29.11.2009., nedjelja

Ženska koljena

Nedavno sam čitao zanimljiv post na rozojkozi kak ljubljene zapravo nije ništa više nego li izmjenjivanje bakterija i virusa s partnerom s ciljem razvijanja antitijela. Žene instinktivno, po mirisu znoja, biraju muškarce što različitijih (HLA) gena da bi potomak raspolagao širim izborom gena i uzeo od svakog ono bolje i tako bio "savršeniji", a ljudska rasa evoluirala.

Uvijek me iznova fascinira kak je priroda to sve lijepo poslagala. Naravno da nije riskirala i razmnožavanje učinila ugodnim ko odlazak zubaru, neg je ipak išla na ziher.

Na žene je stavila i sise. Da ako se udubimo previše u učenje, čitanje, pisanje, slikanje, da ima nešto što bi nam lako moglo skrenuti koncentraciju i podsjetiti nas da se ljudska vrsta ne razmnožava sama od sebe... (odnosno razmožava, al kužite...)
Te sise su oduvijek misterij. Kaj je to? Nekaj visi/viri/izvire/pupa/cvate i sad smo mi ludi...

No dobro, sise još i razumijem, lijepog su oblika, dođe ti da primiš, popipaš... al kaj je s koljenima!?
Jesen, zima; ženska u suknji i čizmama; otkrila koljeno i 5 cm ispod i iznad - gotov si, lud si, to je to, ona je čisti seks, nemreš skrenut pogled. A koljeno. Obično koljeno. Još ima i čarape. One tamne s puno dena. Ne vidiš zapravo niš.
Neki dan sam na francuskom skužio da je cura dva stolca desno od mene odlučila koljena pokazati. Još je bezobraznica i kariranu suknjicu obukla. Skoro sam vrat potrgao koliko sam se izvijao da vidim kak to zgleda ispod klupe... još sam morao dodatno paziti da ne budem preočit da ova s lijeva ne provali da škicam ovu s desna jer čini mi se da s ovom s lijeva imam različitije gene. Iako nam je boja kose slična. Al njena je bujnija, nemirnija i uzkovitlanija; taj gen tražim.

- 22:08 - Stavi u košaricu (17) - Sadržaj košarice - Blagajna

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.