nedjelja, 31.12.2006.

zelje i snovi....

Jucer u Tvornici... bio je plesni dozivljaj... za sve one koji vole latino glazbu.... Dosli su nam iz Perua, priblizit svoj svijet... bilo je tortillas, chili con carne (grah s cilijem, na koji na zalost nisam stigla), nesto slicno makovnjaci no umjesto s makom bilo je punjeno maslinama, grozdicama, nekim mesom (fino!), djevojaka na pozornici koje su nas sve zavodile pokretima (hvala nebesima, nisu bile sama kost)... ljudi svake dobi, plesali u latino ritmu... a najbolje od svega kada sam dosla doma, nisam na sebi/u kosi imala miris dima - samo znoja i osjecaj zadovoljstva....

Mom Marku, koji je malo neodlucan ovih dana... rekla bi ti neka te srce vodi, ali znam da ono vuce na dvije jednako zeljene stvari.... no neke stvari s vremenom prestanemo zeljeti, dok druge su uvijek u nama.... M., poznavajuci tebe zelja za ucenjem ce nestati, ali ne i zelja za Japanom.... no, ako ne zavrsis faks, uvijek ces zaliti.... a Japan ces imati i za koju godinu...

- 00:47 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 29.12.2006.

:)

Zanimljivo mi je kako ovih dana ima dosta mjesta za izlazak.... Izlazak! Ne mislim vise na neki dum dum party, disko ili birceve u kojima se plese.... vise me zanimaju plesnjaci. Kada bi mogla ljudima docarati kako je tamo. Atmosfera totalno opustena. Vjerujem da dosta mladih mjesta gdje izlaze osobe izmedu 20-50god. ne dozivljavaju opustenima, ali upravo jest tako. Zamislite mjesto gdje mozes cak i sam doci, ako znades plesati(barem malo), pleses sa svima... upoznas svakoga. Mjesto gdje se svi druze i svatko je dobrodosao. Nema pogrdnih pogleda jer si slabiji plesac, nema tracera, nema agresije, nekulture.... doslovce, raj na zemlji. :)

Mozda... :) ...se da primijetiti da me ples dosta okupira, jer uistinu je lijepo znati plesati.... a ima i zanimljivih djecaka... hehe... ali zna se, da decko(muskarac) moze biti i ruzan i star, ali ako zna plesati, onda je vrlo pozeljan... ako za nista, onda za ples.... :)

....pusa plesacima, a vi neplesaci... hehe... tko vam je kriv, jos stignete... :)

- 11:19 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 26.12.2006.

Pismo Djedu Mrazu

(mozda kasnim dan, dva)

Dragi Djede...

Bozic je prosao prebrzo.... i Nova godina ce brzo doci.... zeljela bi da vratis vrijeme da bude ponovno Bozic.... ali onaj prije 15 godina. Tada se moji nisu osjecali toliko staro i umorno, tada smo svi petero bili zajedno. Bilo je drugacije....
Pisala sam ti prije 2 ili 3 godine.... zazeljela sam dvije zelje.... da prodem ispit - tu si mi ostvario... i da ti sjednem u krilo a ti da se glasno nasmijes "Ho-ho-ho", onako kako sam oduvijek zamisljala.... tu mi nisi ostvario.... iako sam proslu subotu kada sam sjela prijatelju u krilo imala osjecaj da sjedim kod tebe iako se nije nasmijao kao ti... a mozda sam ti jednostavno preteska.... smrsavit cu do sljedeceg Bozica da ti ne budem teska...

Puno pusa.... znas za mislim na tebe.... i znam da uvijek vidis sto ti pisem... :o)


I sretan Bozic, dragi moji blogovci.... velika pusica u vas obrazic.... volim mekane obrazice....

- 22:31 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Ponovni pokušaj.... ne mogu pisati na postoječem dizajnu... ne osjecam da je moj.... kolega s plesa mi je obecao da ce mi pomoc oko toga..... nadam se uskoro....

Ovo sam zamislila vise kao pisanje pisma, onima koji mi nesto znace.... obozavam pisati pisma.... no nekada mi ih se neda poslati.... a nekima ne znam adresu ili nemam kuda.... to me rastuzuje. Najvise mi fali pisati pisma mom Zeljkomiru.... odnijet cu mu ruzu, njezne roze boje. Volio je takve!
Imam jedno pismo napisano prije pola godine, mom najboljem prijatelju Marku.... vec zna sve sto je u pismu... za 20god ga mozda i dobije... :o)

Eto, vec znate nesto o meni... volim pisati pisma i obozavam svoje prijetelje(kroz ovo, mozda ih i upoznate).... ne ustrucavam im se reci to, kao mnogi drugi.... pazim na njih i volim ih cuvati - sama pomisao na to da im se nesto dogodi ili da ih netko povrijedi, uzasava me.... otvorena sam, neki misle da sam najotvorenija osoba koju znaju - varaju se, mnogo toga ne znaju o meni.... vesela, vrckava - roditelji me zovu "šašavica" :o) ...kada sam vec spomenula roditelje, obozavam ih iako znam sve njihove mane, no ucinili su za mene ono sto samo roditelji mogu - ja njih zovem "Najdraza Moja" i "Tajo Otac Nas".... ovo Nas je zato sto imam dvije seste, najbolje sestre... :o)

Jedno sto sam primijetila, ljudi premalo cijene osmijeh i premalo se smiju.... govore mi, nemaju cemu, ali nije tako.... stvar je samo u pogledu na svijet....

P.S. Ah te moje tockice... ponosim se njima.... :o)

Btw. ono s cime sam mozda trebala poceti.... zovem se Julija i iako imam 23. godine vjerujem u Djeda Mraza.... sobove Kometa i Rudolfa s crvenim nosom.... vjerujem u princeve i princeze - imam dvije princezice (naslade necakinje).... vjerujem u dobre vile i andele(imam sestre, mamu i tatu, prijatelje...Zeljkomira).... vjerujem da se prazna casa moze napuniti..... vjerujem u osmjeh... :o)



Linkovi

Blog.hr
math.hr

Proba!
Ne mogu spavati, a trebala bi. Sada znam kako se dodaju linkovi... :o)
jos cu ja sve to sama prokuziti, bez pomoci sa strane...

Hmmm, a sto je s ovim!?


Free Site Counters
Free Site Counters