27.09.2005., utorak

Nina govori

Stigel je utorak! Danas sam nastavil s ranim dizanjem u vrlo ranih 9 sati. Skočil sam u vinograd kaj zamjenim skuter s autom jer sam moral po sestru u školu. Imaju neki izlet u Zagreb pa sam išel po njene stvari. Onda kad sam doma došel baka je posudila od susede električnu pilu za rezanje živice pa je uljepšavala čemprese, a znajući njenu skonost da pretjera moral sam ju nadgledati!

I skočim po sestru, najedem se, pogledam kraj Robinsona Crusoa i sad eto pišem blog u wordu pa ga c/p na blog kaj mi opet ne propadne trud.

Danas je bilo pretposljednje kolo cross lige. Vrijeme koje meni ne leži, niti hladno, niti toplo. Trčal sam svoje standardno vrijeme, al mislim da bi bil brži da nisam jel prije trke. Mihael je trčal mislim da svoj najbolji rezultat, tj. izjednačil ga je dok je Fafica izgubila prvo mjesto 20 m pred ciljem.

Baš su gotove Bitange, a nemrem se ići tuširat jer moram po sestru, a ne znam kad dolaze!

I big news! Nina je progovrila! E moja mala sestrična napokon govori nešt kaj sliči na riječi. Više nije samo Ooooooo, nego već maabaabaa. He he raste mala!

- 20:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!