31.08.2005., srijeda

Špancir fest

Burno buđenje u pola 9. Otišel sam do doktorice da mi da neke za tu alergiju i Claritine mi zamjenila Flonidanom i dala mi neke kapi za oči. Onda sam bil s Mihaelom i njegovim frendom na kavi skoro do ručka. Popodne sam malo mrdal po kompu pa se spominal s Ninijem i onda oko 17 do 18:30 igral nogomet. Pogledal sam si Zvjezdane staze i otišel s djevojkom na Špancir fest. Nije nike bilo posebno, al opet bilo je lijepo. Uh idem spavat, ne vidim više! Noć
- 23:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

30.08.2005., utorak

Cross liga - 10. kolo

Dignem se u 10 i dok sam napravil par sitnih poslova došlo je 11 pa sam otišel u grad malo do ručka!
Popodne sam skočil po neke stvari, a onda radil neke kaj je potrajalo 2 i pol sata! Onda sam malo s Ninom dodaval se s nogometnom loptom i došlo je vrijeme za odlazak na trčanje. Prvo smo se Mihael i ja malo zezali, a čak je došla i Fafica kojoj je bilo ugroženo prvo mjesto! Mihael je bil 8, a ja 25 sek brži nego prošli put. Al vijest dana je da u našoj kategoriji imamo novog pobjednika i to je super jer mi je ovaj već išel na živce jer kad je pital Mihael rošli put kolko mu je vrijeme rekel je da bi bil bolji da ga je imal ko povući i sad kad je ovaj povukel nije ga mogel pratiti. E da pogledal sam si Zvjezdane staze i čekam još JAG pa odoh spavat jer se zbog Mihaela moram dići u 9! Ah! Noć!

- 22:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

29.08.2005., ponedjeljak

Alergija

Evo već polako ludim. Tjedan dana mi je skoro cijeli dan nos zaštopan! Jedva dišem, oči me peku i mislim da mi je najbolje da se zaprem u sobu i ne krećem. Uh lud sam!

Porbudih se 20 do 8 i krenemo u Vž. Sestra i ja smo otišli na faks da ja prijavim par ispita za sebe i frenda i onda sam srel drugog frenda i s njim smo otišli na kavu! Nakon toga smo otišli na pizzu i onda malo sedeli jer smo čekali starce, a bilo nam je fejst dosadno! I onda su došli, pojeli i oni pizze i krenemo doma. Kad nam se opet upali lampica od ulja. Stanemo mi, pogledamo ulje i ima ga. Piše u upustvima da je problem u pritisku pa će auto na mali servis da se vidi kaj mu je! Onda sam s Mihaelom skoknul na sok. Dojdem doma i odnesem frendu neke knjige kaj bum imal za školu jer meni netrebaju, uzmem kod njega par pjesmi i dojdem doma, upalim kosilicu i kosim oko 2 sata! Sad sam pogledal Zvjezdane staze i počeli su mi faliti Xindi! Malo budem sat neke gluposti gledal do JAG-a jer sutra su nove pobjede! Nastavlja se cross liga!
Pozdrav svima, a naročito mojoj ekipi!
- 20:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

28.08.2005., nedjelja

Mirko CroCop Filipović

Eh dignem se danas u 11 i još u pidžami oborim rekord u jednoj igrici! Sjednem pred TV i odegledam borbu Mirka i Fedora! Koja je mrcina taj Fedor. Sad kad sam ga videl na dijelu s razlogom ima tu titulu već pet godina Vidlo se da mu Mirko može parirarti, ali ga ne može pobijediti! Ak nike drugo izdržal je i pokazal da je odmah iza njega!
Popodne lagano gledanje TV-a do 16! Onda sam Luciji defragemtiral disk i instaliral joj igricu neku! Onda sam pogledal malo utakmicu, Zvjezdane staze i Las Vegas! Sad eto pišem blog, dopisivam se s frendom na mob, s drugim igram biljar na ICQ-u, te chatam s curom! E i sad idem spavat jer se sutra moram dići rano u 8! Laku noć svima kolko god vas ovaj blog čita!

