04.05.2005., srijeda

Umoran sam

Ujutro sam imal jedno od najtežih dizanja u posljednje vrijeme. Iz kreveta sam ustajal pola sata, a onda kad sam se napokon zdigek kasnil sam 3 min na prijevoz, no na vrijeme sam stigel na faks. Matka je prošla boring, na programiranje nisam ni išel, a otišli smo s teorije. I dojdem doma, nema nikog mislim mama, tata i sestra pa sam sel na kat pred TV jer mi je jedan tip trebal dojti složit neke u sobu pa sam rašrafil komp, ali nije došel. I kad je u tri tata došel doma išli smo jest jer sam tek onda ogladnil videl sam da deda vani neke dela. Baka digla frku pa smo nakraju odma poslije ručka išli rušit jedan zid i štemat. Tolko sam se natreskal s čekičem da mi je lijeva ruka poglavito dlan sav u komi, no ima mu spasa, a da ne govorim o prašini koja me ofarbala od glave do pete ko snježnu kraljicu! Sad sam se najel ko godek i idem gledat neki film jer sutra je na statistici nova prof. pa idem u izvidnicu da vidimo koja je kategorija!

E htel sam još ovo skomentirati!
Kak se bliže izbori tak sve više i više političara otvara blog. Oni blog otvaraju kao promidžbu jer je besplatna i vjerujem da 95% njih nakon izbora neće ga više pisat jer im nebude više trebal.
U biti ne shvaćaju svrhu bloga. Blog dolazi od eng. riječi web log koja se na hrv. prevodi kao web dnevnik u slob. prijevodu, a ne kao politička promidžba!


I objavil bi rezultate jučerašnje trke, ali mi je neugodno zbog rezultata. Kad se malo poboljšam budem onda ili bar budem poredak dok se malo popravim!
- 19:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!