18.06.2009., četvrtak

Ne slušam riječi

Jučer sam gledajući „Prijatelje“ skužio da ni nakon deset – petnaest godina otkako su se počeli prikazivati, i dalje ne kužim riječi naslovne pjesme. Kad se vrti, onaj dio koji ne znam (a to je valjda sve osim prvog stiha) otpjevam s izmišljenim neartikuliranim riječima. Jučer sam se napokon potrudio i našao na internetu riječi pjesme i zapravo ostao zapanjen koliko sam bio daleko od originala. I sad se čudim kak su uspjeli toliko riječi nadrobiti u onih par stihova; „joke“, „broke“, „love“, „DOA“ (neka kratica, al kaj znači??) pa onda „week“, „month“, „year“... sve jednostavne učestale riječi, al da nijednu nisam uspio prepoznati... (link ak ni vi ne znate riječi)

Mislim da i nemam dobar sluh u smislu razumijevanja, razabiranja riječi. Pogotovo u pjesmama gdje često zna biti galama, više zvukova...
Kad sam vani, nekom bircu di je muzika glasnija, frendu moram 3 puta reći nek ponovi jer ga nisam razumio. Ne skužim ga ni iz četvrtog puta, al sam onda već sam sebi dosadan pa odglumim da sam čuo i nasmijem se fori.

Sjećam se da sam u osnovnoj isprovocirao incident na satu povijesti pa je cijeli razred patio. Nisam čuo je li rekla Uni ili Huni pa sam konzultirao frenda koji mi je očajno tiho odgovarao (profesorica bila stroga pa svi bili ko bubice), a onda je nakon mojih pet „Kaj? Kak?“ (taj „h“ je zbilja pretih) poludio i razredom se prolomilo „HUNI!“ (e, sad se čuo „H“... al nisam više bio siguran, kaj ak je sad samo ironičan). Profa se općenito držala „hoch“ i tad valjda shvatila to kao najveću moguću uvredu njenim pedagoškim metodama pa do kraja polugodišta prestala diktirati gradivo (a to je tad bila velika kazna jer nismo znali učiti iz udžbenika; otkud da mi znamo kaj je bitno? Čak smo manje bili kažnjeni kad smo svi kolektivno izmarkirali).

Bojim se da ću postat ko deda koji je nas (unuke) stalno optuživao: „Ti jako nerazumljivo govoriš!“. A, u biti, nije više čuo najbolje.

Osim što teže razabirem riječi, ak ih najnormalnije i čujem, opet se ne trudim povezati ih u neku smislenu cjelinu veću od stiha, a kamoli izvući preneseno značenje strofe ili nedajbože cijele pjesme. Melodija mi je bitna, smisao pjesme sam izaberem. Pa se znam iznenaditi kad nakon dvadesetak slušanja skužim kak je tekst odličan.

A nekad tak i tek nakon dugo vremena dođem do velikih otkrića. Tako sam pred koji tjedan skužio da je Jude (Beatles, „Hey Jude“) muško. Baš sam ja sad primjetio da se kasnije spominje „her“ i ak je "to let her into your heart", da je logično da je Jude muško... Meni je Jude žensko ime i gotovo. Zato nikad i ne znam tko je Ashley Judd, a tko Jude Law.

Al volim znat riječi da mogu pjevat. Inače moram na melodiju koja mi je u uhu sam smišljati stihove... pa prođe cijelo tuširanje, a ja se nikak nemrem sjetiti kaj se rimuje sa "sunce".

- 14:11 - Stavi u košaricu (13) - Sadržaj košarice - Blagajna

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.