- 22:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

27.08.2005., subota

Marija Bistrica

Još jedan dan, još jedan izlet! Jednom godišnje moji idu na Mariju Bistricu, a kak ja nisam bil već tri godine htel sam iti da vidim kaj je novo! tam je čist O.K. Jest da je ovo kaj je delano za papin dolazak pokazuje znakove šalambajzanja radnika, al ipak radi se neke, a trgovci samo kaj ti ne prijete da si neke kupiš! Oko ručka smo otišli u posjet bakinoj sestri gdi smo ostali na ručku, pospominali se s polusestričnom i pogledali seriju i krenuli doma kad nas je zahvatila najveća kiša pa smo do doma se vozili sporo! Sad je Nina bila tu i nasmijala nas jer se je u jednom trenutku raspričala pa su svi bili sretni jer dijete ima tek 8. mj. pa još ne govori. Sad napišem blog i idem gledat neki dvd jer na TV-u reprize filmova koje smo gledali nedavno ili je već 5 put u programu! Sutra je ultimate fight pa se treba pripremiti! Ne znam sestra me izbjegava kad god joj hoću pokazati gušenje ili polugu............!
- 19:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

26.08.2005., petak

Friday

Digli me u pola 9 jer smo išli u Vž! Prvo smo prešli par dućana i svi su si pokupovali kaj im treba jedino ja nike tj. nikak da najdem prave patike! I tak dok smo bili na soku sretnem frenda koji je ranije stigel u grad jer uči za ispite, a ima mira u stanu! I onda sam ih našel napokon! Pa smo malo skoknuli na Varaždin breg na ručak, malo lignje, fiš i to i onda opet u Vž. Počel je Špancir fest pa smo si seli na kolače i malo se pošpancirali i onda si je otac kupil DVD! Večernji ima promotivne prodaje pa je jedan film iz zlatne kolekcije platil 10 kn! I tak sam napokon u 16 došel doma! Navečer sam išl van i bilo je super, a kad sam si u 1 ujutro legel oči su me tolko pekle da sam jedva gledal!
- 19:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.08.2005., četvrtak

Lucija i Nina

Jutro dok sam se u krevetu okretal na desni bok došla ekipa. Digel sam se i došla je Lucija pa smo se pozdravili. Onda malo otiđem prek da se svi pozdravimo i malo počuvam Ninu kad eto ima tek 8 mjeseci. Do ručka je vrijeme prošlo, a popodne smo se opet bavili Ninom dok nije otišla spavat. Malo na komp i onda sam od 16 do 18:30 pral auto jer sutra se ide na Špancir fest u Varaždin, a u subotu na Mariju Bistricu! Onda sam malo pomogel preselit neke kauče kod susjeda i sad me eto na netu do Zvjezdanih staza jer je zadnja epizoda treće sezone i sve će se završiti! Auf wiedersehen!
- 19:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.08.2005., srijeda

Umor

Eh da probudil sam se u pola 7 pa smo mama i ja već u 7 i 20 bili u Vž-u, a u 9 i 30 doma. Bila je kod doktora dobrih 20 sek! I onda u gradu ne radi jedan bankomat, a na drugom je gužva. Kak sam do 10 već napravil sve kaj inače radim od 10 do 12 bilo mi je malo dosadno. Popodne smo se sestra i ja malo kartali pa sam shrvan umorom od premalo sna odspaval skroz do 17. Tam oko 16 mi je Horvatg poslal poruku: Daj mi broj od Dijane!; ej stari pa nismo se čuli već dva mjeseca pa di je bok?! I k tome još me i probudil. Onda sam se za čudo svijeta spominal s bakom oko pola sata. Pogledal Zvjezdane staze, a sutra završava treća sezona i onda 4. i HTV je pokazal sve od STAR TREKA kaj postoji i zahvaljujem na tome! Sad malo surfam do TV Bumeranga i JAG-a, a ondad spavanje!

Sutra dolaze sestrične tj. vraćaju se s odmora pa bude opet veselja!

