male misli s ove i s one strane

petak, 08.07.2005.

Tišina u meni

Na kraju je opet ta tišina u meni , svaki puta je na kraju tako. Strahovito me boli,tako me jako povrijedi, iscrpi sve iz mene. Još uvijek ne mogu shvatiti da vlastita majka može biti tako okrutna, tako voljeti povrijediti svoje dijete, tako ga često natjerati u suze.
Srce mi se para zbog riječi koje mi upućuje,tako me prestrašno zabole. I ne mogu vjerovat da tjedan dana prije moje svadbe kad mi je kaos sam po sebi, kad su mi emocije do kraja uzburkane, kad mi je totalna gužva od obaveza koje ugl.obavljamo sami Medo i ja ona meni radi takve stvari...
Osjećala sam se kao da ponovno imam 10 godina ridajući onako na jastuku i misleći nakon njenih ispada ponovno da sam glupa, slaba, da ne vrijedim apsolutno ništa, ne mogu opisati riječima taj užas ružnih osjećaja koji me salete u tom trenu. I uvijek jedan te isti zaključak - ja nju razočaram svaki puta, nisam sposobna ispuniti ono što ona od mene očekuje i time za nju ne vrijedim ništa, ništa...
A kada me izmožde i do kraja pojedu ti osjećaji na kraju ostanem prazna, tupa, bez imalo čega u sebi...samo tišina...i ništavilo...

Oprosti mi majko, vjerujem da imaš dobar razlog za to, vjerojatno sam preglupa da bih ga shavatila...

08.07.2005. u 07:31 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gledam, osluškujem, mirišem...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Možete mi pisati na:

jelek8@net.hr