jedinche aka oktanska djevojka

utorak, 04.04.2006.

SAMOPROZVANI PRODUCENTI, JEBO VAM PAS MATER!

današnji dan je počeo super. bila sam vesela, naspavana, dobro raspoložena. prije posla sam popila kavu s kolegicama /frendicama i laganini otpočela svoj radni dan na svojoj uvaženoj visokoj fuknciji.
ide mi sedma godina kako sam u poslu TV produkcije i moj napredak je, po mom mišljenju i bez imalo pretencioznosti, više nego zaslužen.
ono što mi se čini kako vrijeme odmiče je da se na posao može primjeniti ona izreka o djeci: malo dijete-mali problem, veliko dijete-veliki problem. e pa tako je i s mojim poslom: niska pozicija-sitni problemi (koji su se svojedobno činili najveći na svijetu), visoka pozicija-ogromni problemi.

ne bi bilo korektno od mene da na blogu spominjem o kojim nadri kvazi nazovi producentima se radi, a koji mi sustavno dižu tlak već mjesecima, pa ću samo napisati da se radi o autorima (i producentima bang) jedne jako razvikane serije. kako su oni vanjska produkcija koja radi serijal za moju matičnu kuću, nemoguće je 24/7 nadgledati njihov rad i onda se dogodi to da na dan emitiranja oni isporučuju epizodu koja ne zadovoljava minimume kvalitete za emitiranje! headbangburninmad
i ne samo to! pizda im materina, oni su uvjereni da su slika i ton korektni! bang ajde netko normalan neka mi kaže je li korektna slika ako je ljudima lice takve crvene boje da izgleda kao da su trčali maraton???!!! isto tako, cijela stvar je snimana s dvije kamere koje su totalno različito kalibrirane pa tako imamo situaciju da su stolci u sobi snimani s jednom kamerom tamno ljubičaste boje, a snimani s drugom kamerom žarko crvene boje!!! nono ne znam više kaj bih...na rubu sam očaja, a dotični producenti uvjeravaju mene i čitav tehnički odjel da je slika savršeno korektna!!!! headbang

najveći problem leži u tome što ti, gore spomenuti producenti, uopće to nisu! oni su novinari i scenaristi i taj posao jako dobro obavljaju. na tome im skidam kapu i svaka čast. ono što im je bio totalno kriv poslovni potez jest to što su se upustili u poslove produkcije. napravili su si to da samo gube živce, a da ne govorim da su si složili troškovnik, takvi neiskusni kakvi jesu, tako vješto da pola stvari nisu ukalkulirali i sad su naravno - na gubitku.

sa strane moje tv kuće, ja sam osoba odgovorna za taj projekt i spašavam im guzice već mjesecima, ali sad sam stvarno pogubila zadnju rezervu živaca!!! burninmad
nije mi jasno kako je ljudima lakše tjerati svoju politiku i svađati se s nama koji im masno plaćamo njihovu seriju, nego promijeniti nešto u svojoj firmi????
da se razumijemo, priznali su oni više puta da slika nije korektna i tri puta su dolazili njihovi montažeri kod nas da im ljudi za to zaduženi pokažu gdje griješe, ali NE!!! to je k'o da gluhima i slijepima nešto pokušavaš objasniti! bang

nota bene: rade u "profesionalnom" studiju za postprodukciju koji je tolliko "profesionalan" da NEMAJU MONITORE NEGO GLEDAJU FINALNU SLIKU NA TELEVIZORIMA! rofl a i ti su im krivo kalibrirani kao i kamere s kojima su snimali. još jedan zanimljiv podatak je taj da dotični studio IMA SAMO SKOP ZA ANALOGNE BETE!!!! cijela stvar je (totalno glupo) snimana na MINI DV (MAJKO ISUSOVA!!!!) pa kako nemaju skopa, sirovina se u kompjuter upucava preko handy camaaaaaaa!!!!!!!
UBIT ĆU SE K'O SIROČE!!!!!

PUN MI JE KURAC ŠARLATANA I LJUDI KOJI RADE POSAO KOJEM NISU DORASLI I NE PRIZNAJU SVOJU NEKOMPETENTNOST!!!!!!!!!!!!!!!!! headbangheadbangheadbangheadbang


..............hvala na pažnji.............yours truly: jedinche wave
- 17:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>