04.11.2005., petak

Dodjela priznanja

Budan sam čak od pola 9 jer sam išel na šišanje i kad sam došel do frizera onda mi je rekel nek dojdem za jedan sat jer ima gužvu. I tak se ja vratim doma, a kod mene sjedi moja sestrična. Nije znala zadaću iz matke pa je došla da joj pomognem i bila sretna kaj sam se vratil. Kad smo završili taman sam došel na vrijeme na šišanje, a poslije šišanja sam pogledal Riddickove kronike jer sam jučer do pola jedan gledal Planet tame. Planet tame je bolji, al kad već gledaš prvi dio, moraš pogledati i drugi!

Ručak pa sam skočil do Fafice, na bezinsku i KTC i doma. Spremili smo se i otišli na proglašenje u povodu završetka cross lige!

Fafica, moja sestra i mali Leonardo dobili su zlatne medalje kad su prvi u svojim kategorijam, Maja i ja srebro, a Mihael je dobil diplomu za četvrto mjesto!

Kasnije su davali obiteljske diplome i Maja, Leonardo, Mihael i njihov tata su treća obitelj pa su dobili pehar, a Leonardo je podigel pehar iznad glave pa je to bilo ko na finalu Lige prvaka! We are the champions my friend ............

Prošle Bitange i BB i odoh spavat. Umor me uništava jer zadnje dane sam puno puno budan!

- 23:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!