02.04.2006., nedjelja

Albert park - F1

Prvo da našpotam HRT. Naša draga televizija ujutro prenosila, a popodne dala snimku. Nisam ujtro gledal jer se nisam mogel dići, al ovo kaj su popodne dali čista je sramota. Istina da su pokazali najzanimljivije trenutke, al skinuti pola utrke nije im fora. Trajalo je 65 min, al su nasrali reklama pa moram reći da po tome je Nova TV za njih početnik. Nije fora, al to je nacionalna TV i mogu ak hoće.
Al utrka je bila čista ludnica. Pretjecanja, izletavanja, sudari i zapaljenja! Žal mi je Buttona jer stvarno jadan nema sreće. Da doslovno 20 metara prije cilja ti se auto zapali živi je užas. Michael je eto se rasturil i to mi je bad jer Ferrari je moja ekipa, a i najgore je kaj Alonso opet ima velku prednost pa iako su utrke zanimljive pitanje prvaka bi se moglo rano riješiti, a onda je forumla polako dosadna!
u.


- 15:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!