- 21:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

23.08.2005., utorak

Cross liga

Eh da, dan skoro pa savršen sve do 20h. Kak ovo ne bi opisival malo da velim o ostatku dana.Opet dizanje, al ovaj put u pola 10! Malo prolistah novine pa Globus, neke malo TV i evo ručka. Zval me Dominik pa smo malo popričali! Poslije sam čak pobrisal suđe i odgledal serija nekoliko sve do 16. Ranije sam večeral da mi se kad budem trčal hrana ne diže! I tam oko pol sedam sa krenul s sestrom. Kad sam se htwl parkirati na tratinu jer drugde nije bilo mjesta prešel sam prek nečeg u travi kaj je puklo pod gumom! E da žarulja. A misterij je u tome kj u krugu 100 m nema rasvjetnog tijela! I tam u pola 8 smo startali. Blata kolko hoćeš i trebaš, al se pretrčalo se ne baš vremenom vrijednim hvaljenja, al zadovoljavajućim! Mihael je bio brži, al spor prema svom najboljem vremenu! Eh umoril sam se ne baš jako, al mi je sestra bila krepana! I sad sam si pogledal ST-ove pa na net i JAG, a ujutro rano ustajem jer vozim mamu u Vž! I mrzim kad mi neko ne odgovara na icq, a online je! Laku noć.
- 22:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

22.08.2005., ponedjeljak

Ponedjeljak

Jedno ugodno dizanje jer sam se nasmijal odmah po dizanju. I nakon doručka sam sel pred komp, a kad ono vani zuji auto i stigli Lela i Nino! Yupi ne mi dosadno bar ovih desetak dana, bar se nadam. Popodne opet malo komp i onda pričanje s Ninom sve do Zvjezdanih staza! Pogledal sam još malo neke gluposti pa čak i Prljavi ples i JAG i legel jer sutra je nov dan, a ko zna kakav bude!
- 22:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.08.2005., nedjelja

Sunday

Danas sam se za čudo Božje digel sam i to u 10 pa sam nakon doručka otišel pogledati snimljenu epizodu Star treka. Nakon toga je došla Vladimira (frendica iz srednje) pa smo pričali do ručka. Popodne sam odgledal Školske tajne, formulu koja je bila zanimljiva i tak se zezal do večernje epizode Star treka i Las Vegasa. Sad malo prošvrljam po netu pa ko zna možda u ponoć opet dođem, u tri se dižem da vidim reprizu jede epizode i sutra u 10 opet se kreće u nove poraze! Bla
- 21:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.08.2005., subota

War of the worlds

Ustadoh negdje oko 10. Malo se zabavim do ručka i krenem s tatom u vinograd. Naime u petak mu je krepala flakserica, doduše razletjela. Otkvačil se kabel koji drži glavu i sve je lijepo ošlo dovraga! I tak smo uzeli kosilicu, a kak je vinograd na kosini trebala mu je pomoć. I tak je svaki kosil jedan red. Kad smo bili gotovi počele su Školske tajne pa TV Bumerang i onda sam išel usisati auto za izlazak navečer koji je još bil zmazani od roštiljade u srijedu! Eh prvi dio izlaska je bilo kino na gore navedeni film. Moram reć da sam bil zadovoljan makar mogel je biti i bolji, al je bolji od većine novih filmova pa ga toplo preporučam. I ostadoh vani do pola 1 pa još malo na net i spavanje. Eto!
- 21:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.08.2005., petak

Malaksalost

E dignem se i najedem i pročitam novine i krepnem! Da, sat i pol nisam znal kaj sa sobom pa sam krepaval! Najedem se, pogledam malo TV, odem malo u grad i opet sam doma. Nike posebno nije bilo do večere, a ni kasnije baš. E počelo se ratovati na Zvjezdanim stazama pa ako već ne gledat probajte sad! Kaj budem dalje pojma nemam, al mi se čini da su mi blogići sve kraći i kraći! Nemam kaj pisati, al polako se bude situacija mjenjala. U utorak se nastavlja cross liga i tak pomalo bude se neke događalo!
- 20:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

18.08.2005., četvrtak

Live and stay alive

Probudil me razgovor iz kuhinje na kojeg sam i odgovoril, al ne svađački, nego sam se upetljal u azgovor. do ručka sam pročital novine i otišel do susjeda koji su se posvađali pa sam se iskral iz kuće!
Popodne sam bil s frendicom na kavi do 15, a od onda sam pred kompom sve do večere, zvjezdanih staza u kojima se btw. radnja komplicira pa nije loše gledati i sad sam opet pred kompom nadoknađujem blogove, jer je napokon odlučil da mi da, da ih pišem! Uzel sam si Jurrasic park 2 jer njeg još nisam gledal tak da sam do JAG-a na miru! Laku noć!

