27.03.2009., petak

Petak, čekam 4

Petnaest je sati i deset minuta
Pospanost me nemilosrdno guta
Čekam četiri da doma otpirim
Jedva gledam, sve više žmirim

Mislim da već sličnu pjesmu pisah
Tako je to kad nemreš rimu naći
Pa si misliš jesam li poludio
Ili sam su mi prsni mišići ipak malo jači
Nego pred dva tjedna

Jer sklekove ja prije tuširanja štancam
Kao što sat zidni koji se sporo klati glancam
Ovo sam, vjerovali vi ili ne, u potpunosti izmislio
Jer čak zidni sam smo i imali, ali se pokvario
Pa sad stoji tam negdje rastavljen (ja sam ga rastavio da ga popravim)
Da ga netko popravi.

Jasno vam je već da ovo nema veze s vezom
Čekam samo tih 4 sata
Na radiju svira „Volim te, ne znam kako da odolim“
Oh, volim te volim, srcem golim
Ja ću poludit, kad će četiri!?!?

Malo prije Dedić sviraše
Ko što sunce iz zemlje izgmižaše
Svaki dan

Jer kao... nemam pojma.

Malo prošetah, frendica u kurcu
A ja mislio ona doma pobjegla
Sad moram brisat strofu u kojoj je šaljem u pizdu strininu jer je ona otišla, a ja moram čekat četri.
Sad ovo-ono nekog posla glupog ima...
A petak je. Imam i ja nekog posla. Bar mislim.
Koliko se sjećam.
Di je ta četvorka!?!?

Petnaest i dvajstdva
Najdosadnija pjesma na radiju svira
Neka „mama leone“
Nek je netko gasi

Ko ona od onog...no... ne znam...
Ona: „Da li znaš da te volim“...
Dado Topić, da!
Tip samo krene „da li znaš da te volim..“
Ekipa svršava. To je to.
Uvjerljivo najdosadnija pjesma u povijesti.

Sad svira neki tipa Diklić i ekipa...
Malo bolje... „poljubi me za sretan put...“
Al je dosadan

Radio Sljeme slušam.
Danas su o voćkama govorili
Kaj su ti ljudi popizdili s tim špricanjem voćaka...

Neda mi se mijenjat stanica.
Ionako je ona Antena najbliža
A „pictures of you“ mi se sada ne sluša (jebote kak su dosadni s tim forsiranjem hitova, „pictures of you“ nije hit“! NIJE!)
I onda još s onim najavama u kojima saznajemo i čak čujemo refren pjesme koja počinje za deset sekundi.

Kad sam bio škrt pa kupio onu radio-budilicu s onom jadnom žica-antenom pa ukupno dvije stanice mogu slušat u miru, bez držanja antene u ruci.

Kad smo već kod tih antena i vodljivosti ljudskog tijela
Struja me trese svaki put kad izlazim iz auta (kad nosim sintetiku)
Ali zadnjih mjesec dana me redovito trese i kad primim bilo koju kvaku u firmi
Kad su sve neke metalne...

Vidi, vidi, petanest i trisdva.

Još deset minuta trkeljam pa onda objavljujem.

Deset minuta skoro pa prošlo.
Sad svira Natalie
Super mi je kak veli „Il avait un jolie nom, mon guide. Natalie“
Kao, on je imao super ime, a ime je Natalie, u biti je to ona. Jer je vodič muškog roda pa onda... joj neda mi se objašnjavat, a i nema se kaj objašnjavat, niš posebno, al to mi je uvijek nekako super za čut. U ovom postu sam iskren pa ne skrivam niš od vas.
„Naaataliiiie!“
I kurčim se kak francuski znam. Iako mi je vokabular loš, al gramatiku razvaljujem. Mislim da me niko nema. Osim onih koji baš super znaju francuski.

Sad neka reklama o mlijeku.
E, da! Jel voli netko fotkat? Daj, imam deset riječi, pa nek netko okine par super fotki na temu tih riječi, pa ću ja poslat i možda dobim neku nagradu. Prošle godine se u Pariz išlo. Dani frankofonije i to.

Ovo čak i gubi formu pjesme. Koju je, vjerujte mi, imalo.

Sad svira neki tip „neko veče, neko sutra“.
Nije neko veče, neg neka večer

A ste vi znali da riječi svrtati i osvrtati uopće ne postoje?
Nema ih u hrvatskom rječniku (Babić-Finka-Moguš), nema ih u onom stranih riječi Bratoljuba

Skoro deset do četri.
Kriza prošla. Manje mi se spava.
Četiri. Mislim da je to 'i' prije 'r' tu samo ako ustreba pjesnicima radi broja slogova.
Jer lako ak mi ne treba, mogu ubacit apostrof: čet'ri.
Kao i sa svim glagolima: skladat', jadat', napadat', stradat', nadat', tadat' stadat', padat'.

Sad pjeva neko tipa Elvis.
Sramota ak je Elvis, a nisam skužio da je on.
Il je Tom Jones. (uh, ovdje već prelazim svaku granicu, brkat to dvoje)
A kaj nisu Tom Jones i William Shatner isti? Baš isti tipovi.

Sad pjeva Josipa Lisac.
Neka pjesma koju prvi put čujem.
Al sviđa mi se.
„S njim, s njim, s njim, s njim, život s njim“
Vjerojatno se zove „Život s njim“.
Jel je?

Pet do četiri.
Hvala, ljudi.

Pozdrav!

- 15:59 - Stavi u košaricu (11) - Sadržaj košarice - Blagajna

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.