WARNING!!!

od sada pa nadalje nemojte ostavljat nikakve spamove i lance sreće na našem blogu. ne, nema više! koja korist od tih lanaca kada si sami krojimo sudbinu? to je ono što nitko i niti ništa ne može promijeniti. stoga, ako čitate već, poštujte ovo. dogovor kuću gradithumbupzujo

nešto o meni:
bilo je to jednog lijepog dana u siječnju, 23. uglavnom padao je snijeg. rodila sam se ja, najniža osmašica na svijetu. još jedna nasljedna osobina novoselanamcor luda sam za glazbom, slušam sve osim cajki, ali ako netko sluša cajke ne smeta mi. u biti ne slušam sve. u zadnje vrijeme obožavam metal i hard-rock, a mrzim ove americe avril, shakiru i slične. opijum za mase, stoji u objašnjenju. idem u glazbenu, sviram klavir, obožavam solfeggio i teoriju. planiram upisat srednju glazbenu gdje god da bila.

Powered by eSnips.com

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

evo da vidite moj razred-gluposti

Ikonostas je Iko koji je nosatlud. ono groblje u Zagrebu zove se Mirogorjesmijehsocijalni roman je roman koji je socijalannutmigracije su pomicanje litosfernih pločacoolsocijalni roman je roman koji govori o pejzažu zujoautor smogovaca je August Šenoahrvatskanaughtynaughtynaughty



evo koliko vas je bilo od 18.06.:
Free Site Counter
Free Site Counter


a sad malo sličica:

za početak moji brat i seka
Image Hosting by Picoodle.com

moja prijateljica Ana- legenda!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja sestrična- isto ima blog ali stalno zaboravlja šifre pa sad ne znam koji joj je blog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a ovo malo čudo na slici- to je luca. moja mlađa sestra. to je dijete koje može jako brzo naživcirat i sebe i oko sebe ili jako dobro nasmijat. zaboravlja sve u sekundi, al nije do nje. ma pametno dijete nema šta.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE TREBA POSJETIT:

IVONA!thumbup
KIKA I ANTONIJA!thumbup
KIKA!thumbup
US5-dizajni thumbup
US5-blogthumbup
IVANCHE
TONKA I GABY!
AVRIL,SHAKIRA,T.A.T.U.thumbup
TRIPKAthumbup
VIDIKOVACthumbup
WALEthumbup
U SPOMEN NA MALU STELU!thumbup
BRUNO
IVA!
MELI- moja sestrična
KARMELA
TONKIN BLOG
JOSIPIN BLOG
MARIJA
ŽIVOTINJSKO CARSTVO
VRANA
GABY

petak, 30.11.2007.

ajd da napokon nešt novo i bude na blogu

je, tako je. evo mene opet, nakon skoro mjesec dana, a šta mogu kad nemam vremena. uglavnom umorna sam ko krepani pas1 još je manje od mjesec dana ostalo da kraja polugodišta, al me ne tješi. ovaj tjedan bio je vrlo buran. prvo sam u školi do 1, a onda kad se vratim budem svega 3 sata kod kuće i idem u glazbenucrya kod kuće budem tek oko 11 sati i još poslije učim za testove i ostal,o. tako npr. sinoć ja došla u isto to vrijeme i idem ja napisat engleski (10 stranica u vježbenici) i ni na kraj pameti mi nije bilo da moja seka sutra ide u Varaždin i da nastavnice neće bit jer ide s njom (političarka). tako da kad sam se sjetila tog u školi bila sam toliko ljuta da sam htjela nešto razbit. i još me i nastavnici pitaju šta mi je, da sam problijedila, a oni kad sam im rekla zašto, oni svi odreda rekli da stanem na loptu i da se sredim. u svakom slučaju da nemam toliko posla ne bih znala šta bih sa sobom. a jučer mi išli s biolozima u mikrobiološki laboratorij i dobili nekakve zdjelice i svatko utisnuo prst u to i stavili ih na radijator da vidimo šta će se desit. i kako smo wale i ja prije završile s nastavom ošle mi to pregledat i išli po fotoaparat kojeg naravno nije bilo. al nema veze. uglavnom, kad smo mi došle, kabinet tolikoi smrdio... ko da smo ne znam ni ja što stavili u njeg, a o izgledu tih posudica da ne pričam. i wale na papiru ostavila poruku nastavnici i napisala: nismo sigurne da je uspjelo, al užasno smrdi. i onda obojala markerom da vidi poruku kad dođe. pozzzz njoj! e da. moja sestra trebala imat koncert koji je trebao bit prenošen radiom (u Beču) i zato ja poskidala s neta sve programe samo da bih joj mogla snimit koncert da možemo kasnije slušat. i pol osam bilo, taman trebalo počet, mi doveli obe bake, svi se smjestili u sobi... kad najednom oni se uključe u radio vatikan! ja poludjela!!!blabla a snimka će bit tek 24. 1.! ja bila ljuta, em što sam zato propustila jednu probu, em što nisam ništ za školu napravila. i da. ovaj post neće bit tolikok dugačak, ne da mi se pisat. imam "sitnih" problema kod kuće, al to će se ispravit. navodno sam ja kriva za sve, al izgleda da se u vlastitoj kući ne mogu izrazit. neću vas time zamarat i nadam se da je kod vas sve dobro. ajd izdržite još ova 3 tjedna. preživjet ćemo nekako. nadam se da ćete mi ostavit komentara. baš sam sad primila vijest: moja glupša sestra se igrala lovice upo Varaždina i mobitel joj ošo u kanalizaciju!lud i ja ću vama ako stignem. pozzzzzzzz

evo vam za kraj jedna od mojih opmiljenih pjesama, izvodi ju SOAD:



| Komentiraj (36) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.