četvrtak, 19.07.2007.

;o)

Ciao.... samo da vas sve pozdravim... idem na more! Uzivajte gdje jeste! wave mah

- 07:07 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.07.2007.

lijepe li kiše!!!

pokisnula sam i super se osjecam... ne znam zasto ljudi ne vole kisu... meni je draga... jedino da su oblaci malo svijetliji... mozda rozi ili sareni... to bi bilo lijepo... da sve protrese i kaze... osmjeh na lice... bas je super vani!!! cerekkisskiss

- 17:52 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

srijeda, 04.07.2007.

~#~ zelena ljubicica ~#~

...da, tako cu nazvati sliku koju sam dobila od dragog mi prijatelja...

Slika zavrijeduje puno vise od rijeci hvale, jer osim sto je jako dobro napravljena ima i veliku sentimentalnu vrijednost. Napravio ju je Lovro Lapuh na americkoj zastavi tehnikom koja se zove fovisticka manira. Koja je to tehnika ne bih vam znala reci. Mislim da cu to malo istraziti jer, moram ponoviti, slika je odlicna. Kada sam je pogledala iz bliza, podsjecala me more i grebene... na land of midle-math.... karta poznata nama matematicarima.
A tada, objasio ju je na zid, dok sam morala zmiriti. Otvorila sam oci i ostala fascinirana, bez rijeci.

Slika se sastoji od tri slike....
na dvije trecine citave slike, s lijeve strane, nalazi se moj portret sa ocima koje sjaje u mraku
na onoj jednoj trecini s desne strane dolje, opet se nalazi moj portret.... vide se oci, nos, usta i jedna obrva... nisu klasicni portreti... :) tu sliku su mnogi prijatelji vidjeli....
iznad tog desnog portreta smo moj dragi prijatelj i ja zajedno(isto svijetli u mraku)... slika nastala jednog jutra prije skoro tri godine... bili smo jos pospani, a on je morao na posao... nisam ga mogla pustit iz zagrljaja, koji je bio tako mekan i topao.... zagrlila sam ga odozada, a on je taj osjecaj ucinio vjecnim.
Kroz sliku se ispreplicu rijeci... man, thought, speed, scream, smile, dance, pain.... svaku od ovih rijeci mogu povezati s nama... no, najveca poveznica mene i njega je smile... stalan osmijeh na licu.... ugodan osjecaj kad smo jedno uz drugo....
ostale rijeci necu objasnjavati, mozda nekad nekome... ali ne sada i ne vama...

Zasto zelena ljubicica!? Zatoj jer to odrazava nasu vezu....
zelena.... perverzna i strastvena, zeljna novosti, intimna i otvorena
(ovo zelena, ne gledam kao boju, vec na predmet koji smo tako zvali :)
a ljubicica.... rijec koja nas vec jako dugo prati... rijec nastala od ljubavi... izgovorena u njeznosti... u svakoj zelji za poljubcem, zagrljajem, dodirnutim obrazom.... izgovorena od miline!

I iako nikada necu moci rijecima reci gdje se nalazis u mom srcu, ti to znas i uvijek budes znao. Kao sto i ja znam gdje je moje mjesto medu tvojim osjecajima.

Sliku mi je poklonio Denis, moj nekadasnji decko i jako dobar prijatelj.... zamisli kako te grlim, naslonim svoj obraz na tvoj i kazem "hvala ti, ljubicice!"

I vjecnost ce proci, a slika ce ostat visjet na zidu!

Ponudili su za nju 5000kn, ali meni vrijedi vise od toga.... osjecaj srece, ponosa i miline koju osjecam kada je vidim neda se novcima zamijeniti.

Prvom prilikom kada cu imati fotic, slikat cu je i stavit na net!

- 17:00 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Ponovni pokušaj.... ne mogu pisati na postoječem dizajnu... ne osjecam da je moj.... kolega s plesa mi je obecao da ce mi pomoc oko toga..... nadam se uskoro....

Ovo sam zamislila vise kao pisanje pisma, onima koji mi nesto znace.... obozavam pisati pisma.... no nekada mi ih se neda poslati.... a nekima ne znam adresu ili nemam kuda.... to me rastuzuje. Najvise mi fali pisati pisma mom Zeljkomiru.... odnijet cu mu ruzu, njezne roze boje. Volio je takve!
Imam jedno pismo napisano prije pola godine, mom najboljem prijatelju Marku.... vec zna sve sto je u pismu... za 20god ga mozda i dobije... :o)

Eto, vec znate nesto o meni... volim pisati pisma i obozavam svoje prijetelje(kroz ovo, mozda ih i upoznate).... ne ustrucavam im se reci to, kao mnogi drugi.... pazim na njih i volim ih cuvati - sama pomisao na to da im se nesto dogodi ili da ih netko povrijedi, uzasava me.... otvorena sam, neki misle da sam najotvorenija osoba koju znaju - varaju se, mnogo toga ne znaju o meni.... vesela, vrckava - roditelji me zovu "šašavica" :o) ...kada sam vec spomenula roditelje, obozavam ih iako znam sve njihove mane, no ucinili su za mene ono sto samo roditelji mogu - ja njih zovem "Najdraza Moja" i "Tajo Otac Nas".... ovo Nas je zato sto imam dvije seste, najbolje sestre... :o)

Jedno sto sam primijetila, ljudi premalo cijene osmijeh i premalo se smiju.... govore mi, nemaju cemu, ali nije tako.... stvar je samo u pogledu na svijet....

P.S. Ah te moje tockice... ponosim se njima.... :o)

Btw. ono s cime sam mozda trebala poceti.... zovem se Julija i iako imam 23. godine vjerujem u Djeda Mraza.... sobove Kometa i Rudolfa s crvenim nosom.... vjerujem u princeve i princeze - imam dvije princezice (naslade necakinje).... vjerujem u dobre vile i andele(imam sestre, mamu i tatu, prijatelje...Zeljkomira).... vjerujem da se prazna casa moze napuniti..... vjerujem u osmjeh... :o)



Linkovi

Blog.hr
math.hr

Proba!
Ne mogu spavati, a trebala bi. Sada znam kako se dodaju linkovi... :o)
jos cu ja sve to sama prokuziti, bez pomoci sa strane...

Hmmm, a sto je s ovim!?


Free Site Counters
Free Site Counters