30.04.2006., nedjelja

Sretan rođendan Ninio

U biti je Ninoslav, Nino, al eto ja ga zovem Ninio!

Izbacil sam se iz kreveta u 10 jer nema smisla duže spavati. Dan ti prođe u sekundi, a ovak traje i minutu!

Malo sam jutro se zezal, a popodne gledal motore na Eurosportu. Nikak mi nije jasno zake RTL ili Nova TV ne otkupe prijenos, kad već HTV prenosi formulu! Dosta bi to ljudi gledalo, a i motori su onaj tjedan kad je pauza formule 1.

I onda smo bili na rođendanu i večer sam provel opet pred TV-om, al sam gledal DVD i The Punsiher film.

Ak neko voli ekranizacije stripova, nek pogleda ovaj!

29.04.2006., subota

Seminarski rad

Ujutro je došel Mihael do mene! Trebali smo napraviti seminarski rad, no eto baš i nismo.

Prvo mi je susret dofural dva kompa da mu ih složim i kad je MIhael došel malo smo ih slagali pa skupljali po netu materijale i došel ručak.

Poslije ručka smo napravili naslovn stranu dogovorili se tko bu iz ekipe kaj napravili razišli.

Zbog glupe kiše sam do izlaska igral Warcraft i eto prošla subota!
lud

28.04.2006., petak

Boli me glava

Ovak dok se dopisujem s ekipom, s frendom igram biljar, kojem se i ovak prek bloga ispričavam zbog šale boli me glava.

Danas mi je dan potpuno prošel u ljenosti! Ujutro sam složil sobu i igral igru.

Popodne igral igru, vozil mamu na posao, igral se s Ninom, a sad navečer sam na netu, pem gledat TV i spavat!

I tak od ovog buljenja u ekran počela me glava boljet. Lani sam dosta vremena ili gledal filmove ili nike nisam radil, al eto sad mi se to više neda. Samo da ta kiša ne pada!

27.04.2006., četvrtak

Auto snova

Iako samo početak posta posvećujem opisu naslova, eto bilo je to danas najbolje kaj sam videl.

Išel sam s Domaćem i Mihaelom na vlak i zagledamo Lamborghini Gallardo! Pregledali smo ga okolo i naokolo, napravili počasni krug, a Mihael se čak i slikal!

Počinje mi odmor! Do srijede sam doma, i nikam ne idem, bar na faks.

Prošel sam kolokvij iz ISUP-a kaj znači da ga budem kolokviral.

Popodne je Domać došel do mene kaj smo se tak malo zezali, a usput si je pobral printer kojeg je kupil!

Sad će Bumerang pa Kućanice i spavanje. Dosta je bilo za ovaj tjedan!
cerek

26.04.2006., srijeda

Traje i traje

Kad dan počne u pola 6 odmah traje duže, nego kad počne u 10. I tak evo traje i danas.

Imali smo danas kolokvije iz poslovne ekonomije i zahvaljujući Mihaelu moram priznati napisan je vrlo dobro.

Nekak smo odgulili ostale sate, a sad evo čekamo da vlak krene doma.

I kad dojdem doma pogledam CSI i već moram spavat jer inače se sutra nem digel! Adios amigos!
lud

25.04.2006., utorak

Cross liga - 1. kolo

Eto krenula je i nova sezona malko različitija od lani!

Sestra ima konkurenticu u grupi, Mihael se prebacil u drugu kategoriju i trči dva kruga, ja sam u rekreativcima pa trčim jedan, Mihaelova sestra je i dalje druga u svojoj, a mali Leo muku muči sa dečkima starijima od sebe.

Kak smo otrčali još ne znam 100%, al sutra budem znal, valjda.

Istrčal sam svoj lanjski prosjek, kaj je zadovoljavajuće s obzirom da od zadnje utrke nisam nike trčal. Al eto sutra malo opširnije!

UPDATE

Stigli rezultati:

Moja sestra je eto druga, Mihael, Maja i ja također, naravno svaki u svojoj kategoriji, dok je mali Leo peti. U obiteljskoj su oni drugi, a sestra i ja peti. Za početak nije loše, naprotiv, baš je O.K!

24.04.2006., ponedjeljak

Uh, digel sam se rano jer sam imal opet programiranje i čuda li, riješil sam i ovaj zadatak!

Kasnije je ostalo bilo O.K sve do ISUP-a. Mihael i ja smo došli ko dva teleta, bez blage veze, al eto nadamo se prolazu. Detalji nisu važni, al nada je tu!

Popodne me baka rasrdila pa sam pokosil i dvorište tj. jedan dio.

Balkan INC. je bil O.K i tak prošel moj ponedjeljak!

