26.10.2009., ponedjeljak

Ne, na TOME se NE štedi

Kupio sam madrac za 2.600 kuna. Dvoumio sam se između jednog za 1.200 i ovog skupljeg. Skuplji mi je bio udobniji, a i prodavačica je nabrojala 5 dodatnih prednosti koje nudi. No nekako mi je puno to novaca bilo. Zvao sam sestru za savjet. „Ne, nemoj štedit na madracima, ak ti je taj bolji...“ Slično je i prodavačica ponovila nešto kasnije. A i ja sam tako razmišljao, na starom madracu spavam već petnaest godina, na ovom ću isto dosta godina, spavajući provodim trećinu života; zbilja, madrac je zadnja stvar na kojoj smijem štedit.

Skoro ću si morati kupiti zimsku jaknu. Ideja vodilja je ista – na jakni ne treba štedit. Adidasova pernata (tada 900 kuna) služi me dostojno već 13 godina (kupili su mi je preveliku pa mi je tek nakon 3 godine postala taman). Mogao sam kupiti neku dvaput ili triput jeftiniju, ali raspala bi se za godinu dana. Ova nije, kaj je – je, isplatila se. Soma kuna će sigurno past za par mjeseci. Na jakni se ne štedi.

Na cipelama se isto ne smije štedit. Moraju bit udobne, kvalitetne. Cijeli dan hodaš.

Na naočalama isto. Stakla moraju bit s reflektirajućim slojem, slojem za zaštitu od grebanja, ovom pizdarijom, onom. Naočale su prozor u svijet!

Na obleki isto neću štedit. Kupim jeftinu majicu, apšisa nakon trećeg pranja, sva se izvitoperi, nemre se peglat...

Skoro ću morat opet mijenjati ulje u autu. Prošli put frend reko nek kupim to i to: „Skuplje je, al ne smije ti biti žao, ulje mora biti kvalitetno.“

Na radnoj stolici se isto ne smije žaliti novaca. Mora biti ergonomska. Kralježnica je u pitanju.

Ne smijem štediti ni na šamponu za kosu. Mora bit protiv peruti. Ni na onom za tijelo. Bilo bi krajnje neodgovorno isušiti si kožu lošim sapunom. Pasta za zube isto mora biti dobra. Kefica za zube također – pa s njom svaki dan po ustima petljam, neću valjda s nekom lošom!?

Na žiletima isto ne treba štediti. Mach3 stvarno vrijedi (al stvarno. Probao sam s nekim DM-ovim jeftinijim varijantama – katastrofa, nisam se mogao ni počet brijat, isti čas sam izvadio iz ormarića izraubane Gilletteove i ispričao im se).

Na čemu se može štedit?

Onim usisavačima možda. Onim za 15 i više tisuća kuna koji dođu u kompletu s antipatičnim „trgovačkim putnicima“ koji ti pokažu koliko prašine se nalazi na centimetru kvadratnom tvog kauča i drži ti prodiku kak se „na zdravlju ne smije štediti“. Makar su zapravo u pravu. Razmišljam o onom pročišćivaću zraka. Alergičan sam, imam astmu, imam gomilu prašine u sobi kojoj sam se već odavno predao. Kolko dođu ti ionizatori? 700, 800 kuna? Neću valjda tu cicija bit, da mi pluća pate...

- 14:26 - Stavi u košaricu (6) - Sadržaj košarice - Blagajna

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.