12.04.2005., utorak

In the end

Zašto ovaj naslov? Ni sam nemam pojma, ali morah nekako nazvat svoje današnje piskaranje!

Moram priznati veliki sam ljubitelj Linkin Parka i samim tim dobre su mi i njihove pjesme! PAZI ZAKLJUČAK!

Evo danas opet dođem do istog zaključka već po jedno treći put vezan uz jednog susjeda tj. brata i sestru.
Zamole me neka im pomognem u izboru određenog djela kompjuterske opreme. I ja normalno pošto volim računala i znam nešto o njima dam si truda.
Prvo me nešto zamolil i ja se potrudim nađem to i oni ništa, a ja si mislim O.K netrebam im.
Kad nedavno pitaju me kupili bi printer do 600 kn i ja si dam truda da pročitam sve te podatke o printerima i preporučim im određeni model best buy! I narvno prošlo 3 tj, a oni ništa, niti ne pitaju niti ih briga.
I tako u nedjelju kaže meni brat da kupuje laptop pa nek idem s njim da ga ne prejdu tj. ne prevare. I velim ja O.K nemaš brige kad? Veli on u utorak poslije 6. Ja velim super baš mi paše. Usput provjerim cijene čist da vidim šta se može dobiti za tu lovu koju on misli dati. Nije puno vremena potrošeno, ali ipak imal sam volju. I evo došo utorak i pogađate opet ništa. Tako da sam sad odlučil da me boli k.... za sve njih. Ko bu kaj treba molil me bude prvo, a ne kaj se ja s nečim mučim, a onda s toga nike. Neki ih prejdu njihova je lova tak i tak smo kupuju gluposti jer nikad ne pogledaju kaj kupuju nego ma........................

- 21:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!