WARNING!!!

od sada pa nadalje nemojte ostavljat nikakve spamove i lance sreće na našem blogu. ne, nema više! koja korist od tih lanaca kada si sami krojimo sudbinu? to je ono što nitko i niti ništa ne može promijeniti. stoga, ako čitate već, poštujte ovo. dogovor kuću gradithumbupzujo

nešto o meni:
bilo je to jednog lijepog dana u siječnju, 23. uglavnom padao je snijeg. rodila sam se ja, najniža osmašica na svijetu. još jedna nasljedna osobina novoselanamcor luda sam za glazbom, slušam sve osim cajki, ali ako netko sluša cajke ne smeta mi. u biti ne slušam sve. u zadnje vrijeme obožavam metal i hard-rock, a mrzim ove americe avril, shakiru i slične. opijum za mase, stoji u objašnjenju. idem u glazbenu, sviram klavir, obožavam solfeggio i teoriju. planiram upisat srednju glazbenu gdje god da bila.

Powered by eSnips.com

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

evo da vidite moj razred-gluposti

Ikonostas je Iko koji je nosatlud. ono groblje u Zagrebu zove se Mirogorjesmijehsocijalni roman je roman koji je socijalannutmigracije su pomicanje litosfernih pločacoolsocijalni roman je roman koji govori o pejzažu zujoautor smogovaca je August Šenoahrvatskanaughtynaughtynaughty



evo koliko vas je bilo od 18.06.:
Free Site Counter
Free Site Counter


a sad malo sličica:

za početak moji brat i seka
Image Hosting by Picoodle.com

moja prijateljica Ana- legenda!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja sestrična- isto ima blog ali stalno zaboravlja šifre pa sad ne znam koji joj je blog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a ovo malo čudo na slici- to je luca. moja mlađa sestra. to je dijete koje može jako brzo naživcirat i sebe i oko sebe ili jako dobro nasmijat. zaboravlja sve u sekundi, al nije do nje. ma pametno dijete nema šta.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE TREBA POSJETIT:

IVONA!thumbup
KIKA I ANTONIJA!thumbup
KIKA!thumbup
US5-dizajni thumbup
US5-blogthumbup
IVANCHE
TONKA I GABY!
AVRIL,SHAKIRA,T.A.T.U.thumbup
TRIPKAthumbup
VIDIKOVACthumbup
WALEthumbup
U SPOMEN NA MALU STELU!thumbup
BRUNO
IVA!
MELI- moja sestrična
KARMELA
TONKIN BLOG
JOSIPIN BLOG
MARIJA
ŽIVOTINJSKO CARSTVO
VRANA
GABY

petak, 15.02.2008.

