18.04.2005., ponedjeljak

Cijena? - prava sitnica

Jeste čuli kada za program WordTran/NeuroTran? E da... ako niste, nema veze, niste ništa propustili. Evo kako funkcionira:

Engleski text:
"How we handle stress depends upon our attitude. Attitude can also affect the way stress handles us. Optimists are able to cope more effectively with stress. It also reduces their chances of developing a stress-related illness. When optimistic people do become ill, they tend to recover more quickly.

Pessimists are likely to deny the problem, distance themselves from the stressful event, focus on stressful feelings, or allow the stressor to interfere with achieving a goal. People with a more pessimistic attitude tend to report poorer health compared to people with optimistic attitudes."

Hrvatski prijevod:
"Kako mi hvataljka napor ovisiti na naš držanje. Držanje može isto tako afekt put napor hvataljka nas. Optimiziran jesu u mogućnosti to uhvatiti se ukoštac više efektivno sa napor. Internet isto tako vratiti njihov Chanel od razviti napor - povezivati se bolest. Našto optimistički narod obaviti porazboljevati se, oni inklinirati obnova više brzo. Pesimist jesu poput to poreći problem, daljina oni sami from napor događaj, fokusirati na napor osjećaj, ili dopustiti napor to sukobljavati se s ostvarujući cilj. Narod sa više grubo realističan držanje inklinirati izvještaj siromašan zdravlje naprema narod sa optimistički držanje."

He he.. ovaj "ja tarzan ti jane" prijevod možete imati ako kupite software koji stoji cca 1200 kn. Cijena, prava sitnica. Nebojte se.. ja sam ga testirao bez da sam morao iskrcati tu jednu basnoslovnu svoticu za jednu prosječnu hrvatsku dušu. Uglavnom mi hrvati smo ionako poznati poligoti pa vjerujem ovakvi programi neće nikada imati veću prođu... Ukoliko želite sam testirati ovaj multizbunjujući translator, možete to učiniti na www.foreignword.com

- 10:49 - Prosvjedne note (5) - Crno na bijelo - #

<< Arhiva >>