- 20:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

17.08.2005., srijeda

Roštiljada

Ujutro sam se probudil potpuno oporavljen od svoje boli. Otišel sam u grad kaj sam kupil "naš" dio onoga kaj nam treba za roštiljadu! I onda iščekivanje. To je vrijeme kad čekaš neke na kaj zbilaj hoćeš ići. I dođe vrijeme! Pokupim curu i frenda, stavim stvari u auto i čekam sestrinog dečka da dođe kaj se budem vozil iza njega jer ne znam gdi je to. Krenemo i vozimo se i dođemo. E da nije padala kiša bilo bi odlično, a ovak je bilo kaj se mene tiče super! Jedna se ekipa kartala, a Neven i ja smo pekli roštilj. S obzirom da još nikom nije slabo sve je prošlo super. Onda smo se kartali mislim da mau-mau s dva špila zmiješana i naravno u pola 9 krenemo doma na utakmicu HRVATSKA - BRAZIL! Kasnil sam 12 min, al nije problem. 1:1 smo odigrali i to je najrealniji rezultat! Žal mi je kaj nismo pobijedili, al i ovo je superiška! E da i onda sam skočil na net do pola 2 ujutro!
- 20:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.08.2005., utorak

Utorak

Kišan dan - pazi misaone li rečenice!
- 20:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.08.2005., ponedjeljak

Bol bolujem

Probudil sam se tek u pola 11 zbog jučerašnjeg početka bolovanja. Začudo nije mi nike bilo pa sam jutro provel pričajući s Ninijem. Popodne sam malo još neke napravil na kompu i počel čitati kratki roman kad se situacija preokrenula. Počelo moje bolovanje. Malo čaj pa čak i ležanje, al nije išlo pa sam ostal samo na čaju, al pem i ubrzo spavat jer sam jako umoran! Eh nemam ni snage za pisanje!
- 20:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

14.08.2005., nedjelja

Dan odmora

Probudim se u 9 da sredim neke dojmove od jučerašnje noći sebi, ali svojim ukućanima! Naime, jučer su upoznali moju curu! Bilo je brzo, al je ono led probijen! I onda sam lijepo s tatom sel pred roštilj, doduše ja sam sedel, a on je roštiljal! Bil je dobar roštilj! Njam
Popodne sam pogledal opet dvije epizode Školskih tajni i onda je došel Mihael do mene! Malo smo se pospominali i otišli na kavu sa mojom sestrom i njenim dečko da se dogovorimo oko roštiljade u srijedu! E smijali smo se i to jako, a onda nam se i Domać pridružil! Vratim se doma i opet naravno utaborim pred TV-om jer je zadnji dan atletike i finala su tak da sam dosad to gledal. Nem to opisival jer koga je zanimalo taj je gledal. Eh idem videti kaj nudi dosadna nedjelja!

- 21:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.08.2005., subota

In and out

Stigel je i vikend. Jutro je taman bilo O.K kad sam dočuo da nemoram k "rođaci" pa sam odlučio da ne idem! Tak da sam na svoj destruktivan način konstruktivno trošil vrijeme!
Popodne je ekipa napokon krenula pa sam sa sestrom gledal školske tajne sve do 15, al smo se prije njih pola sata vozili na skuteru! I onda sam u 15 otišel u sobu i na kompu pogledal drugu epizodu!
Do 17 sam malo mrdal po kompu, a onda stigli Lela i Nino pa smo pričai do 19 i 15, a onda van i tak do pola jedan pa sam na kraju gledal TV do pola 2! Laku noć!

