četvrtak, 08.06.2006.

Pričamo jutros na poslu o tuđim provalama, smiješnim,glupim, sipatičnim.
Da vam prenesem par najboljih kojih sam se ja mogla sjetiti.

Lube, moja mama i ja u Kauflandu prošlo ljeto.
Prolazimo pored dijela s auto-kozmetikom i dr. glupostima za auto. Uz prolaz stoji metalni boks i moja mama objašnjava zetu: vidiš ovo u ovom metalnom boksu? Ti se kolutovi stave na plinsku peć, pa ti ručak ne zagori!
Zet: punice, to su ratkape!!!rofl

Još jedna provala moje mame.
Nedavno smo imali nekakve goste na ručku, i pričamo poslije ručka gdje je tko putovao.
I sad mene mama podsjeća: Ti bila u Monte Carlu. Sjećaš se da si se slikala ispred kockarnice, pored Spačeka?
Ja: Mama!!!!! To je bio Rols Roys!!!rofl

I moj Lube zna biti smiješan sa svojim preventivama:
Netko od nas dvoje nije pustio vodu na wc-u (poslije pišanja). Ne sjećam se ni da nisam ni da jesam, pa ne mogu ništa tvditi, i sad on mene kori: Nisi pustila vodu na wc-u, to nije dobro za bojler!
Ja: Kakve veze ima bojler i moje pišanje?!
Lube: Amonijak iz mokraće isparava pa može bojleru ovo-i-ono napraviti.lud
Daaaaj mooolim tee!!!
Izgleda da mu ja na slonicu sličim kol'ko pišam.

Moja šefica. Ovo je bilo prije par godina, ali je tako dobro da se pamti.
Pričamo mi nešto o mobitelima.
Kaže ona: Joj, baš mi je lijep tvoj mobitel. Lijepi, mali, ali težak mi je. Ja bi sebi kupila Siemens (ne sjećam se koji model), ali ima meni na engleskom, pa se bojim kad mi HT pošalje poruku neću ju razumjeti.rolleyesrolleyes
Poslije je kupila taj Siemens, valjda joj je netko objasnio.

Imam ja i svojih provala. Oooo, da!!! I to onih pravih „al sam plava“ provala. Ali svojih se ne sjećam. roflTo nek' vam netko drugi priča.

- 09:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>