13.05.2005., petak

Napokon

Uselih se danas opet u sobu. Parket se osušil! Hvala Bogu na mami kaj je obrisala prašinu tak da sam ja samo moral vrnuti stvari na mjesto i spojiti komp!
Mislim si jučer spaval bum do 8 pa do 10 igral warcraft kad se ja digne u pola 10, najedem se i na faks! Kad na faksu ne kinder nego giant surprise! Prošli tjedan sam tak pazil da zadatak iz Teorije sustava bude supet kad mi dobimo 40 od 100 bodova iz tog 18. Ne znam kojeg to mi vraga delamo, ali neide i neide! UH mrzim to!
Sestra mi je bolesna tak da je popodne bilo mirno izuzev slaganje sobe. Nego počele maturantske norijade pa ih malo gledam i standardno ima dobrih i loših.
I ovo moram spomenuti susjeda mi rodila malog Juricu!!! Sad mala Nina ima nekog za igru svojih godina! Ne znam kad je zadnji put bilo tolko djece tak blizu!
A sad idem igrat Warcraft do pola noći i spat jer sutra je utrka. Sve mi se više čini da sam pukel jer nikad prije nisam imal takvu volj za trčanjem, a najjače je to kaj mi je dosad najveći napor bilo micanje očiju za vrijeme filma!

- 21:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!