31.03.2005., četvrtak

Numero uno

Evo objavljujem svoj prvi post na svom prvom blogu. Malo da se raspišem što će ovaj blog sadržavati. Da vam iskreno kažem ni sam nemam pojma. 23:54h je, a ja jedva gledam, nervozan sam, ali opet drago mi je jer imam nešto novo, a to je ovaj blogić.
Pozdrav svima koji su došli na moje stranice, komentirajte i uživajte u mojem piskaranju koje možda neće biti dnevno, ali bit će tu!

- 23:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Upis

Ujutro sam s Majkijem ošo upisat godinu. Polako smo on, Toni i ja ispunjavali sve te dokumente dok nakon 2 i pol sata napokon nismo bili gotovi.

Malo na ručak i doma.

Moral sam prvo skočiti po komp koji je doniran jednoj udruzi, onda klincima odnesti službene rezultate i onda me sačekal veliki posao.

Odjednom nam dolaze svi majstori! I sad sam popodne izvadil 48 pločica, a malo manje me njih čeka sutra.

Popodne bude i ovaj u kuhinji nove postavljal i tak.

Malo večera, net, CSI i eto prođe četvrtak!
- 23:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!