12.10.2009., ponedjeljak

Bio sam kod frizerice danas

Svaki put pokušavam isprovocirati frizerke da priznaju da im je krivo kad odem na šišanje onoj iz druge smjene. Naglasim hipotetsku situaciju da se to ne desi samo jednom (što može biti i slučajno), nego čak dva (ili više) puta za redom. Ali niš, ne smatraju to izdajom/prijevarom, niti to zamjeraju jedna drugoj... bezveze... a već sam ih vidio kak se čupaju i gađaju češljevima i fenovima zbog mene, zrcala se razbijaju, babe pod onih astronautskim kapama ostaju zapostavljene dok se ove dvije u hrvačkom zahvatu nađu vani, gdje pada kiša, pa slučajno padnu u blato... pa ova ovoj rastrga majicu, ova s druge strgne grudnjak...

No, danas sam došao do drugog zaključka. Žene smatraju da imamo loše frizure ili se loše brinemo o njima. Kako drugačije objasniti poticajne cijene šišanja za muškarce. Šišanje nam je 20 kn jeftinije od onog za žene. I pranje kose nam je jeftinije. Bez obzira koliko kose imali. Rezanje vrhova je isto jeftinije. A vrlo vjerojatno imamo sličan broj vrhova čije rezanje uopće ne ovisi o dužini vlasi.

A da ni ne spominjem da mi svaki put nudi potkraćivanje obrva – besplatno! Već sam dva-tri puta odolio ponudama, ali samo je pitanje vremena kada ću posustati.

- 21:46 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.