12.05.2009., utorak

Bistro

Znate kaj bih ja? Ono kaj Amerikanci zovu „brunchery“ ili „diner“, ja bih to na kakav-takav hrvatski preveo s bistro (ili, što mi se manje sviđa, zalogajnica). Ono di stalno u Seinfeldu vise. Gdje možeš sjest i pojest: sendvič, salatu, jaja, juhu, odrezak (pohani) i sl., a možeš i samo popit kavu, sok...

Imam osjećaj da tog u Americi ima na svakom uglu. Kod nas nigdje. Ili ima neosocijalističkih restorana s onim debilnim kariranim stolnjacima ili pak (pre)finih (i preskupih) restorana u koje nikad ni ne uđeš ili pizzerija u kojima uvijek jedeš samo pizzu. Tu su i razno razni novootvoreni brzo-hrani „restorani“ u kojima se nemreš ko čovjek sjesti. Žalosno da je najbliže toj „brunchery“ koncepciji MekDonalds. Jedino kaj su stolovi mrvicu premali, i kaj nema konobarenja, i kaj nema niš friško i konkretno za pojest. Ali sjedneš, ak si sam, imaš telku, gledaš Opru ili Europsko nogometno do 17 godina. Ugođaj je sasvim u redu. Bar u ovom u blizini moje firme.

Da imam para, otvorio bih tak nekaj. Stolovi ko u Seinfeldu, zveknuo telku na zid, cijene donekle prihvatljive (da za 30 kuna možeš pojest pristojan ručak). Hm... ali ipak ne preniske jer bi se to inače pretvorilo u neslužbeni restoran najbliže firme. Možda da privatni susjedi imaju nekakav popust... Pitanje je i lokacije. Ak bi to bilo u strogom centru, cijene bi trebale biti više da bi se isplatilo i da bi se izbjegla gužva. Dakle, ne tako strogi centar. Al opet, sve dalje od Iblerovog trga je vrlo riskantno. Nekakva Draškovićeva mi se čini u redu. Vlaška do Petrove crkve. Ribnjak. Ili tam negdje po Zelenom valu.

A na zidovima bi uokvireni visili moji ponajbolji postovi. I, naravno, slika Tamare Loos.


- 13:30 - Stavi u košaricu (12) - Sadržaj košarice - Blagajna

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.