subota, 17.11.2007.

Dode mi da im dam po guzi...

Posaljem poruku ekipi (30 poruka) prije tjedan dana da se ide na klizanje... petero njih mi kaze da ne ide... sve pet... ionako sam racunala da ce nas na klizanje ici jedno 10.... par njih mi je reklo rado, no jos nisu sigurni... otpisala sam ih odmah.... ostali mi kazu, super, dobra ideja.... odlicno!

Da bi ih isla podsjetiti danas... no, zamislite rolleyes... danas je utakmica, pola ih ne dolazi nono... par njih mora raditi greedy... neki su umorni zijev... drugi moraju uciti eek... idu gledati natjecanje iz Tekwon-doa no... boli ih zub rofl zubo... snimaju CD s klapomrolleyes... slave na nekoj drugoj festi useljenje frendice u novi stan i rodendan party smokin.... grrr....

ako nekome trebaju izgovori da ne odu nekamo... slobodno si pomognu s popisom od gore... za sada ce nas jedno 4 klizati, a jos dvoje doci samo na sok... sestero se jos nije do kraja izjasnilo, a brijem da se i njih moze otpisati...

dode mi da ih sve lijepo odvedem na sljeme i posteno ih izgrudam yesyesyes.... a oni, da se iskupe, bi mi trebali neuzvracati.... dobro sam si to zamislila! belj naughty belj

- 15:06 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Ponovni pokušaj.... ne mogu pisati na postoječem dizajnu... ne osjecam da je moj.... kolega s plesa mi je obecao da ce mi pomoc oko toga..... nadam se uskoro....

Ovo sam zamislila vise kao pisanje pisma, onima koji mi nesto znace.... obozavam pisati pisma.... no nekada mi ih se neda poslati.... a nekima ne znam adresu ili nemam kuda.... to me rastuzuje. Najvise mi fali pisati pisma mom Zeljkomiru.... odnijet cu mu ruzu, njezne roze boje. Volio je takve!
Imam jedno pismo napisano prije pola godine, mom najboljem prijatelju Marku.... vec zna sve sto je u pismu... za 20god ga mozda i dobije... :o)

Eto, vec znate nesto o meni... volim pisati pisma i obozavam svoje prijetelje(kroz ovo, mozda ih i upoznate).... ne ustrucavam im se reci to, kao mnogi drugi.... pazim na njih i volim ih cuvati - sama pomisao na to da im se nesto dogodi ili da ih netko povrijedi, uzasava me.... otvorena sam, neki misle da sam najotvorenija osoba koju znaju - varaju se, mnogo toga ne znaju o meni.... vesela, vrckava - roditelji me zovu "šašavica" :o) ...kada sam vec spomenula roditelje, obozavam ih iako znam sve njihove mane, no ucinili su za mene ono sto samo roditelji mogu - ja njih zovem "Najdraza Moja" i "Tajo Otac Nas".... ovo Nas je zato sto imam dvije seste, najbolje sestre... :o)

Jedno sto sam primijetila, ljudi premalo cijene osmijeh i premalo se smiju.... govore mi, nemaju cemu, ali nije tako.... stvar je samo u pogledu na svijet....

P.S. Ah te moje tockice... ponosim se njima.... :o)

Btw. ono s cime sam mozda trebala poceti.... zovem se Julija i iako imam 23. godine vjerujem u Djeda Mraza.... sobove Kometa i Rudolfa s crvenim nosom.... vjerujem u princeve i princeze - imam dvije princezice (naslade necakinje).... vjerujem u dobre vile i andele(imam sestre, mamu i tatu, prijatelje...Zeljkomira).... vjerujem da se prazna casa moze napuniti..... vjerujem u osmjeh... :o)



Linkovi

Blog.hr
math.hr

Proba!
Ne mogu spavati, a trebala bi. Sada znam kako se dodaju linkovi... :o)
jos cu ja sve to sama prokuziti, bez pomoci sa strane...

Hmmm, a sto je s ovim!?


Free Site Counters
Free Site Counters