23.04.2006., nedjelja

Eh, prošel vikend

Ujutro sam spaval do pola 11 pa skočil u vinograd po kosilicu, prošel zadnji dio Warcraft 3 ROC-a već po treći puta i eto prošlo jutro!

Popodne sam formulu pogledal, malo igral nogomet i evo nema nedelje više.

Sutra imam najteže programiranje do sad, tak da ne znam kak bum to riješil, al neke bum probal zmisliti!

Noć! puknucu

22.04.2006., subota

Kolokvij

Digel sam se u 8 kad sam si htel ponoviti računovodstvo za kolokvij. I tak sam u pola 9 krenul s tim. I malo po malo asm ja to radil pa se malo odmaral i došla dva sata popodne, upalil auto pa za Varaždin i po Mihael usput.

Kasnili su 15 min, al eto bili su fer i produžili su 15 min!

Napisal sam, mislim, dosta dobro. Kolko bude točno, ne znam, al eto nadam se da bude dosta. Onda smo skočili na sladoled, kao neko čašćenje.

Navečer smo Domać, Mihael i ja išli u Varaždin slavit Domaćev rođendan koji smo i proslavili. Čak je Domać sebe počastil i to mislim da si je neke popil!

Doma sam došel u pola 3! WoW
puknucu

21.04.2006., petak

Gotovo, fajrunt

Eh, napokon je gotov ovaj tjedan, bil je kratak, koliko i dug. Ne znam, al ova rana dizanja, skroz me izluđuju. Kad dođem doma ili sam nervozan ili umoran.

Danas sam bil nervozan, al eto nisam se s nikim posvađal.

Gledal sam Joeya na drugom programu i moram priznati da me kraj serije skroz nasmijal. Napokon se Joey naučil riječi i izgovril ih pred publikom, kad shvati da je pogriješil predstavu. U biti, bilo je "hjulerijus".

Sad idem pročitam deset strana iz računovodstva da bar neke napravim kad am sve za sutra ostavil, a sutra je kolokvij!

20.04.2006., četvrtak

Gdi su ti skije!

Dođem na net, spoji me se icq prihvatim poruku nekog tipa nicka "repa" i veli mi frajer gdi su mi skije. Pitam ga ja pa koje skije, a veli on one s kojima se preseravaš.

Kad sam mu rekel da ih nemam, onda mi je rekel da zna di sam doma. Pa ok, al ja skija nemam.

U biti hoću reći pun je svijet . . . . . . !
bang

Bloger i jutro

E baš sam se na faksu spojil da napišem blog i primjetim krenuo i bloger.hr

I sad zainteresiran pročitam post jednog s našeg web prostora i krenem otvrat BLOGER kad se ne otvara. Piše Usluga nedostupna
! Tolko te kampanje, a na kraju takav pad ili problem neki. Bolje da su odgodili, a ne kaj su si sramotu napravili!

E dosta o tome. Sad o mome glupom jutru. Moral sam doći na faks u 9, no kak zadnji vlak ide u 7 i 06 tak sam moral čekati jedan sat, al eto provel ga s Domaćem na doručku, a sad moram čekati 2 sata dok ne krenem doma! Al eto stigla Dijana pa pemo na ručak!!! See ya!

19.04.2006., srijeda

Dug dan

Srijeda mi je zbog predavanja najduži dan u tjednu. Od 07 pa do 19 sam na faksu. Doma dođem u 20, pogledam CSI, stuširam, i već je 22, a moram ići spavat jer sutra je dizanje u pola 6.

Zbog takva tempa opće ni ne primjetim kolko je brzo prošel tak da se čudim drugi dan, ak se uopće sjetim nečeg od dana prije!

njami party smokin naughty

drugi dan

mad headbang bang !

18.04.2006., utorak

Radni dan

Eh, danas je bila prva košnja ove godine. Nalijal ulje u kosilicu i malo kraj nje, pobjeglo mi, i krenul kositi. Nakon sat i pol vremena završim, i odmah na ručak.

Popodne sam otfural ove plastične boce, dobil 10 Kn, koje sam iskoristil za sebe i onda malo odmaral popodne. Nino i ja smo se još malo zezali, a sad su negdje on i Lela na putu za Zagreb.

Idem gledat nastavak Redovnica nastupaj u pa spavat jer krećem sutra već u pola 6. Noć ekipo!
mah

17.04.2006., ponedjeljak

Normalni dan

Eh, ja imam malo normalnih dana i to ne mislim na posao ili na psihu, nego na svoj trbuh. Boljel me jučer i to svjetski, no danas ujutro se dignem i ništa me ne boli! I tak cijeli dan ništa.

Malo sam opet sobu vratil u red, bar ovak prek praznika.