- 20:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.08.2005., petak

Moj dan i atletika

Eto digla me mama u 10 i to sam teško podnesel jer su me oči jako pekle, valjda od premalo sna. :-D
Doručka sam čital posebno udebljan večrenji sa čak 4 priloga i gledal atletiku tj. hodanje na 50 km i to mi je svjetski glupa disciplina, no ko sam ja da sudim.
Nakon ručka malo dosade pa sam otišel u grad i kupil neke stvari. Doma opet sjedim pred TV-om do 16, a onda sam se malo protegnu po dvorištu! Napokon sunca malo pa se čovjek već pita jel ljeto još uvijek tu???
Sad malo o atletici. Dok pišem blog Isinbajeva je skočila novi svjetski rekord 5.01m u skoku s motkom, pa su maerikanke osvojile zlato na 4x100m i jedna ruskinja bacila je kladivo 75.10m! Jedan WR i dva SB-a! Nevjerojatan dan!
Idem pogledat jedan DVD do kraja pa Zvjezdane staze pa spavat jer sutra idem u posjet "rođaci" (reklama za Fantu).

- 20:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

11.08.2005., četvrtak

Danas ujutro otišo je mali Louis. Kad smo se pozdravljali još mi je zadnji put rekel da su mu karte koje sam mu ddal super!
I onda novine, TV i zove otac! Otišel je na posel sa skuterom pa me zval po njega jer se spremala kiša. I onda izvali. Kod nas se sprema kiša, a u Zaprešiću tuča! Joj Inter je trebalo pobjediti ovak lošu Crvenu Zvezdu!
A popodne smo otišli malo Jurici odnesti poklon. Kupila mu mama ogromnog kamiona u povodu krštenja pa sam usput složil im i komp!
Eh da. Nakon toga sam si malo sedel u sobi i počela je gore spomenuta takema! I na poluvremenu zove me Maja nek joj dojdem pogledati komp! UH! Moram to početi naplaćivati. Neda mi se više u početku je fora, al sad više i nije. I kad sam išel doma srel sam sestru s dečko pa smo se malo zafrkavali! Prošle i Zvjezdane staze i čini mi se da idem spavat ili možda u očaju pogledam Shark tale do JAG-a. Also dakle Laku noć!

- 21:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.08.2005., srijeda

A baš sam mislil otići!

Eto taman sam skinul update neki i mislil otići kad ono blog došel k sebi!
Danas je srijeda i moji su išli na plac pa sam ih vozil. Sunce je bilo jako pa sam ostal u autu. Onda još malo kupovanja po gradu i gledanja TV-a kod kuće stiglo je podne. U pola 2 sam imal dogovorenu kavu s Martinom i krenul sam 5 min prije. I sad počinje priča.
Upalim auto, navinem radio do kraja i krenem. Malo se brže vozim i sa sporedne ceste uključujem se na glavnu. I kad sam već se lijepo uključil čujem iza sebe jako kočenje. Nisam videl tipa koji se prebrzo dopeljal i skoro je zguzal auto odostraga! I nike, kak se nije nike dogodilo, nastavil sam se voziti i on za menom. Kad sam ja stal na jednom parkingu htel je i on, al je ipak otišel dalje! Eh
Pa onda kavica i tak do 3. Od 3 do 4 sam se "igral" s Louisom i onda je došla Zrinkina kuma pa sam do 6 moral biti u kući. I taman kad sam u 7 htel si lijepo napisati blog eto opet Loiusa. Dal sam mu karte onih auta i pustil da me tri puta pobijedi jer ide sutra natrag u Nemčiju! I tak je on u 21 otišel, a ja pogledal ST-ove i TV Bumerang koji je nakon dugo vremena imal nekoliko dobrih fora. AUF WIEDERSEHEN!

- 23:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

09.08.2005., utorak

Repair me, please!

Ustanem ja lijepo u 5 i 50. Prođe me hladnoća i tak negde jedno 50 puta sve dok nisam si sel u auto i upalil si grijanje kak mi je bilo zima! vozil sam mamu k doktoru. Naručil ju je u 7, a došel je tek u 8 i 30 pa je još opet malo čekala tak da smo tek u 10 došli doma! Tak mi se spavalo da sam zaspal na stolcu u čekaoni!
Zbog tak ranog ustajanja imal sam dva doručka. Jedan u 7 i jedan u 10 i oba puta sam jel krafnu! :-D

