WARNING!!!

od sada pa nadalje nemojte ostavljat nikakve spamove i lance sreće na našem blogu. ne, nema više! koja korist od tih lanaca kada si sami krojimo sudbinu? to je ono što nitko i niti ništa ne može promijeniti. stoga, ako čitate već, poštujte ovo. dogovor kuću gradithumbupzujo

nešto o meni:
bilo je to jednog lijepog dana u siječnju, 23. uglavnom padao je snijeg. rodila sam se ja, najniža osmašica na svijetu. još jedna nasljedna osobina novoselanamcor luda sam za glazbom, slušam sve osim cajki, ali ako netko sluša cajke ne smeta mi. u biti ne slušam sve. u zadnje vrijeme obožavam metal i hard-rock, a mrzim ove americe avril, shakiru i slične. opijum za mase, stoji u objašnjenju. idem u glazbenu, sviram klavir, obožavam solfeggio i teoriju. planiram upisat srednju glazbenu gdje god da bila.

Powered by eSnips.com

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

evo da vidite moj razred-gluposti

Ikonostas je Iko koji je nosatlud. ono groblje u Zagrebu zove se Mirogorjesmijehsocijalni roman je roman koji je socijalannutmigracije su pomicanje litosfernih pločacoolsocijalni roman je roman koji govori o pejzažu zujoautor smogovaca je August Šenoahrvatskanaughtynaughtynaughty



evo koliko vas je bilo od 18.06.:
Free Site Counter
Free Site Counter


a sad malo sličica:

za početak moji brat i seka
Image Hosting by Picoodle.com

moja prijateljica Ana- legenda!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja sestrična- isto ima blog ali stalno zaboravlja šifre pa sad ne znam koji joj je blog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a ovo malo čudo na slici- to je luca. moja mlađa sestra. to je dijete koje može jako brzo naživcirat i sebe i oko sebe ili jako dobro nasmijat. zaboravlja sve u sekundi, al nije do nje. ma pametno dijete nema šta.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE TREBA POSJETIT:

IVONA!thumbup
KIKA I ANTONIJA!thumbup
KIKA!thumbup
US5-dizajni thumbup
US5-blogthumbup
IVANCHE
TONKA I GABY!
AVRIL,SHAKIRA,T.A.T.U.thumbup
TRIPKAthumbup
VIDIKOVACthumbup
WALEthumbup
U SPOMEN NA MALU STELU!thumbup
BRUNO
IVA!
MELI- moja sestrična
KARMELA
TONKIN BLOG
JOSIPIN BLOG
MARIJA
ŽIVOTINJSKO CARSTVO
VRANA
GABY

subota, 15.12.2007.

such a lonely day... and it's mine...

eto ljudi ostalo je još samo nekoliko dana do kraja škole. jedva čekam! inače ovih je dana takva gužva kod mene da sam ko vlak. stanem na postaju, lokomotiva ide dalje. ovih dana je stalno 150 ljudi okok mene, ali ja sam sve usamljenija. nešto kažem, kao da nisam ni rekla. nešto napravim, nitko nije ni primijetio. tako ja neku večer na probi (jednoj od onih kad se vratim u pol 11 umorna ko pas) sjedim i zamislim se. moja prijateljica se mota oko jednog tipa, a moram priznat da je super, i onda njih dvoje zaborave da okok njih ima još neka osoba. ja pogledam negdje u stranu i zagledam se ... a ova naša voditeljica... ja ne znam jel ona ikad diplomirala na muzičkoj akademiji, a u tituli piše da je profesorica. na kraju ispada da ja znam trideset puta više od nje. zna 2 akorda složit, a ja na svakom tonu po 5 različitih. uglavnom, ja se zagledam, već sva krepana jer sam svega 3 sata bila kod kuće, a ona misli da ja gledam u nju i počne mi se blago smiješit i to na najgpri mogući način (buci, buci). ja poludila. i onda kad sam samo 2 tona od njih 50 htjela dodat, kaže mi da ova druga to neće moć naučit. znam da to vama ništa ne znači, al de ima jošš netko tko se kuži u glazbu.uglavnom, meni puko film. sljedeći dan je bila audicija u glazbenoj. prošla sam i to za dva nastupa, a u čast toga, jedan su mi otkazali, taj je trebo bit u četvrtak. moja reakcija je bilo skakanje od sreće jer ću moć otić na drugu probu.ludovi svi gledaju u mene. al moglo je to i gore. i danas ja opet bila na probi (kad sdamo to i radim). ta voditeljica došla s ufrčkanom kosom. izgledala je kao paško patak u srednjem vijeku. a šta se moež. inače, onaj tip. koji je to genijalac! mi umiremo od smijeha s njime. star je, al ima suepr glas i super svira gitaru. mislim, nije toliko star (za nas je-38). evo maloprije sam završila pjesmu za sutrašnji koncert. oči me bole od kompjuterskih nota. baš sam jučer imala malo slobodnog vremena i idem ja sredit blog, a oni preuređuju. tako da neće bit nekih promjena. inače imam par linkova novih koje vrijedi pogledat. jedan je u spomen djevojčici poginuloj na cesti, a drugi mojih prijateljica Gaby i Tonke. ne znam šta da više napišem. nadam se da ćete mi komat i dalje. pozzzzzz



| Komentiraj (66) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.