Pričal s Lelom i Ninijem, došli rođaci, al odrasli dio, dok mlađi nisu.

Curu sam otfural na bus, bili malo u šetnji i sad kreće TV night Balkan i neki film!

njami

16.04.2006., nedjelja

Uskrs

Eh, ne volim ja blagdane. Jede se hrana koja je svima super, al zbog mog trbuha meni nije neka.

Ručak sam jedva pojel, a popodne patil.

Pogledali smo film (mi ekipa), a navečer sam bil na misi. Idem rijetko, al idem!

Sretan Uskrs svima koliko vas ima!

15.04.2006., subota

Velika subota

Eh spavanje do pola 11 je prava stvar. Tak lijepo se odmoriš. Onda poalješ nekom poruku ko još spava pa veli: Si lud! Hehe

Popodne smo bili u crkvi na onom "kuševanju" ili tak nekak. Stigla Lela u četvrtak i Nino danas tak da ima ekipe.

Sad malo neki film pogledam i odoh spavat. Bok!

14.04.2006., petak

Ajd nek završi već jednom

Kak niko moje gluposti ne čita tak onda mogu ih samo i dalje pisati. Ovo današnje dizanje bilo je čista koma. Tolko sam već bil umoran da sam do vlaka išel autom jer nisam bil fizički sposoban za hodanje.

Predavanja su bila spora osim iz Računovodsta jer jednostavno to mi je najdraži predmet. Kužim ga i ide mi.

Popodne sam usisal auto, napravil nešt na kompu i navečer išel van i baš se zabavil!

njami party mouthwash puknucu

13.04.2006., četvrtak

Imal sam samo dva sata ujutro, al baš onda prva od 7 koja nemrem izbjeći, a moram se dići u pola 6 da bi stigel na njih.

Doma sam malo bil vani, a popodne složil knjige za sutra. Večer sam provel pred TV-om gledajući Novu TV!

12.04.2006., srijeda

Provjera znanja

Srijeda je dan kad sam na faksu 07-19! Taj dan me skroz umori, al to je prvi dan dizanja u pola 6 pa sam još relativno svjež.

Ujutro sam bil oduševljen. Frend mi je sa svojim frendom osvojil T-mobileov turnir u stolnom nogometu i dobili su mobitele (Motorola L6) i još hrpu stvari. Pozvani su na završni turnir u Zagreb, a glavna nagrada je karta za svjetsko prvenstvo, a i hotel im je plaćen!

Dan je polako tekel i imal sam u 16 prvojeru znanja iz komunikologije za koju ne znam kak je prošla, al mislim da bi trebala biti O.K, al još nema rezultata!

I onda čekanje do 19 kad kreće vlak. Mihael je prespaval kod ekipe jer su imali dečki oproštajnu zabavu jer za Uskrs ne budu vidli!

I pogledal sam CSI na RTL-u i HRT-u i onda odmah zaspal!

11.04.2006., utorak

Pada kiša............

Pada i to jučer od ponoći. Gledal sam Umri muški kad je samo odjdnom se spustilo tak da pada danas cijeli dan!

Ujutro sam skoro dal svoju FX5900XT i još 100 Kn za Radeona 9800 Pro, al rećom nisam jer mi nije potrebno kad je i ova moja sasvim O.K! Malo sam do ručka igral Warcraft, a popodne etoc još malo igral, bil u dućanu i onda 2 sata prepisival predavanja iz matke i uspel ih prepisati!

Sad idem gledat Vjerni Danny i spavanje. Dizanje je sutra u pola 6!

10.04.2006., ponedjeljak

To je dobar dan!

S programiranja sam dobil 4 od 6 bodova, al glavno da sam prošel zadatak. Kak sam obično ponedeljak tek u 20 doma danas sam ranije otišel i bil već u 14! E kak je lijepo ponedeljak videti sunce!

Malo sam popodne odmaral, popravil ogradu, kupil si imbus (treba mi za nogicu od bica) i eto prošel dan.

Navečer nisam znal kaj bi gledal, al srećom bil umri muški i preživjelo se!

09.04.2006., nedjelja

Došel kraj vikenda :-(

Spaval sam do ola 11, vikend je pa se može.

Ujutro sam mlao novine čital i gledal TV, a popodne počel živčaniti. Svaku nedelju ista priča. imam sutra programiranje i uvijek mi je loše jer ak riješim zadatak sve bu O.K i kolokviral bum predmet, a ak ne riješim moral budem na ispit, a to je koma!

Složil sam i sobu jer nisam više mogel stvari najti neke papire i cd-e. Onda sam i završil zadaću iz računovodstva tak da je dan bil solidan!

Sad malo pogledam ovaj frustrirajući tenis jer je prenapet od samog početka.

