03.10.2009., subota

Wageningen

I avantura završava usred Nizozemske. U Lilleu nisam uspio naći ni ljubav ni posao pa sam se zaputio prema Nizozemskoj – zemlji u kojoj ne postoji riječ za „nevinost“. Frend mi studira u Wageningenu pa sam iskoristio njegovo gostoprimstvo. No, ni tu u ova četiri dana nisam uspio naći posao, tako da se sutra vraćam kući.

Wageningen1



Ali lijepa četiri dana u Wageningenu. Iznimno. Jučer sam sjedeći na klupi i gledajući slike i stripove u nizozemskim novinama upoznao dvije sestre. Plavuše. Pozvale su me kod sebe na ručak.

Dok su one kuhale u kuhinji ja sam se zavaljao na kauč. I upalio televiziju. Nevjerojatno, ali na telki je bila „Romansa u Seattleu“. Nesinkronizirana. U prolazu su rekle nek zgasim taj glupi film s tom glupom kravom Meg Ryanicom. Kad si u stanu s dvije Nizozemke koje stanom hodaju odjevene ko Brooke Shields u Plavoj laguni, zaboraviš na sva svoja uvjerenja i ideale, pregrizeš jezik i promijeniš na Zvjezdane staze. Kad vidiš da nisu ni tada sretne, na Earla. Ovaj put nisam smio dozvoliti nijedan krivi korak, ni moj, ni njihov.

Pitale su me želim li zašećeriti limunadu. Pokušavao sam im u očima pronaći točan odgovor... rekao sam ne hvala. Tri minute kasnije na kauču nas je bilo troje. Golih. Rekle su nek govorim „dirty“. No, s ludim Nizozemkama uobičajeni repertoar riječi ispucaš za pola minute, a temperatura tijela im se podigne jedva na 36,7°. Znao sam da je ovaj put potrebno nešto posebno. Prešao sam u ofenzivu i posegao za najprljavijim trikovima. Taman dok sam prodavao foru iz s potkoljenicom „Ally McBeal“, krenuo sam s verbalnom predigrom na temu globalnog zatopljenja. U trenu su doletila po dva šamara sa svake strane. Usred psovanja na nizozemskom, dobacile su mi gaće i rekle da imam 30 sekundi da se pokupim iz njihova stana i vikale da kaj sam ja lud, da globalno zatopljenje, da led koji se otapa, razina mora se poveća za metar-dva, da znam li ja na kojoj sam upravo nadmorskoj visini, da kak mogu tak nekaj... da nek se odem obrazovati pa nek se vratim... pokušavao sam se braniti da HNOS, da državna matura sad pa... nije pomoglo...

Vani se spustio pljusak. Kišobran kojeg sam kupio istog jutra je ostao kod njih.

Wageningen2



- 15:23 - Stavi u košaricu (12) - Sadržaj košarice - Blagajna

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.