ponedjeljak, 12.06.2006.

10. godišnjica mature

U petak sam imala 10 godišnjicu mature. Radovala sam se tome tjednima. Na kraju sam se od silnog iščekivanja razboljela. U petak u jutro sam se probudila s takvom grloboljom da sam jedva pričala, noa trebala sam do navečer biti zdrava. Nakon što sam pojela dvije kutije tableta za grlo i ništa nisu pomogle, babe na poslu su mi počele davati savjete iz narodne medicine, pa sam tako: grgljala slanu vodu – nije pomoglo (nemojte to ni pokušavati, odvratno je), grgljala čaj od kadulje - nije pomoglo, oblog od rakije i meda – ni to nije pomoglo. Na kraju sam se dvoumila da li da idem ili ne. Ipak sam otišla.

Našli smo se ispred škole. S razrednikom smo proveli sat vremena u učionici. Svatko je rekao nešto o sebi… bla,bla. Malo više od pola razreda je došlo. Nije došao nitko od onih koje nisam dugo vidjela, samo oni koje stalno srećem po gradu.
Večera je bila solidna, ali je dosta kasnila, jer je bilo puno ljudi. Tu večer više generacija je slavilo godišnjicu mature u hotelu, a nagurali su nas kao sardine. Plesni podij je ostao isti, tako da dva razreda nisu mogla normalno plesati, a kamoli svih 300 i više. Muzika je bila odlična (lokalni bend – ali dobar), čak nas je i Kićo počastio svojim kraćim nastupom. Šta je on tu radio nemam pojma.
Bilo je dobro, ali primijeti se da smo se smirili. Šta ćeš kad i najveće razredne kurve i pijanci počeli glumit fine ljude. Za petu godišnjicu je bilo puno luđe, spavali smo pijani u foajeu hotela sat nakon što je i muzika otišla kući.

Mogao je to ispasti jako dobar izlazak, da nisam bila bolesna. Ovako nisam mogla ni piti,party ni pušiti,smokin ni pjevati, a napor mi je bio i pričati jer se stalno moraš nadglasavati s nekim,a meni grlo otkida. zalivenSamo sam se malo plesala i pokupila takav bronhitis da sam cijeli vikend „umirala“. Danas mi je bolje, ali nisam 4 dana zapalila!!!

- 10:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>