12.06.2009., petak

Uzalud preplanuo

Vratim se neki dan s mora, sasvim pristojno crn za šesti mjesec. Naravno, očekujem da sad svatko tko me vidi da se divi i čudi mom tenu i obasipa me komplimentima. A kad ono niš! Doma niš. Na francuskom, od njih 5 (i profa uključena), tek je jedna uzviknula „Kak si crn! A gle mene...“. Al to se i ne boduje puno s obzirom da je prilično svijetle kože. Ona iz talijanskog me nije ni registrirala (mislim da ću morati neslavno zaključiti tu sapunicu, završna epizoda vjerojatno sljedeći tjedan).

Jučer na kavi nas 5 i nitko ni da pisne! Od frendova nisam puno ni očekivao, al frendica je kompletno zatajila.

Mislio sam, na poslu će me zato sigurno zasipati komplimentima... al i oni – šute jutros ko zaliveni. Cijelu kavu popili, a moj ten nikak da dođe na dnevni red. Odem po pokoji kompliment do frendice, sve teme prošli, jedino moja proplanulost ostala netaknuta... a 5 puta napomenuo kak sam se kupao i sunčao...
Tek kasnije druga kolegica primjetila „Ipak si ti pocrnio, sad tek vidim.“. Taman mi se lice ozarilo kad njena cimerica babuskara dobaci „Al ti si i inače malo tamniji...“. Ma pizda ti strinina, mislim si, „ti si i inače...“, kaj sam inače, tak nisam inače... na moru tjedan dana visim na suncu, za kaj?! Čak sam si i guzicu osunčao... a nitko da primjeti... Naljutio sam se, sterao je u kurac i demonstrativno zalupio vratima.

Jedina nada koja mi je ostala su kuharice... one uvijek vole prokomentirati novu frizuru, naočale, a ova jedna me, svaki put kad sam neobrijan, pita jel idem u umjetnike. A i od konobarice očekujem puno.

Eh, kad bi svi oni znali koliko je truda potrebno uložiti u očuvanje dobrog tena... lako je pocrniti, to svatko može... al kad se vratiš s mora, par neopreznih tuširanja, i boja ode samo tako. Namažem se šamponom, al niš ne trljam, tek tolko da nanesem gel po tijelu, a ispirem što slabijim mlazom vode... brišem se najmekanijim ručnikom i pod svaku cijenu izbjegavam klasično grubo brisanje, samo nježni lagani pokreti dolaze u obzir. Ide mi na živce to tuširanje, kad smo se to počeli tuširati svaki dan!? Trebalo bi se to malo reducirati...
Al zato se kosa ne mora prati svaki dan. Zadnji put je bila mokra u utorak u moru. Već sam pisao da mi odlično stoji kad je slana... pa mi ju je uvijek žao prati u slatkoj vodi. Al mislim da neću još dugo izdržati; danas me počela lagano svrbiti.
I umivati se ne trebam. Nikad mi nije ni bilo jasno koja je poanta tog umivanja. I njega sam vješto izbjegavao. Tek sam jutros pokleknuo. Sa brijanjem isto. Ti potezi žiletom mi se nikako ne sviđaju...skinu cijeli sloj kože... a da ne govorim kak neobraštenost daje dodatni dojam tamnije puti...

A na more tek za 56 dana! 56!!


p.s. moguće je da nešto ne valja s komentarima. frendica ostavila jedan pa on netragom nestao drugi dan. ne znam u čemu je problem, da ne mislite da brišem komentare...

- 12:14 - Stavi u košaricu (14) - Sadržaj košarice - Blagajna

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.