04.05.2009., ponedjeljak

Vikend produžen na ponedjeljak i utorak

Na godišnjem sam. Spojio sam si prvi maj i vikend s - zapravo ničim - ponedjeljkom i utorkom. Prek vikenda sam bio na moru, sutra možda neki izletić (Trakošćan il tak nekaj), danas nisam nigdje. No uživam. Sunce je. Ne radim niš. Jedino moram pokosit. Al najveći je užitak to kaj je običan dan, a ne moram na posao. Probudio sam se u 9, pol 10...skočio do dućana po doručak, do grada s biciklom... pojeo krafnu s vanilijom iz čiste obijesti...
Tak mi je dobro da sam iz grada razglednicu slao.

Ovo napišem i idem kosit. Malo još usput boje pobrat. Da u srijedu Ona iz talijanskog na dupe padne kad vidi kak sam preplanuo.

Rekoh da sam na moru bio. U Vodicama. Moram reć da su te Vodice katastrofa. Prenatrpane ogromnim kućama bez ikakva reda i stila. Morskog štiha ni u tragovima. No nama je bilo sasvim u redu; došli smo ljenčariti i igrati Uno, i tu misiju u uspješno izvršili. Čak smo i na slapovima Krke bili. To je bome lijepo za vidjet. I Skradin je lijep.

To je to. Jedan dnevnički tek tolko da se vratim u formu.

p.s. i moram priznat da su mi se natprosječno svidjeli komentari na prošli post. Ne znam jel je to do morskog zraka ili čega već... nije bilo ništa spektakularno, al bili ste i konstruktivni i dobronamjerni i polaskani i za zajebanciju i domišljati i ljubomorni...ma sve... jako sam zadovoljan. To je samo dokaz da cijela ta tablica ima smisla i uloženi trud urođuje plodom!! Najradije bih vam svima po 30 ekstra bodova dodijelio (no to onda nema smisla)...
Inače, dugujem vam svima pojašnjenje: način bodovanja komentara opisan s desne strane nije uopće u funckiji. Zbog moje lijenosti, naravno. Strane riječi gotovo da uopće ne kažnjavam, no lijepo vas molim da to ne zlorabite. I dijelim samo 10, 15 ili 20 bodova.
Trenutačno smo na otprilike pola sezone. Dakle, ima vremena za velike preokrete. Nemojte posustajati! I ja ću se potruditi da ljestvicu malo češće osvježavam. Budem koji dan, danas ne, pa na godišnjem sam, za kaj mi radno vrijeme služi. Dobro kaj uopće u slobodno i post pišem. ;)

- 14:17 - Stavi u košaricu (8) - Sadržaj košarice - Blagajna

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.