< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

ponedjeljak, 23.06.2008.

Poznati svi polufinalisti

Dakle, jučer je završila i zadnja četvrtfinalna utakmica. Igrala su Španjolska i Italija. Ja sam 1. put uspješno prognozirala, rekla sam da će Španjolska pobijedit - i je!!! Tak mi je drago zbog mog Cesca kissnaughtycerek.
Bila je to prilično nikakva tekma, nije bilo golova prvih 90 minuta, pa su se igrali produžeci. Pa ni onda nije bilo golova u produžecima tako da su se morali pocati penali bang. Španjolska je pobijedila 4-2 na penale. Nisu zabili Di Natale i De Rossi (Casillas im je obraniothumbup), dok je Buffon obranio samo Güizi. Zadnji, odlučujući, penal pucao je (moj) Cesc kiss i (naravno) zabiothumbupparty.
Evo par slikica:
Slavlje Španjolaca




Junak - Casillas



Cesc slavi napokon odlučujučeg penala



S druge strane:

Razočarani Talijani (pogledajte gdje Toni drži ruku rofl)



De Rossi nakon promašaja



I Di Natale nakon promašaja





Prije Španjolaca i Talijana igrali su Rusi i Nizozemci. I ako se očekivala lagana pobjeda Nizozemske, Rusija je iznenadila (po mom mišljenju) sve.
U 56. minuti zabio Pavljučenko, rezultat se nije mjenjao do 86. minute, kada je van Nistelrooy donio produžetke Nizozemskoj. U produžecima su Rusi razbili Nizozemsku. Prvo je zabio Torbinski, a onda, najbolji igrač na utakmici, Aršavin.
Rusi fakat na ovom prvenstvu igraju izvarednoyes, a tu su zahvaljujući namahrvatska.
Evo 3 čudne slike Aršavina:







I slavlje Rusa:







Dakle u polufinalu igraju:
Njemačka - Turskaburninmad
Rusija - Španjolska

Moja predviđanja: u finalu je Njemačka 100% (a Turci sa 14 igračalud), a sad dali će biti Rusi ili Španjolci ne znam.
To se fakat ne mogu odlčiti.
A kaj vi mislite??

No dobro, idem sad pajkit, ma zapravo idem gledat Zakon brojeva.

Adio hrvatskawave



komentiraj (58) • printaj#

subota, 21.06.2008.

Ja...ja...ma...ZAŠTO???...crycrycry

Mislim da već svi znate tužnu vijest...
HRVATSKA JE IZGUBILA OD GLUPIH CIGANA ZVANIH TURČINI bangburninmadheadbangmadpuknucunononamcornotuzancry
Da...ovoga...ma nemam riječi, fakat nemam riječi.
Sudac je produžio utakmicu, onda nam još nije dao da napravimo izmjenu...
Al da se razumijemo ne glavni, već onaj kaj je zadužen za izmjene (mislim da je to 4. sudac).
Kako ti glupi cigani mogu ići dalje??????????
Sada će igrat glupe švabe protiv još glupljih ciganaburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

AJMO NJEMCI RAZBITE IM P***E!!!!!!

Ja sam se naravno rasplakalanamcorcry
Imamo tako dobru momčad, tako dobrog izbornika, tako smo razbili Njemce, tako smo vjerovali u polufinale, ali NE, mora se pojavit neki seronja koji će nam upropastiti snove.

Cigani nisu zaslužili pobjeduheadbang, igrali su ko zadnje pi*** sa 5 obrambenih igrača.

PA ZAR SU TAKVOM KUKAVIČKOM IGROM ZASLUŽILI PROLAZ DALJE??????

NARAVNO DA NISU!!!!!!!

A sad se okrenimo penalima...bang
Koliko god ja volila Modrića, Rakitića i cijelu našu repku, Bilić nije smio dati tako mladim igračima da pucaju tako važne penale.
Naravno da su zakazili, kada su bili pod ogromnim pritiskom, cijela je Hrvatska već vjerovala u FINALE, i to je bio pritisak koji tako mladi igrači poput Modrića, Rakitića i Petrića nisu mogli podnjet i to je to!

