna na Manhattanu (8000 kn), mjesec dana na moru (1500 kn)... i da Mada ima preveliku guzicu za top modela. ali da je upravo takvu volim.

- 09:41 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

17.02.2011., četvrtak

toplo-hladno

vijest

Elycia tvrdi da si je Frankie prislonio pištolju na glavu, ona se uplašila i pozvala frenda da ga odveze u bolnicu.

on kaže da se nije htio ubiti, nego da je njegova djevojka toliko vrištala da je on pao i udario glavom, pa je morao u bolnicu.

vratili su se iz bolnice.

ona se predomislila. Frankie ju je udario u glavu i bacio u zid.

on demantira sve. ona je žena s kojom se želi vjenčati.

dolazi policija.

on kaže da ga je djevojka udarila po licu dok je spavao i derala se na njega.

drugi dan su viđeni na romantičnoj večeri.

a bubice...

koji preokreti...
- 09:10 - Stavi u košaricu (2) - Sadržaj košarice - Blagajna

14.02.2011., ponedjeljak

filmski opus

ovih dana gledam samo filmove Kevina Smitha. odlučio sam pogledati sve. osim onih koje je samo režirao, nije napisao (to je zapravo samo jedan). nema puno filmova - 8.

onda sam skužio da nikad nisam pogledao Good Will Huntinga. trebao bi i to pogledat.
ni Sanjivu dolinu nisam pogledao. trebao bih i to.

nedavno sam odlučio pogledati sav opus Winone Ryder.
a htio bih isto učiniti i s Tim Burtonom.
Winona je snimila 30-ak filmova, Burton 27.

to mi je sigurno godinu dana.
a volio bih pogledati i ovih par favorita za oscara (True Grit, King's speech, Social Network, Black Swan). ali... kad??

nisam još pogledao ni favorite za oscara 2009! Hrvač, Benjamin Button i još nešto je bilo...
2010. i 2008. da ne spominjem.
Clint Eastwoodove (Djevojka od milijun dolara, Iwo Jima i sl.) isto.

pa bih trebao gledati i francuske i talijanske filmove. zbog jezika najviše... al gdje još to ugurati!?

a Star Trek filmove? Dinu?

previše je tih filmova! kako? ne mogu...!
a čak i nisam tak veliki filmofil.

- 08:46 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

10.02.2011., četvrtak

Najfilm

napokon imam svoj naj film. čak dva.
ono kad te pitaju koji ti je najbolji film. do pred tjedan dana nisam imao što reći.

moraš imati najfilm. kao i najknjigu. kakav je to čovjek koji nema najfilm? isti onaj koji ne zna kaj bi najradije za rođendan. to je žalostan čovjek.
(volim za sebe reći da sam žalostan, tužan ili nesretan. vjerojatno jer uživam u sažaljenju drugih. oduvijek se slažem s constanzom, sažaljenje je podcijenjena stvar. iako mene nitko zbilja ne žali.)

uvijek sam volio Sergia Leonea i njegove Bilo jednom..., ali to mi je bio ziheraški izbor, kao i Kum npr., i to jednostavno nisu bili "moji" filmovi.

nedavno sam ponovno ogledao Breaking away (Četiri prijatelja) pa sam se ponadao da je to taj, ali to je bilo samo forsiranje iz očaja.

Full metal jacket mi je isto preziheraški. uvijek je lako reći Kubrick.

Inglourious Basterds je previše hajp i kakva je ono scena na kraju kad se Hitler topi? ko vještica iz Oza.

Bridge to Terabithia je ipak previše za djecu. (sad provjeravam kak se piše i vidim - ima nastavak! bit će još suza!)

Kick-ass moram još jednom pogledat.

a onda sam prošli tjedan ponovno otkrio Clerkse. Trgovci, mislim da je preveden.
gledao sam ga još u srednjoj, ali valjda sam bio premali, očito ga nisam doživio.
jer sad me oduševio kao malo koji film.

oduševio me i Kevin Smith - redatelj i scenarist. to mu je prvi film. skupio je svu lovu koju je mogao (prodao zbirku stripova, popeglao desetak kartica, uzeo dio para za studiranje, dignuo pare od nekog osiguranja... sve skupa 27.000 dolara), snimao u dućanu u kojem je i radio (prek dana je radio, preko noći su snimali), u filmu mu glumilo pola familije i prijatelja... sve je stavio na taj film. i uspjelo mu je.

a on vam je vjerojatno poznat ko Silent Bob (Jay & Silent Bob).

i nastavak - Clerks II iz 2006. - isto prejeben.
moraš respektirat film u kojem ziku puštaju s kazete.
a kad još svi čagaju na ABC od Jackson 5... to je to.

clerks 2

eto, sad sam kompletan čovjek. i sretan?
naj knjiga: Čovjek koji je čitao ljubavne romane.
o da, ja bit ću sretaaaaan!
- 12:11 - Stavi u košaricu (3) - Sadržaj košarice - Blagajna

07.02.2011., ponedjeljak

Zakaj ja ne volim ponedelek?

Što je vikend ljepši, to si nesretniji kad u ponedjeljak ujutro uđeš u ured i shvatiš kolko usran i dosadan posao imaš.

A bilo je tako lijepo. U petak sam nakon 5 višnji i dvije pive doživio prosvjetljenje i odlučio polagati državnu maturu i upisati one dve master godine (il kak se god to sad zove) na grafičkom dizajnu. Čak me i ražalostila informacija da mi za taj faks možda ni ne treba državna matura. Moram nać neki za koji treba.

U subotu sam prohodao/trčao pola Zagorja. Pogledao dobar film.

U nedjelju uživao u muskulfiberu i suncu.

Život je bio lijep.

A onda ponedjeljak ubije u tebi sve ono lijepo što se rascvalo preko vikenda. Koji će mi sad zapravo kurac drugi faks? Ko da ću naći neki posao koji bi me usrećivao. Bojim se da me ni muskulfiber neće još dugo činiti sretnim.

Bar se vitkim osjećam. Pustit ću opet bradu.

Jedino što me danas veseli su nekakvi trajekti koji okolo po blogovima potapaju ljubavne veze... idem sad vidjet što je s tim.
- 09:38 - Stavi u košaricu (0) - Sadržaj košarice - Blagajna

01.02.2011., utorak

Hod spašava

Vi zapravo ni ne znate da sam ja furao bradu. Od ljeta pa do pred par tjedana. Čudo da vam o tome nisam pisao. Odjek je bio odličan. Morao sam se obrijati radi slikanja za pasoš. Sad sam za promjenu odlučio biti obrijan neko vrijeme. Iako tako kao da mi fali pola osobnosti.

Znate kak čovjek izgleda kad nakon dugo vremena obrije bradu. Isto ko i kad skine naočale - "prazno", anemično, upalo.

A za koji dan ću zbog onog keratokonusa morat i naočale skinut. I preć na leće.


Pred samo mjesec dana imao sam sve. Naočale, bradu, osobnost... sve. Sad nemam ništa.

Skoro ništa. Sva sreća pa od prošlog tjedna imam novi hod.
- 10:10 - Stavi u košaricu (4) - Sadržaj košarice - Blagajna

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.