Salon - moj i vaš

  lipanj, 2021 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (21)

Linkovi
Loading

Symposion
Dobro došli! Još bolje me našli...
Nevolje s piscima
Internetski jezik - prvi dio
Internetski jezik - drugi dio
A sad, a sad...
Hvalite me, moja usta, hvalite!
Prelazimo na ono pravo
Velika i mala slova – prvi dio
Velika i mala slova – drugi dio
Deminutivčići naši svagdašnji
Sročnost ili kongruencija
Sročnost ili kongruencija – prvi nastavak
Sročnost ili kongruencija – drugi nastavak
Najvažniji jezični savjet
Nevolje s piscima - opet
Sročnost ili kongruencija - treći nastavak
Neodređeno s prijedlozima
Neodređeno s prijedlozima (kratki dodatak)
Bijesna kao ris
Prijevodi naši svagdašnji
Nisam nestala ni odustala
Slaganje vremena
Slaganje vremena u hrvatskome
Gdje, kamo, kuda?


O jeziku i književnosti
Loading


Osim ovoga bloga, imam ja i svoje internetske stranice koje se - gle čuda! zovu jednako: Salon - moj i vaš. No tamo ne pišem ovako kratko, nego si dajem oduška. cerek

Ondje, međutim, možete doznati štogod više o meni, a možete se javiti i s poslovnim ponudama, ovisno o tome što trebate - lekturu, redakturu ili korekturu odnosno instrukcije iz latinskoga. Sve ovisi o tome koliko sam u kojem trenutku zauzeta.

O tome čime se kanim baviti i o čemu mislim pisati na ovom blogu već sam ukratko napisala u prvome postu pod naslovom Symposion. Godinama prevodim s francuskog, engleskog i talijanskog, a imam i jedan prijevodić sa starogrčkoga pa se mislim petljati koliko u jezik, toliko i u književnost.

Nadam se da nam neće biti dosadno. kiss

04.06.2021., petak

A sad, a sad...

Evo obećane galerije GIF-ova. Raj na internetu - svi se vole, grle se, jedni drugima plješću, uživaju u razgovoru.

Ima i drugih sličica kojima se izražava odobravanje, ali je ova najkičastija od svih na koje sam na brzu ruku naletjela.


Na svakom se koraku spotaknem na DiCaprija. Ne piše uvijek respekt, ponegdje samo plješće, ali to je to.



Dakako, bez Michaela Jacksona - to je on, jelda? - dok jede kokice uopće ne bi bilo zabavno razgovarati.



Na kraju nešto što me zbunjuje. Ispod svakog posta imamo na FB-u mogućnost pokazati svoju reakciju, tzv. emoji. Jedan je od njih i ovaj, a uz njega lijepo piše ha-ha.


U nekoliko sam navrata pročitala mišljenje kako se njime izražava podrugljivost, cinizam, sarkazam... A meni se čini da se on samo slatko cereka.
- 18:49 - Komentari (23) - Isprintaj - #