I naručam se, zavalim pred komp kad čujem neko me zove. Louis mali je izašel iz kuće i hoće se igrati odbojku. Nije mi se baš dalo, al kad je u Hrv. samo par dana zake ne. I tak smo se zabavljali do 3 kad sam si legel i odspaval do četiri! I kad mi je bilo najljepše došel je jedan sused da mu nešt ne valja s kompom pa bi ja to pogledal. I naravno ode ja!
Zlijali su neki dan gusti sok po tastaturi i odonda komp. neke cvili veli mali. Pregorel je čip pa sam ih poslal po novu tastaturu! I s razgovorom dok im sve objasniš bilo je 6!
Večera, atletika, blog i čekanje Zvjezdanih staza!

Jučer sam bil razočaran. Lijepo sam čekal JAG do pola 12 i onda na Novoj TV greška. Puste NAVY CIS i 25 min kak je serija trajala na teletekstu nije bilo nikakve nove inf. Seljaci!

Rocky evo ti link:
STAR TREK
- 19:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.08.2005., ponedjeljak

Krađa, he he!

Danas spavah do 10 sati. Malo me jučer mučila prehlada pa sam danas odležal jedno pristojno vrijeme!
Rocky V pa nije ko IV, al se odgleda!
I onda malo prolistam novine, otiđem u grad, vratim se doma i ručak je. Poslije ručka se je napokon unuk od susjeda koji je Njemac odsramil pa smo se sestra i ja "igrali s njim" s loptom! Malo smo šprehali dojč tj. ja sam, dok je moja sestra malo sprachen deutsch! Eng. mi je jača strana. Uglavnom mali ima kondicije ko pol dječjeg vrtića pa sam mu jedva stal na kraj.
Onda malo pred kompić pa atletika na TV-u, net i evo pišem još jedan blog. Malo me već sve više i više srde ti komentari! Nekak je danas dosta postova napisano i sad ih nemrem skomentirati! Uh

E sad malo o krađi! He he!
Imam malo veći vinograd i ispod njega baka ima vrt, čist tolko da joj je ženska strana na miru! i tak je danas malo otišla da pobere grah koji je uzgojila kad ono iznenađenje! Ima tak graha pa za jedno 3 ručka šesteročlane obitelji i to joj je neko pokral! Sad je malo tužna, al ja baš i ne jer sam dočul da je skoro bil sutra za ručak! He he

Dobro je kaj ne koristi internet jer joj ovo kaj sam napisal ne bi smel reći!

- 19:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

07.08.2005., nedjelja

Where is the love - B.E.P

Kak ja blog vodim ko dnevnik na neki način i piše kaj sam radil taj dan sad imam malu brigu. Nemrem se sjetiti kaj sam radil ujutro! Ko da me hvata ono kaj i starije ljude senilnost!
Popodne sam si uzel iz večernjeg onaj kratki krimi roman pa sam ga pročital, malo vremena provel na netu, večeral i s dedom gledal malo alke! Gleda deda alku i dojdem ja pa ga pitam koja je vožnja, a kad me prvi put ispravil, onda sam ga pital, a koji je Schumacher! Malo smijeha!

Sad idem gledat Las Vegas pa mala pauza i da vidim tog Rockya 5. Mislim da njega nisam gledal!

- 19:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

06.08.2005., subota

Vodič kroz galaksiju za autostopere

Jutro dosadno i nije vrijedno spomena!
Popodne sam na sve načine smišljal neku zabavu pa i nije bilo loše! I tam negde oko 18 su došli susedi k nama na kolače pa sam njim zabavljal unuka dok su oni kavu pili. Navečer sam išel van i u kino. Bil je gore navedeni film i moram reći da sam se malo iznenadil! Definitivno bi ga opisal neobičnim jer na svemirce gleda potpuno drugčije od ostalih filmova u vezi s tim žanrom! Ak nike drugo robot Marvin me nasmijal i to svjetski!

Blog opet neke šteka, a nemrem ostavljati ni komentare!

- 14:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

05.08.2005., petak

Kolači!