08.04.2006., subota

E kak volim subotu!

Ujutro sam spaval do 10, kaj je pružilo odmor jer napokon sam se naspaval!

Onda sam na skuter otišel do vinograda pa sam s tatom bačve pral i nosil jednu uh ****no tešku.

Popodne sam igral Warcraft, instaliral susedima neku igricu, prenosil sa susedom neki namještaj po njegovoj kući i onda bil još na soku navečer sat vremena.

Varteks je zgubil 2:1, al je bar Kardum dal lijepi gol!

07.04.2006., petak

Radni dan, stigo mu kraj

Još jedno dizanje u pola 6 pa sam išel biciklom jer bi pješice zakasnil. Onda prošla predvanja i seminari pa sam otišel na prezentaciju Siemensa i to PSE odjela, koja je bila zanimljiva, no kak traže programere uglavnom, nije to baš za mene, jer programiranje baš i ne volim.

Skoro sam opet kasnil na vlak no ovaj pt trčanje je riješilo problem!

Popodne sam s ocem pilil drva, malo tenis pogledal, a sad čekam Bitange i Joeya.

Ajd laku noć, odoh ja!

06.04.2006., četvrtak

Good news

Nije bil uopće loš dan. Predavanja prošla, a kad sam išel doma videl sam da sljedeći tjedan nema predavanja ni seminara pa ću rano doma! To je bila tolko dobra vijest da sam pozabil na ova dizanja u pola šest i do kraja dan provel sasvim O.K!

Malo igral Warcraft 3, gledal TV i išel spavat. To!

05.04.2006., srijeda

Polako prolazi vrijeme...........

Tek je 15 od 17!

Budan sam od pola 6 naughty i od onda evo preživljavam ovaj današnji dan! nut

Prošla matka i ekonomija pa i test iz računovodstva burninmad koji ne bude dobro prošel, bar si tak mislim, a bed mi je jer sam se učil i dosta toga znam. Nisam preveć radil, al sam si dosta toga zapamtil u kratko vrijeme. No nada umire zadnja pa evo možda bude i nešt pozitivno. party

Sad malo surfam dok Mihael ne završi s programiranjem kaj prejdemo na pizzu i na sladoled pa doma. smokin

CSI pa malo Warcraft-a i spavanje. Adios!
rolleyes

04.04.2006., utorak

Boring tuesday

Dosadno mi danas bilo i nije. Ujutro sam malo neke radil, pa igral Warcraft 3, a popodne opet isto. malo neke grane cjepal s tatom i sad evo pišem malo, a onda spavanje jer opet počinju tri dana dizanja u pola 6. Adios amigos!

03.04.2006., ponedjeljak

:-D

E ko ne bi voljel ponedeljak. Istina da sam ga jučer mrzel, al nakon programiranja super je. Rješil sam zadatak i dobil 6 od 6, a onda mi je dana odmah bil ljepši.

Malo smo i esej napisali kaj mislim da sam solidno napisal, a onda je i engleski dobro prošel.

Ručak je bil onak i sad evo surfam dok ne prosurfam jer u 19 idem tek doma a do onda su još tri sata.

Moram Mihaela negde najti, ko zna gdi se zgubil!

party smokin thumbup wave mouthwash nut

02.04.2006., nedjelja

Albert park - F1

Prvo da našpotam HRT. Naša draga televizija ujutro prenosila, a popodne dala snimku. Nisam ujtro gledal jer se nisam mogel dići, al ovo kaj su popodne dali čista je sramota. Istina da su pokazali najzanimljivije trenutke, al skinuti pola utrke nije im fora. Trajalo je 65 min, al su nasrali reklama pa moram reći da po tome je Nova TV za njih početnik. Nije fora, al to je nacionalna TV i mogu ak hoće.
Al utrka je bila čista ludnica. Pretjecanja, izletavanja, sudari i zapaljenja! Žal mi je Buttona jer stvarno jadan nema sreće. Da doslovno 20 metara prije cilja ti se auto zapali živi je užas. Michael je eto se rasturil i to mi je bad jer Ferrari je moja ekipa, a i najgore je kaj Alonso opet ima velku prednost pa iako su utrke zanimljive pitanje prvaka bi se moglo rano riješiti, a onda je forumla polako dosadna!
u.

01.04.2006., subota

Kak mi dan brzo prošel, a to mrzim

E ti ****ni vikendi. Prvo ih čekaš, a kad dojdu brzo prođu. I tak je meni prošla ova subota. Ujutro sam neke malo učil, popodne bil na kolokviju i navečer vani.

Kad sam se zbugil bila je nedelja i to je to! Uh!

bang headbang

I da, cijeli dan nisam nikog zeznul!

< travanj, 2006 >
          1 2

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!