09.05.2005., ponedjeljak

ICQ

Pisal bi ja blog, ali ICQ samo kvoca i kvoca. Dolaze poruke, a ja odgovaram. Nekad kad mi je dosadno i odem na net nikog nema, a sad kad imam nekog posla onda ih ima more!
Probudil sam se u osam makar sam mogel spavati duže i sad mi je žao. Sad sam umoran, a da sam duže spaval bilo bi mi sad super. Onda me baka natirala pa sam kosil dvorište.
U 13:15 počeo engleski! Uh šta ga ne volim! moral sam do 15:45 patiti! Ne znam jel dosadnije nego što može biti.
Nisam danas nešt posebno radil, ali skupilo se toga dosta.
Sad idem malo u kadu pa gledat CSI : New York i pisat referat iz komunikologije! Ne gine mi do pola noći ćut, a sutra trčim. Nekak je vani mokro pa mi se čini da budem u blatu do glave, ali neka sve je bolje od toga da sam doma! Doma je dosadno!


Jest da sam jučer preporučil Encartu, ali danas moram TuneUp Utilities 2004. Program koji vam mijenja jednoličnost Windowsa XP (taskbar, ikone, pozadinu, logon screen), a može i čistiti registry itd. U biti splati ga se složit!

Evo kako izgleda moja desktop!
- 19:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!