< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Gluposti...

O MENI:
-Zovem se Petra...
-Imam 13 godina...
-Po horoskopu sam strijelac...
-Volim: obitelj, prijatelje, životinje, spavanje, gledanje televizije, slušanje muzike, čitanje zanimljivih knjiga, surfanje netom, špinat, ice-tea, uređivanje bloga, viceve i sve ostale gluposti koje volim ;-P
-Ne volim: dvolične ljude bez svoje osobnosti, neurednu sobu, šušenje kose, kiseli kupus, čitanje lektire, narodnjake, kukce, pijetlove, pokretne stepenice...
-Slušam: strano, obavezno; Red Hot Chili Peppers, onak, rock, kak bi rekla, i pop...
-Hobiji: Spavanje... Rolanje, šetanje...
-Frendovi/ice: Marija, Martina Š., Barbara Č., Cella, Kika, a dobri su mi i Helena, Nina, Ančy... Mateo, Josip Č., Jurica, a dobri su mi i Nikola, Josip C. (tak-tak) i Tomislav...
ali i Gaby, Veki, Maja, Claudija, Dora, Marija, Paulina i još puno puno puno njih.....



HOW MUCH WATCH??? (lol)

Created by Crazyprofile.com


SLOBODNO SE DOPISUJTE, AKO VAM SE DA...






Linkovi...

Marcela
Mateo
Katarina
Valentina i Nikolina
MOJ BLOG S VICEVIMA

Mirta
Smotanka

7d
7c

Net.hr
You tube
Stardoll
Zakon braće
Google

Peace design
Sir dizajn
Gadura

SLIKE....

maštajte o njima

srijeda, 11.04.2007.

Here I am!

Već duuuuugo nisam pisala ništa o sebi… Pa ipak, to je MOJ blog. Naravno, evo sad…
U ponedjeljak nisam išla u školu jer mi nije bilo dobro… U utorak sam išla normalno, a u srijedu skoro Barbara i ja zakasnile. Nije mi rekla kad imamo školu, a i ona je zaspala, ali smo na (ne)sreću stigle u školu. U četvrtak sam se napoookoooon naspavala! U petak je mama ostala doma pa smo spremale kuću za Uskrs, kao i u subotu. U petak sam išla kod Helene pa sam gledala onaj film «Ljubav je slijepa». Dobar je… Uskrs sam vam čestitala… U nedjelju smo išli kod Antonele i naučila je Marka i mene neku super kartašku igru i sam ju Marko i ja stalno igramo. U ponedjeljak su došli baka i deda pa smo imali roštilj. Mljac! Poslije je došla Helena, pa smo… Ma, bolje da ne znate kaj smo radile…Jučer smo se išli rolati (Antonela, Marcela, Helena i ja)… I napokon smo došli do danas.. Maloprije sam oprala kosu, nalakirala nokte, sad pišem post, pa moram ići spremiti stvari i napisati glupu matematiku i navečer idemo kod bake i dede!!!!!!! JESSSS!!! NAPOKON!!! Ako ste uspjeli skužiti imam novi dizajnček… Kaj velite? Stavila sam pjesmu Rock Steady, ali mi je dosadila, a sad vam svira od Rolling Stonesa: Paint it black (to sam čula na reklami za seriju «reži me»: «Najbrutalnija serija godine koja ne govori o ubojstvu, već o ljepoti»). Ali nema smisla. Kolko sam ja uspjela skužiti: Tip je vidio crvena vrata i htio bi ih pofarbati u crno. I vidio je crne aute i neke cure u ljetnoj odjeći…?! Ma, ko ga šljivi! Pjesma je meni dobra i zato je na mom blogu. I još nešto… neće me biti na internetu do nedjelje, jer se onda vraćam. Trebala bi se naći s Helenom sutra jer ona s tatom ide na posao…

AJDE SAD PAR VICEVA I SLIKICA:


Angelina:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sean:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ronaldinho:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

George:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bruce:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Brad:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dođe čovjek kod doktora i kaže mu:
- Doktore, boli me cijelo tijelo. Kad dotaknem glavu - boli, kad dotaknem želudac - boli, kad dotaknem noge - boli, kad dotaknem prsa - boli.
Doktor ga pregleda i kaže:
- Tijelo vam je u redu, samo vam je prst slomljen.

Ide Haso putem i vidi Muju koji se sagnuo pored septičke jame i kopa rukama po njoj.
- Bolan Mujo, što tražiš među tim govnima?
- Ama Haso, up'o mi tamo sako.
- Pa što ga tražiš, ne bi valjda nosio tak'i sako?
- Ama znam da sako nije više ni za što, nego u džepiću bilo nekog bureka...

Pita sudac Muju:
- Kako ste mogli pregaziti 52 ljudi?
- Otkazale mi kočnice na nizbrdici!
- Pa zar niste mogli negdje skrenuti?
- Ma, jesam! Lijevo su bila 2 čovjeka, a desno na autobusnoj stanici njih 50! Pomislih, bolje pregaziti ovu dvojicu nego onih 50! I kad sam pregazio prvoga, ovaj drugi, idiot jedan, potrčao među onih 50!



I sad, dok mi ne ostavite barem 111 komentara, nema novog posta!



| Komentari (66) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.