WARNING!!!

od sada pa nadalje nemojte ostavljat nikakve spamove i lance sreće na našem blogu. ne, nema više! koja korist od tih lanaca kada si sami krojimo sudbinu? to je ono što nitko i niti ništa ne može promijeniti. stoga, ako čitate već, poštujte ovo. dogovor kuću gradithumbupzujo

nešto o meni:
bilo je to jednog lijepog dana u siječnju, 23. uglavnom padao je snijeg. rodila sam se ja, najniža osmašica na svijetu. još jedna nasljedna osobina novoselanamcor luda sam za glazbom, slušam sve osim cajki, ali ako netko sluša cajke ne smeta mi. u biti ne slušam sve. u zadnje vrijeme obožavam metal i hard-rock, a mrzim ove americe avril, shakiru i slične. opijum za mase, stoji u objašnjenju. idem u glazbenu, sviram klavir, obožavam solfeggio i teoriju. planiram upisat srednju glazbenu gdje god da bila.

Powered by eSnips.com

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

evo da vidite moj razred-gluposti

Ikonostas je Iko koji je nosatlud. ono groblje u Zagrebu zove se Mirogorjesmijehsocijalni roman je roman koji je socijalannutmigracije su pomicanje litosfernih pločacoolsocijalni roman je roman koji govori o pejzažu zujoautor smogovaca je August Šenoahrvatskanaughtynaughtynaughty



evo koliko vas je bilo od 18.06.:
Free Site Counter
Free Site Counter


a sad malo sličica:

za početak moji brat i seka
Image Hosting by Picoodle.com

moja prijateljica Ana- legenda!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja sestrična- isto ima blog ali stalno zaboravlja šifre pa sad ne znam koji joj je blog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a ovo malo čudo na slici- to je luca. moja mlađa sestra. to je dijete koje može jako brzo naživcirat i sebe i oko sebe ili jako dobro nasmijat. zaboravlja sve u sekundi, al nije do nje. ma pametno dijete nema šta.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE TREBA POSJETIT:

IVONA!thumbup
KIKA I ANTONIJA!thumbup
KIKA!thumbup
US5-dizajni thumbup
US5-blogthumbup
IVANCHE
TONKA I GABY!
AVRIL,SHAKIRA,T.A.T.U.thumbup
TRIPKAthumbup
VIDIKOVACthumbup
WALEthumbup
U SPOMEN NA MALU STELU!thumbup
BRUNO
IVA!
MELI- moja sestrična
KARMELA
TONKIN BLOG
JOSIPIN BLOG
MARIJA
ŽIVOTINJSKO CARSTVO
VRANA
GABY

srijeda, 23.01.2008.

napokon na blogu

evo ljudi mene opet na blogu. za početak: sretni vam svi blagdani koji su prošli. ispričavam se svima što me ovako dugo nije bilo na blogu a sve možete zahvaliti serviserima t-coma koji nisu pola toga instalirali. eto Tono ponekad je bolje držat se na carnetu. sad ću vam malo ispričati o proteklom vremenu.
dakle završila je škola. fala Bogu (dok ja napišem post ona opet počne lud)!!! i došo Badnjak. inače stalno žurba, kolači, salate...hrananjami, i vratimo se mi sa mise, to znači samo jedno: pokloniiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! tako sam vam ja dobila sat, novčanik i još tonu korisnih i nekorisnih stvarčica. al kud je sve roza!!! ako nešt mrzim to je roza boja. e da. inače taj dan morala sam na dvije polnoćke. ko je to vidio. tako da sam bila stvarno umorna i krepana. al brzo to popravi mamina hrana! i tako sam i na Božić išla na klizanje. isprva sam se ispadala ko budala, al bilo je to i gorih slučajeva. neki ljudi između 20-30 godina padali su ko kruške s drveta! al dobro. uglavnom svaštaa se desilo. e i idem ja zvat jednu prijateljicu iz glazbene za dogovor za novu godinu. i ja nju nazovem- kad ono ona ne ide. propalo sve i ja ostala kod kuće. dan nije mogo biti gori. i ostala ja sa sestrama kod kuće i gledale povratak krajla. nakon toga ja pogledam na sat. brzo će ponoć pa ću na terasi pogledat vatromet. kad ono njega zakrije drveće. i ništ ja se vratim u krevet i svima čestitam novu. a sutra za ručak svi pili šampanjacpartyi ajd recimo da je bilo dobro. ovih dana pao snijeg pa sam se išla malo zafrkavat...
e onda mi je jedan posjet sestrični doveo jednu meni super prijateljicu! cura je super i sad smo svaki dan na msn-u i naprosto smo nerazdvojne. stavit ću njenu sliku u box da je vidite. bila sam u ponedjeljak na natjecanju iz hj. užas, al moglo je bit i gore. al dobra je vijest da opet idem na natjecanje iz biologije, možd vi ne kužite al je bilo zabavno prošle godine. eto danas mi je rođendan, al malo ljudi zna za to. ma... nema veze. ja sam tu i dobro sam. još jedna dobra vijest je da sam zdrava i bez ikakvih boleščura. prošle godine sam se razbolila na svoj vlastiti rođendan. i eto imala sam na umu svašta ovdje napisat al čovjek odmah zaboravi. šta mogu. ubuduće ću zapisat. hvala svima na čestitkama!wavewave pozdrav svima koji redovito posjećuju ovaj blog i neka samo nastave.!!!wavewavewavewavewave
i još nešt važno. evo ljudi sad imam svakim danom sve više posla. nemojte mislit da ne posjećujem vaše blogove. samo ih otvorim a ako stignem i neke komentiram. s obzirom na sve nemojte očekivat da ću post napisat više od dva puta u mjesecu, čak ni toliko. još jednom hvala svima koji posjećuju ovaj blog. pozz svima!!!!!!mah



| Komentiraj (100) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.