utorak, 20.06.2006.

Žensko i nogomet ilitiga Rastajem se dok ne završi SP

Ja sam žensko. Tipično žensko, koje zanima kozmetika, krpice, cipele….
Zadnja stvar na svijetu koja me NE zanima je nogomet. Znam da tu 22 šupljoglavca trče za jednom loptom (šta svakome ne daju jednu, pa da svatko trči za svojom) rofli oko toga se vrti trenutno cijeli svijet.
Ja ne znam što je to korner, zaleđe, pfsajd, jedanaesterac…Pokušali su mi objasniti, ali moja spoznaja ne doseže dotle. Iskreno, puca mi ona stvar za SP, samo čekam da to završi, pa da možemo nastaviti normalno živjeti. Nemojte mi sad pričati ako se kroz sport promiče Hrvatska hrvatskau svijetu bla, bla, znam ja sve to, al neću ja dobit veću plaću zato što je Kovač dao gol.

A problem je u tome što sam udana za nogometnog freaka. Taj prati i domaću seosku ligu. Za SP živi! Nije uzeo godišnji dok traje taj cirkus, al ne miče se ispred TV-a. Tu jede, spava, radi. Ko' tuljan je stalno na dvosjedu, već se udubio od njegovog tijela. Ne daj Bože propustiti koju utakmicu, nema veze što nema pojma ni gdje se nalazi država čija repka igra. Hvala Bogu imamo dva TV-a!

Ovaj vikend smo imali prvi ovosvjetskoprvenstveni fajt. burninmadKumče mi imalo rođendan. Trebali smo doći na ručak koji ja njemu najavljujem već 2 tjedna. U jutro mi je rekao da on u svom rasporedu ima samo jedan sat vremena da odvoji za taj rođendan, mora ići kod tam' nekog frenda 30 km daleko gledat utakmicu. Tu smo se posvađali. Jebala ga utakmica. Ne možeš ljudima doć, najest se i otić. Uostalom imaju TV. Na kraju sam mu zabranila da ide s mnom. Ja sam otišla sam, a on je ostao doma sam i bez ručka (nek mu Cico Kranjčar kuhanjami). Dok sam se ja vratila već je otišao na peder party. Vratio se u neko gluvo doba.partypartyparty

A seks?! Šta je to seks??? Nema on vremena za seks. Il je utakmica, il komentiranje utakmice il emisija o nogometu, uvijek nešto. A baš mi gušt se 'nako umiljato prišuljati i zahtjevati seks u sred utakmice. cerekObeća mi nekad u poluvremenu. A koji je to seks…?! Ko' zec...je'n, dva, tri… gotovo, i u trku navlači gaće da stigne na 2. poluvrijeme.

Iskreno, nije da meni nije drago kad naša repka pobjedi (kol'ko sam upućena, nije već dugo?), al mi ni iz džepa ni u džep, pa se stoga ne isplati živcirat.bang

- 11:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>