20.04.2005., srijeda

!!!Uspjeh!!!

Uh napokon stiglo i mojih pet minuta. Jučer na Komunikologiji imal sam tak super prezentaciju da ju je profa ocjenila sa 5+. Navečer sam čak uspio napisati onaj prokleti esej i mislim da je više nego dobar, a onda događaj dana: Uspio sam dobiti iz pismene provjere iz matematike 10 od 10!!! Koje je to bilo iznenađenje jer nakon kaj sam u 3. razredu srednje zadnji put dobil 5 iz matke skoro sam opal pod stol. Od onda je prošlo 2 god. i 4 mj.
I onda s frendom na pikado i na neki način smo neslužbeni prvaci faksa jer su igrale 4 ekipe po 2 člana i mi smo pobijedili, a fora je u tome kaj su bili s različitih godina.
Ne bi vto bila srijeda da si ne odmorim od umora na teoriji sustava. E i danas sam kupil i miša uz onu tipkovnicu. Optički miš za 34kn. Simpa zgleda, a i nije loš. Popodne ko i svima išli mi starci na živce, malo čuval malu sestričnu Ninu(4 mj.) i evo pišem sad svoj mali blogić.
I znam da mi frend to čita pa da mu sad velim da sam ga zezal kad sam mu ono rekel danas jer mislim da nije skužil šalu, tj. nije i je!
A i moram reć nešt o jednoj curi s faksa Dijani. Ak ima netko tko ti bde od sveg srca pomogel i to bez početnih "glupiranja" onda je to ona. Pomogne svakom bez ta neke traži zauzvrat. I moram priznati malo je takvih, a Dijana je jedna od njih.


I još jedan vic:

Čovjek vrlo nesretan u braku vraća se kući potpuno pijan. Žena mu otvara vrata:
- Dakle - zamuckuje on i petlja jezikom - ja zbilja nemam sreće.
- Kako to? - pita ga žena.
- Cijelu večer sam pio da te zaboravim, a sada te vidim duplo!

- 20:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!