Al dobro doveli su nas dovoljno daleko, dali su nam osjećaj ponosa nakon pobjede protiv Njemaca, ovih par tjedana cijelu je Hrvatsku tresla nogometna groznica, svi smo čekali naše da izađu na teren, da nam donesu sreću, slavljeparty, ponos...
Napravili su koliko su mogli i svi im trebamo biti zahvalni, svi trebamo hodati uzdignute glave...

Još kada nam se Dudu vrati za SP...
RASTURAT ĆEMO!!!

Imamo puno mladih igrača koji se tek razvijaju, koji će za par godina biti izvrsni.

Svijet će vidjeti jačinu Hrvatske na SP, kažem vam!!!hrvatskahrvatska


PREBOLIMO OVAJ PORAZ I ČESTITAJMO NAŠIMA NA SJAJNIM IGRAMA NA EP.

mahwavemahwave

P.S. svugdje gdje piše cigani misli se na Turčine

P.P.S. MI HRVATI!!!!!!!!!!hrvatskahrvatska



komentiraj (10) • printaj#

subota, 14.06.2008.

hrvatskaIDEMO DO KRAJA!!hrvatska

Evo gotova je škola napokon!!!!!yespartysmokinthumbup
Kak mi je drago da je napokon gotovo to mučenje!!

No uglavnom dok mene nije bilo mi smo pokorili Njemce i sa rezvnom postavom pobijedili Poljakebelj
A danas igramo protiv TURAKAblablazujo
To bi trebali dobiti.
Pa u polufinalu opet razbijemo Njemce (oni su jučer pobijedili Portugalbang) pa će se opet pijevati Deutschland auf Wiedersehen!partypartyparty

Pa vidimo se sutra lazesmijehwave



komentiraj (0) • printaj#

utorak, 10.06.2008.

POBJEDA HRVATSKE!!

hrvatskaMI HRVATI!!!!hrvatska
Uspjeli smo, pobijedili smo u prvoj utakmici.
Pala je Austrija, a rezultat je bio 1-0dead
Jedini gol, zabio je MODRIĆ iz penala već u 4. minuti.
Imali smo mi još prilika sljedećih par minuta, ali nije bilo završnice.
Sudac nije bio baš najbolji, pogotovo kada nije pokazao drugi žuti igraču Austrije nakon povlačenja i rušenja OLIĆAburninmad
Cijelo drugo poluvrijeme Austrija se branila, ali, fala Bogu, nije zabila gol za izjednačenje.thumbup
Dobro, bit će bolje protiv Njemac.
Mene je ko i pola Hrvatske uhvatilo nogometno ludilothumbup, tak da mi se trenutno cijeli život vrti oko EURA, tj. hrvatske repke.
Naprijed Hrvatska, naprijed do naslova prvakahrvatskahrvatska

MI HRVATI!


"Malo" nas je al nas ima...


Već u 4. minuti Luka je zabio sa 11 metara...


...ćemu se jako veselio


Kao i svi ostali


Rakitić u igru nije ušao (što je bila velika pogreškaburninmad)


Srna je najviše pretrćao


Dok su najbolji igrači bili:

Olić (koji je izborio penal)...


...i Pletikosa, koji je više puta sprječio Austrijance da dođu do 1-1


Sljedeća je na redu tekma s Njemačkom, a do tada pozdravwavemahhrvatska






komentiraj (14) • printaj#

subota, 07.06.2008.

Evo mene natrag

Zbog puuuno obaveza vezanih uz školu, malo (da malolud) sam zapustila blog.
Ali evo sada sam se vratila zbog EURO-a.
A redovite postove možete očekivati kada završi pakao (školabelj).
Dakle danas počinje EUROparty
Ja nažalost ostajem doma, u Zagrebucry, jel se nisam uspjela dočepati karatatuzancry
Misla sam nabavit kartu na crno, al nikaj od toga...
Možda samo odem u Klagenfurt pa tamo sa milijunima Hrvata budem gledala tekmu protiv Njemačke-NA TRGUbelj
EURO otvaraju Švicarska i Češka, a mi svoju prvu utakmicu igramo sutra u Beču protiv Austrije.


Ugl. U BOJ, U BOJ ZA NAROD SVOJ!!



komentiraj (0) • printaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.