stupid cupid

e ljudi sretno vam valentinovo. bilo je jučer al nisam ja kriva. a sada otkud taj naslov? dakle u glazbenoj smo imali koncert za zaljubljene i ona koji će to bitizujo i na kraju je bila jedna super pjesma. zove se stupid cupid. pjevale su je 4 cure, iva, karla, tena i moja prijateljica mia. imali smo školski bend, onako rockerski. gitare, bubnjevi... ma zakon. e da. a mi koji smo bili sa zborom nakon nastupa otišli u dvoranu da čujemo cure kako pjevaju. a mi pitamo nastavnicu: jel možemo mi kao malo vrisnut a ona kaže da. mi super. al kad smo mi stali vikat.... bučniji mi nego one! hehe. uglavnom taj dan mi je bio najgrozniji na svijetu!!! inače prije 2 i po tjedna mi se desilo nešt sa srcem. najednom to je počelko samo od sebe brzo kucat. jedva sam disala, glava me boljela a srce lupa ko nezdravo(kad je). i jedva ja dođem kući i odemo mi doktoru i skoro završim u bolniciheadbangheadbangheadbang kažu da sam psihički premorena. je moš mislit ja za par dana dobijem uputnicu za kardiologa i pretrage da se vidi jesam li anemična. fala Bogu nisam. i na svim pregledima moje srce je bilo zdravo. i rekli su mi da se ne živciram, da je to najbolji lijek. al ja jednostavno ne mogu kad mi svaki dan nešto u glavu tupi a ja jednostavno ne mogu ispunit sva očekivanja. nisam stroj. i uglavnom to se meni u srijedu ponoviloblablablabla kud baš u srijedu!!! koncert je bio taj dan i puno mi je značio. nisam mogla pustit da me doktori ostave u bolnici i to s totom u sobi!!!!bangbangbang tako da sam jedva nagovorila da idem na koncert. nema šta mi nisu preporučili: odspavaj, umiri se, popij hladne vode iz frižidera, udahni duboko i zadrži dah... al ništa nije pomagalo. tako da sam u vrlo lošem stanju otišla na koncert. a moja zabrinuta mama lijepo rekla svim nastavnicima da ako se samo jednom potužim da me spriječe da izađem na pozornicu. i onda ja uđem u "backstage" kad svi nastavnici se strčali oko mene da me pitaju jesam li dobro. a ja ono jesam, jesam. eto tako to ide. i ne sjećam se kad je prestalo kucat. tek negdje dok sam svirala što bi bilo više od 6 sati. i odem ja jučer na pretrage i kažu da je to normalno da se to i drugima zna desit. i na kraju ću dobit nekakav holter, to bi bio aparatić koji se skopča na srce i onda mjeri ekg cijeli dan. užas. kao samo ti sve normalno radi. je naravno. al dost o tome. fuj fuj fuj. i na koncertu sam vidila jednog ------cerekcerek sad je još slađi nego prije. hehe. i onda se ja sjetim kako bih trebala danas dovršit rad iz likovnog. a imala klavir jutros. i ja dođem na klavir i kaže meni nastavnica da mi je zaboravila reć da ne moram doć na satmadmad lijepo sam mogla sve dovršit i ne bih jurcala jer sam imala predsat. a k tome ja pošaljem svojima poruku u 11.15 da dođu po mene oni dođu u 11.40 a ja poludila. i onda sam sve po kući koji su bili u njoj požurivala bez razloga. kad ja dođem u školu i kaže makina neć ona danas bit dežurna. ima samo 3 sata pa joj se ne da bit 6 sati. i ja ajdde dobro al mogla si mi jučer javit. ne bih se toliko požurivala. al dobro. ja bila dežurna s mislavom i nekom malom iz 6. razreda i ajd recimo da je bilo dobro iako mi se jako spavalozijevzijevi vratim se ja kući kad ono brat mi došo iz zg. ajd bar nešto dobro danas. al jučer je bilo najjače pod engleskim. dođe nastavnica meni (inače bila je na koncertu) i kaže mi da smo svi bili super. a ja u sebi pa znam to.zujozujo i mislim da one sve kečine koje je podijelila nisu bile potrebne. al ona tamo počne pričat o valentinovu i vidi papirić leti između fate i ivone. i ivona na nastavnicinu zapovijed baci njoj papir a fata se počela trgat za njeg i na kraju strpa ga u usta. e to je trebalo vidit. a onda poslije pinčar počeo neklom (valjda) klimat glavom a nastavnica ga gleda i pita zašto to radi. kaže on da, slažem se s vama. a patak: ma nastavnice on vam ima tikove tako malo-malo pa klimne glavom. smijeh i da. idemo na županijskok iz biologije. bogme i tona i ja smo mislile da će bit nešt glupo al kad smo vidjele zaključile smo da će ispast stoput bolje. evo završila sam. mislim da je to to. a sada: najviše na svijetu pozdravljam: svoju Anukiss i Mijukiss, a zatim sve koji redovito svraćaju ovdje: kiku ivonu, tonku, mariju, još jednu tonku, josipu, gaby, do stropa(znat će ona), ivanche... hvala svima na komentarima!!! pozzzzzzzzwavewavewavewavewave



| Komentiraj (159) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.