Moje jutro prošlo je pred TV-om. Bil je mimohod na TV-u pa sam to gledal tam negde do ručka. Jedino mi je bilo žal kaj nije sudjelovala i mornarica tj. da su prenosili proslavu s mora i kaj nisu sudjelovale tenkovske jedinice, bolje rečeno naoružanje!
Popodne sam od dosade pogledal Terminatora 3 i sad kad sam ga drugi put videl zaključil sam da valjda bude i četvorka kaj znači da bude snimana kad bude Arniju gotov mandat u Kaliforniji!
E onda su došli na red kolači! Napravila je mama kolač od banana, šlaga, kreme i albert keksa! Tak su fini a i hranjivi tak da moreš odjednom pojesti najviše dva!
Onda su videl sam došli susjedi iz Njemačke. Odonda sjedim pred TV-om koji me poslije Zvjezdanih staza razočaral, jer nema ničeg pametnog!

- 22:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

04.08.2005., četvrtak

Dosada

E takav je skoro bil ovaj moj dan. Niti sam ujutro napravil neke korisno, a tak i popodne. Jedino kaj je malo bilo drukčije od ovog dosadnog kišnog dana to kaj je došel majstor da popravi onaj sloj laka na parketu! Pa Zvjezdane staze i to je to. Sad do JAG-a budem valjda gledali neki DVD jer je na HRT-u već po 1345 puta Vodonoša! Idem i net mi je dosadan!
- 20:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

03.08.2005., srijeda

Zemljotres

Nije Karma, nego je jučer kod nas bil potres. Bil je slabi, al ga uopće nisam osjetil jer sam ležal na krevetu pa mi je bilo svejedno!
Od 8 sam budan pa sam sve do 11 bil u sobi neke radil. Onda sam otišel vratiti BUG, HP-a i kupiti neki Arf!
Nakon ručka sam počel gledati Nacionalno blago, film sa Nicolasom Cageom i nije tak loš, doduše nisam ga još pogledal do kraja, al zasad zadovoljava.
Onda sam do 17 neke pregledaval i onda su došli dečki s kaučom i foteljom. Kad smo kupili fotelju i kauč bili su malo rasparani na šavovima pa su ih danas došli zamjeniti s novim, koji su mi čak ljepši!
Pa večera i ZS i onda gledam prvo poluvrijeme utakmice Hajduk - Debrecen. 3:0 je, al za Debrecen. Ovi rezultati samo daju do znanja da je Hajduk tolko loša ekipa dad je sramota da je već jedno vrijeme prvak države! Idem gleda Bumerang ipak je bolji od Hajduka!

- 21:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

02.08.2005., utorak

Skoro savršen dan!

Probudila me majka u 7 i 45 nek otiđem po kruh i po stvari za ručak. Prvo sam stajal u dućanu jedno 5 min dok nisam došel k sebi jer sam prošlu noć legel u 01:35!
Najedem se i odmah opet u grad da sebi nešt obavim. Kad sam došel doma sel sam si na kauč i nastavil čitanje Harry-a Potter-a šestog dijela. Tam oko pola 2 sam s tatom išel na servis s autom kaj su promjenili stezni remen kaj je potrajalo dobre 2 min! I vratili smo se doma i pročital sam zadnje poglavlje knjige. MOram reći da je dobra i tolko ima novih stvari i zadataka koji još nisu rješeni tak da mislim da bude čak napisala i osmu knjigu jer 7 definitivno bude prodavanija nego 6!
I onda sam opral staklo na autu jer mušice su se zapekle i opet se vratil dosadi sve od 19 kad su mi počele Zvjezdane staze. Sad sam se uspel posvađati s jednom osobom i nadam se da se par dana bude srdila na mene jer sam onda na miru svo to vrijeme. Bok!


A da, i blog je došel k sebi!
- 20:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

01.08.2005., ponedjeljak

Monday

Jutro sam provel Čitajući HP-a i half-blood prince. Onda popodne sam nastavil jer čuj kad se napokon neke čita onda si nemrem pomoći! Pa u 19 ST-ovi. I onda sam u 20 počel kositi dvorište. Bil sam gotov u 21 kad se više i nje baš preveć vidlo. Došel je Dado pa sam mu isprintal slike peugeota kojeg hoće kupiti i tak smo se zezali do pol 11. Onda sam pogledal JAG i čital do pol 2 ujutro. Freak nema kaj!
- 20:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!